וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמונות הטפלות הכי מוזרות של נוסעים בטיסה

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 10:28

מנשקים את המטוס, סופרים את שורות המושבים, לובשים חולצת מזל ואפילו דופקים ריקוד קטן בעלייה למטוס. מה אנשים לא יעשו בשביל רק טיפת מזל

זה מה שדיילות באמת עושות בטיסה - ואתם לא רואים/צילום: Virgin Atlantic

לפני כל טיסה, דיילות ודיילים עדים ללא מעט פעולות מעניינות, על גבול המוזרות, שקשורות לאמונות טפלות של נוסעים. אתר התיירות Fodor's מציג כמה מהן, שלוקטו בידי אנשי צוות אוויר.

מטוס נפגע מברק - אז כוהני וודו ביצעו בו טקס גירוש שדים

הקש במטוס

זה נראה שהם מלטפים את הכלב שלהם או טופחים על שכמו של חבר, רק שזה קורה עם המטוס. מסתבר שלא מעט נוסעים, לפני שהם חולפים בדלת העלייה למטוס, נוהגים ללטף או לטפוח על גוף המטוס, למען המזל. חלקם מסתירים את המעשה ונראים כאילו הם נתמכים לרגע על גוף המטוס, אבל אין ספק - זוהי נגיעה שכל-כולה יובעת מאמונה טפלה.

ישנם אנשי צוות אוויר שאף היו עדים לנוסעים שחזרו על פעולות הטפיחה מספר קבוע של פעמים, לפני שהמשיכו הלאה. ממש פרוטוקול טפיחות. ואם הם לא מספיקים להקיש על המטוס את מספר הפעמים הקבוע שלהם, הם אף יעמדו ויעכבו את שאר הנוסעים, עד לתום הטקס. "שתיים-שלוש טפיחות הן הנורמה, אבל ראיתי כבר נוסעים שנקשו על גוף המטוס יותר מעשר פעמים", מספרת אחת הדיילות שהתראיינה לכתבה.

עוד בוואלה!

נוסעות זרקו מטבעות לתוך מנוע המטוס למזל, ועיכבו את הטיסה

לכתבה המלאה
מטוס ריינאייר נוסעים בורדינג. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
לא מעט נוסעים נוהגים ללטף או לטפוח על גוף המטוס/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

נשק וטוס

אם טפיחות על המטוס נראו לכם כמו קטע מוזר, מה תגידו על נוסעים שמעניקים לגוף המטוס נשיקה רטובה ועסיסית לפני ההמראה? מסתבר שגם זה קורה, בעיקר בחלק המתכת של גוף המטוס, שנמצא מימין לדלת. נכון, זה אולי לא המשטח הכי מטונף המטוס, אבל הוא בהחלט לא המקום הכי סטרילי להדביק אליו את השפתיים שלכם.

ריקוד הקבינה

נכון, זה הרבה יותר מרומז וסמוי מן העין מאשר ריקודים פרועים, אבל אל תתפלאו אם תצפו באחד מנוסעי המטוס, בעודו נותן שואו קטנטן בדרכו למושבו בתא הנוסעים. זה יכול להיות חצי סיבוב, נקישת רגליים קטנה או נענוע קצר ושובבי. זה בעיקר קורה ממש עם העלייה למטוס, וזה תמיד מושך את תשומת הלב של אנשי הצוות, וגם של הנוסעים האחרים. אז קחו בחשבון.

@lilmark_m256

I literally just woke up when I made this ???

♬ dance credits nana_.swag and dmyah.b - sanai ?

סופרים שורות

אז כמה שורות מושבים יש במטוס? יש מי שיידעו בדיוק לענות על כך. מדובר בנוסעים שנכנסים למטוס, ופשוט סופרים שורה-שורה, עד שהם מגיעים למושב שלהם. לעתים הם ממשיכים אף מעבר למושבם, וחוזרים לאחור. יש מי שמייחסים לכך משמעויות נומרולוגיות, ויש מי שמנסים לעצור ברגע שהם מגיעים אל מספר המזל שלהם. רק אל תושיבו אותם במספר ה(חוסר) מזל 13, והכל יהיה בסדר.

דייל אוויר. Svitlana Hulko, ShutterStock
יש מי שמייחסים לכך משמעויות נומרולוגיות. שורות מושבים במטוס/ShutterStock, Svitlana Hulko

דובי המזל

בארצות הברית רואים זאת לא מעט: אנשים שמתניידים עם חיות שירות, שנועדו לתמיכה רגשית. אבל מה עושה מי שאין לו אישור רפואי להביא איתו את הכלב לטיסה? מסתבר שלא מעט נוסעים אימצו לעצמם הרגל למזל: טיסה יחד עם בובת חיה. דובי פרוותי למשל. עבורם, זוהי סגולה לנסיעה בטוחה. רבים יטמינו את בובת המזל שלהם עמוק בתיק היד, אבל יש דיילים ודיילות שכבר ראו כיצד נוסעים שולפים את הבובה האהובה עליהם מתוך התיק, ומושיבים אותה אחר כבוד בחיקם, עם חגורת הבטיחות כמובן. דיילת אחת סיפרה כי נוסע החמיץ את הטיסה שלו לאחר שגילה בנמל התעופה כי שכח את בובת המזל בבית. "זה פשוט לא שווה את זה", הסביר את מעשיו.

החולצה המעופפת

לבשת חולצה מסוימת לטיסה והמטוס נחת בשלום? אז למה שלא תלבש את אותה חולצה גם לטיסה הבאה? ואולי לכל הטיסות הבאות שלך? מסתבר שיש אנשים שעושים בדיוק את זה. וכך, עם השנים, אותה חולצת מזל מתחילה לדהות ולהתבלות, אבל הנוסעים הללו ימשיכו לטוס עמה שוב ושוב. ואם החולצות הללו כבר ממש מרופטות, יש מי שיסתירו אותן עמוק מתחת לסוודר או ז'קט. העיקר שהם יודעים שהיא שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully