וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה של הנוסעת לפעוטה שהציקה לה במטוס עוררה מחלוקת

14.11.2021 / 23:50

נוסעת קיבלה מחמאות על היחס שלה לפעוטה שלא הפסיקה להכות בה במהלך הטיסה, אולם לא כולם פרגנו למידת הסבלנות שהפגינה: "אני הייתי צובט בה או סוטר לה בחזרה"

ככה הגיב הזוג במטוס לפעוט שישב מאחוריהם והציק להם/tiktok/@kara.bouu

כולנו מעקמים פרצוף כשזוג עם תינוק מתיישב לידנו בטיסה, על אחת כמה וכמה אם הוא צורח, בוכה או חודר למושב הצפוף שלנו - שלושה דברים שמאוד הגיוני שיקרו במהלך הטיסה. משתמשת טיקטוק עברה חוויה שעבור רובנו תהיה מעצבנת מאוד - אך הדרך בה קיבלה את זה זיכתה אותה בשבחים.

קארה סאבה טסה מדטרויט לצ'רלסטון עם בעלה הטרי לירח דבש ופרסמה סרטון קצר של חוויית הטיסה שלהם. בסרטון שפורסם בטיקטוק וזכה ליותר מ-18 מיליון צפיות נראית קארה "סובלת" מהצקות חוזרות ונשנות מצד פעוטה היושבת במושב מאחוריה. בסרטון נראית הפעוטה בשם אדלין מכניסה את זרועה דרך הרווח שבין המושב לחלון, אוחזת בידה של קארה ומתחילה להכות אותה. אולם במקום להתעצבן או להתלונן, קארה ובעלה פרצו בצחוק היסטרי. לצד הסרטון נכתב: "קוראים לה אדלין ואני מקווה שאמא שלה רואה את זה".

לסרטון שלה יש 18.5 מיליון צפיות

@kara.bouu

Her name was Adeline and I hope her mom sees this. @delta ##throwback ##toddler ##wholesome ##fyp

♬ original sound - ???? ????

איך אתם הייתם מגיבים?

מתעלמים
צוחקים בהתלהבות
פונים להורה
מעיפים לה את היד בעצבים
2176 משתתפים

לקארה בבירור לא היה אכפת שהתינוקת מפריעה לה, אך רבים הודו שאם הם היו במקומה - הם היו מאבדים את הסבלנות מהר מאוד. "לא תודה... הייתי מודיעה ישר להורים שלה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "יש לך ים סבלנות. אני הייתי מעיפה את היד שלה ממני מהר מאוד". אחר הוסיף: "אני הייתי צובט אותה או סוטר לה ביד כל כך חזק... סורי, נוט סורי". צופה נוסף כתב: "אני לא אוהב או רוצה ילדים - ועכשיו יש לי סיבה נוספת מדוע". "אני כבר מזמן הייתי מאבד את זה", כתב צופה אחר.

אחרים פרגנו לה על התגובה המכילה: "תודה לך בשם כל האמהות באשר הן שהצלחת למצוא את ההומור בסיטואציה הזאת. העולם צריך יותר מכם". אחרת כתבה: "אתם אנשים עם לב טוב. פשוט צוחקים מזה. אוהבת לראות את התגובה שלך". צופה שלישית כתבה: "כל כך הרבה אנשים שונאים הורים שעולים למטוס עם תינוקות. אני שמחה שנתת לה חופש להתבטא ושקיבלת את זה בהומור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully