וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: נוסעת בשדה התעופה תועדה צועדת בביקיני ומסיכה

9.9.2021 / 23:47

ברשת נותרו המומים מתיעוד של נוסעת בשדה תעופה אמריקאי עולה או יורדת מטיסה כשהיא לבושה בביקני ירקרק ומסיכה: "אז מה היא לא לובשת כלום? לפחות היא מקפידה על עטיית מסיכה"

הולכת בשדה התעופה עם ביקיני - ומסיכה/@humansofspiritairlines

תיעוד של אישה אנונימית צועדת בשדה תעופה אמריקאי כשהיא לבושה בביקיני זעיר ומסיכה עורר הרבה רעש ברשת, עם רבים שניסו לפרגן: "אז מה היא לא לובשת כלום? לפחות היא מקפידה על עטיית מסיכה".

האישה המסתורית מככבת בסרטון שעלה לאינסטגרם וטיקטוק וצבר מעל ל- 100 אלף צפיות בפחות מ-24 שעות, ובו היא נראית צועדת לה בנונשלנטיות בשדה התעופה במיאמי כמו על מסלול הדוגמנות, כשהיא לבושה בבגד ים ירקרק בשני חלקים שלא מותיר הרבה מקום לדמיון. מה שכן, היא נראית כשעל פניה מסכה בהתאם להנחיות מינהל התעופה הפדרלי.

"כשיש לך מסיבת בריכה בצהריים וטיסת ספיריט אירליינס לתפוס בשעה 16:00", נתכב על הסרטון הוויראלי שפורסם בחמישי שעבר ב"אנשי ספיריט איירליינס" - חשבון אינסטגרם שצוחק על נוסעים בחברת התעופה האמריקאית לטיסות חסך המכונה גם "חברת אולרה-לואו קוסט".

צפו בקטע המלא:

דובר "ספיריט איירליינס" מסר ל-The Post שהסרטון אינו מוכיח שמדובר בנוסעת של ספיריט אירליינס. הוא מסר בתגובה: "הסרטון אינו מאומת. חשבון האינסטגרם הזה מייחס בשוגג לעיתים קרובות תמונות וסרטונים לנוסעי ספיריט אירליינס". הוא הוסיף: "ניתן היה לצלם את הסרטון הזה בכל זמן ובכל מקום ואין לו מאפיין מזהה של חברת תעופה כלשהי. בדקתי ואין לנו תיעוד של המקרה".

אם היא אכן טסה בחברת התעופה הזו, נהלי ספיריט אירליינס קובעים כי ניתן למנוע מנוסעים לעלות על המטוס אם הם "יחפים או לבושים בצורה לא ראוייה" או בבגדי ספורט שהם "גסים, מגונים או פוגעניים באופיים". בעבר אנשים נענשו על הפרות לבוש דומות, כולל דוגמנית פלייבוי שנאמר לה כי היא אינה מורשת לעלות לטיסה של סאות'ווסט איירליינס כשהיא לבושה בחולצה בהדפס מנומר.

עדיין לא ברור האם האישה המסתורית שלנו הורשתה לעלות על המטוס - ספיריט או אחר - בלבוש הזה. מיותר לציין שהתיעוד צבר מאות תגובות באינסטגרם. "אם הייתי יודע שככה נראים הנוסעים של ספיריט אירליינס, הייתי טס יותר בחברת התעופה הזאת", כתב אחד ואחר הוסיף: "החלק של הבדיקה הגופנית נחסך לגמרי במקרה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully