וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשאירו את הילדים בבית: יצאנו לנוח במלון בוטיק חדש בתל אביב

חגית ברק

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 12:38

במלון הבוטיק Ink שנפתח לאחרונה בתל אביב, יש 52 סוויטות וחדרים, בריכת גג עם בר שבו מזמינים את הדרינקים בוואטסאפ, במקלחת יחכו לכם מוצרי רחצה אקולוגיים ועבדות המלון השירותית רצה לתפוס לנו מקום לרכב. הזדמנות לנוח ולנפוש קצת ללא הילדים

מלון פרא ברמת הגולן/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ניר חן

בזמן שרשימת המדינות האדומות הולכת ומתארכת, הבנתי שהגיע הזמן לנפוש בישראל. ואם כבר, אז תל אביב. והאמת? הופתעתי. ביום שבת הגענו ל-Ink, מלון בוטיק הממוקם ברחוב ברנר 14 בתל אביב.

המלון נמצא בבעלותם של קבוצת קיסו, רותם טחן ונועם גבאי, שאחראית על מגוון מסעדות אסייאתיות ברחבי הארץ, ביחד עם חברת איסתא נדל"ן והיזם ירון לוי, ותוכנן ועוצב על ידי "יואב מסר אדריכלים". ב-Ink יש 52 סוויטות וחדרים מרווחים, המחולקים לשש קטגוריות שונות: חדר Urban קלאסי זוגי, חדר Superior זוגי, חדר Deluxe זוגי עם מרפסת, סוויטת גג זוגי. למי זה מתאים? בעיקר לזוגות או לחברים טובים המעוניינים בחוויה רגועה. מנגד, אווירה פחות מתאימה למשפחות וילדים.

אמנם המלון לא שוכן בקו ראשון לים כמו רוב המלונות התל-אביביים, אך בתוך 15-10 דקות הליכה אתם בים. המיקום מרכזי ונגיש לכל המקומות השווים בעיר (הברים והמסעדות של רוטשילד, תיאטרון הבימה, דיזנגוף סנטר ועוד).

מלון Ink בתל אביב. סיוון אסקיו,
חזית הבניין מזכירה ערימת ספרים. מלון Ink/סיוון אסקיו
מלון Ink בתל אביב. סיוון אסקיו,
כל החדרים כוללים מיטת קינג סייז. אחד משישה סוגי החדרים במלון/סיוון אסקיו

עיצוב בדייקנות מוקפדת

נכון, השם (Ink) מעט מוזר - אבל יש לו היסטוריה לא קטנה: במבנה שבו ממוקם המלון שכנה ספרייה ציבורית וחנות ספרים ביידיש, מכאן נגזרת בעצם ההשראה לעיצוב המלון - חזית הבניין בנראותה מזכירה ערימת ספרים. גם מעצב הפנים ירון טל, התייחס בעיצובו למקור ועשה שימוש באלמנטים עיצוביים המתכתבים עם הספרייה. כך למשל, החלל הפנימי הזרוע הומאז'ים ופיסים מעוררי מחשבה מתכתב עם העבר המרתק של המבנה. בלובי המלון מוצג אוסף בקבוקי דיו עתיקים וקירות החדרים מכוסים טפטים בדוגמת גופנים ואותיות עם כתמים של צבע.

אך עם כל הכבוד לרקע העשיר, סיפורו של המבנה והמלון המעוצב בדייקנות מוקפדת - דווקא חוויית הכניסה למלון היא זו ששבתה את ליבנו מהרגע הראשון. לא מדובר (רק) ביופיו של המלון אלא באדיבות, סבלנות ובעיקר חיוך מצמד הבנות שקיבלו את פנינו בלובי. הן היו שירותיות ברמה שאחת מהן קלטה חניה פנויה ברחוב ושמרה לנו אותה. כמו כן, ישנו חניון תת-קרקעי בתשלום במתחם המלון.

עוד בוואלה!

מומחה מזהיר: כך תזהו מצלמות נסתרות בחדר המלון

לכתבה המלאה
מלון Ink בתל אביב. סיוון אסקיו,
בריכת שכשוך מלאת סטייל ונוף פתוח לתל אביב/סיוון אסקיו
מלון Ink בתל אביב. סיוון אסקיו,
שמים דגש רב על השירות. חצר המלון/סיוון אסקיו

את הקוקטייל מזמינים בוואטסאפ

את הסופ"ש העברנו בחדר Deluxe זוגי מרווח ומפנק עם מרפסת. למעשנים שבינכם זכיתם! - ניתן לעשן במרפסת. כל החדרים כוללים מיטת קינג סייז - חדי עין ישימו לב שעל גבי השולחן שצמוד למיטה חרוטה מפת העיר ועליה ציון מיקומו של המלון.

בניגוד ללא מעט בתי מלון שביקרתי בהם בעבר, המקלחת מרווחת והפלוס הוא שתקבלו מוצרי רחצה אקולוגיים. בנוסף, החדר מאובזר בטלוויזיה גדולה, מכונת אספרסו לצד שלל פינוקים ושירותים נוספים שהמלון מציע.

מה עוד תקבלו? יש בר גג (הזמנה בתשלום), עם בריכת שכשוך מלאת סטייל ונוף פתוח על קו הרקיע של תל אביב. הבריכה זמינה לאורחי המלון מהבוקר עד הלילה. לא כדאי לפספס את השקיעה בליווי קוקטייל אקזוטי מהבר. עובדה מגניבה - מזמינים בוואטסאפ, והקוקטייל מגיע אליך לגג. אגב, דומה שבמלון שמים דגש רב על השירות, כי במהלך כשעה של שכשוך בבריכה, הבחנו שעובד המלון עשה "סיבוב" בגג, לראות שלא חסר דבר, לפחות כל 10 דקות.

במלון ישנו גם חדר כושר מאובזר לאימון עצמאי, או בתיאום עם צוות המאמנים של המלון. ישנו גם חדר טיפולים עם מוצרי ספא.

מלון Ink בתל אביב. סיוון אסקיו,
לא קו ראשון לים, אבל נוף תל אביבי במיטבו/סיוון אסקיו

בלי "אכול כפי יכולתך"

מסעדת "סאן יאנג" אף היא נמצאת במלון - מטבח פיוז'ן אסייתי המשלב קולינריה מהמזרח הרחוק עם השפעות ים-תיכוניות מקומיות. בין המנות בתפריט - סושי ומגוון דגים נאים טריים, גיוזה ושרימפס קריסטל שנעים לחלוק צלעות טלה עסיסיות ושלל מנות נוספות.

ארוחת הבוקר מוגשת בחלל המסעדה. בניגוד לקונספט "אכול כפי יכולתך" בשאר המלונות, כאן הארוחה מוגשת לשולחן. ישנו תפריט ארוחות בוקר לבחירה אישית, המעניק לחוויית הבוטיק עוד מעלה.

המלון מציע גם שלל שירותים עסקיים, הכוללים חדר ישיבות מאובזר במיטב הציוד הדרוש לישיבות ומצגות, שולחן עבודה בכל חדר, אפשרות לקישור אינטרנט מאובטח, מחשבים ניידים ושולחנות לשימוש האורחים בלובי המלון, בחצרות ועוד.

אסכם את השהייה במלון כמתכון מדויק להטענת הגוף והנפש במינימום זמן. לדברים טובים מתרגלים מהר.

המחיר ללילה: החל מ-950 שקלים באמצע השבוע.

הכותבת היתה אורחת המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully