וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה פשוט: דיילים חושפים דרך לקבל שדרוג למחלקה ראשונה

24.12.2021 / 0:05

משתמשת בטיקטוק חשפה לאחרונה כי לאחר שפגשה דייל שחשף בפניה מה הדרך הפשוטה ביותר להשיג שדרוג בטיסה, היא ניסתה זאת והצליחה. דיילים שהגיבו לה אישרו שזה באמת עובד

"דייל גילה לי את הסוד לקבל שידרוג למחלקה ראשונה - וזה עובד"/@cearakirk

לטוס במחלקה ראשונה זה משהו שכנראה רק מעטים מאיתנו יזכו לחוות, כי צריך לומר את האמת - זה לא זול. אבל מסתבר שאם אתם רוצים לדעת בגוף ראשון איך האליטה חיה אבל ואין לכם את הכסף - יש משהו מאוד פשוט שאתם יכולים לעשות כדי לנסות ולהשיג שדרוג בחינם.

משתמשת הטיקטוק סיארה קירקפטריק חשפה שפגשה לאחרונה דייל, שסיפר לה איך ניתן להשיג את השדרוג המיוחל. בסרטון שהעלתה לאחרונה היא אמרה: "אמרתי לו: "מה הטיפים, מה הטריקים? תן לי סקופים מבפנים והוא הפתיע - מה שאת צריכה זה רק להיראות טוב בכל טיסה".

צפו בסירטון שלה

זה נשמע כמו משהו לא פשוט כי רובנו אוהבים לבוא לטיסה בלבוש נוח, ולא כאילו אנחנו בדרך ליציאה. "כשאתה מגיע לצ'ק אין, הם מסמנים אותך - האם אתה 'מתאים לשדרוג' אם אתה נראה נחמד, ורק בגלל זה", הסבירה סיארה, "אם אתה נראה כמו חתיכת אשפה, לא תשודרג בחיים. הוא אמר שלפעמים הם משדרגים ללא כל קשר לסטטוס שלך, ואפילו אם לא טסת בחברת התעופה הזאת בעבר - רק כי אתה נראה טוב".

חבר בצוות טיסה הגיב לסרטו שלה ואישר: "שדרגתי בעבר אנשים רק כי אמרו שלום ושמו לב שאני חי כשנכנסו, וכן - אם הם נראים טוב זה משתלם", דייל אחר הוסיף: "עבדתי בחברת תעופה ולהיראות טוב זה המפתח להשגת שדרוג. אפשר לבקש אחד כזה, וגם אפשר לתת לצוות איזו מתנה קטנה בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully