וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה באמת קרה? חברת תעופה הציבה דיילת על הבניין הגבוה בעולם

מחודש ינואר נאסר על הבריטים לטוס לדובאי. עתה הוצאה איחוד האמירויות מהרשימה - מה שנתן לחברת אמירטס סיבה להעלות "דיילת" לבורג' ח'ליפה, שסיפרה לעולם שחברת התעופה מרגישה בעננים מהמהלך שיחזיר את הנוסעים

דיילת אמירטס על הבורג' ח'ליפה/צילום: אמירטס

בימים שהנוסעים לא ששים להעלות על טיסות בימים אלה, מנסות חברות תעופה בעולם לשווק את עצמן בדרכים מיוחדות. כזו היא למשל אמירטס מדובאי, שמתעתדת לטוס לישראל.

חברת התעופה הציבה בקצה מגדל בורג' ח'ליפה, המתנשא לגובה של גובהו 829.8 מטרים ונחשב לבניין הגבוה בעולם, "דיילת אוויר" כדי לחגוג את הפתיחה המחודשת של הטיסות לאנגליה וממנה.

אז לא מדובר ממש בדיילת, אלא יותר בצנחנית החופשית והפעלולנית ניקול סמית'-לודוויק, שהולבשה במדי החברה, החזיקה בידיה שלטים שיווקיים עם מסר קצר והועלתה לקצה הבניין על ידי מסוק, בפעלול שגם טום קרוז לא היה מצליח לעשות. בשלטים שהחזיקה הפעלולנית והחליפה נכתב: "העברת אמירטס לרשימת (בצבע) הענבר, גרמה לנו להרגיש בקצה העולם", כשלביטוי באנגלית שתי משמעויות: הרגילה ובנוסף שמחה אינסופית. לדברי סמית'-לודוויק, "זה אחד מהפעלולים המדהימים והמרגשים ביותר שעשיתי".

בניין בורג' חליפה בדובאי. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
הגי גבוה בעולם. בניין בורג' חליפה בדובאי/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
דיילת אמירטס על הבורג' ח'ליפה. צילום מסך, צילום מסך
דיילת? לא ממש. הפעלולנית ניקול סמית'-לודוויק בסרטון/צילום מסך, צילום מסך

לא טסים לדובאי מינואר

מאז חודש ינואר השנה הופסקו הטיסות לממלכה הבריטית, לאחר שאיחוד האמירויות הערביות הוכנסה לרשימה האדומה בבריטניה. עתה הורדה רמת הסיכון של המדינה שבמפרץ הפרסי, ואמירטס נכנסה למהלך שיווקי עבור הקהל הבריטי.

"מאז הודעת בריטניה אתמול בסוף השבוע, ראינו עלייה עצומה בפניות של לקוחות שנואשים לטוס לראות את משפחותיהם, מתכננים את חזרתם של ילדיהם לקראת תקופת הלימודים החדשה, כמו גם את הטיול העסקי או החופשה שנדחו", אמר מנהל התפעול הראשי של אמירטס עדנאן קזים.

דובאי, כאמור, שולבה ברשימה האדומה שהיעדים בה אסורים בטיסה מבריטניה, כיוון שאזרחים בריטים רבים בחרו לנפוש בה במהלך הקורונה. אך כעת, כשהמגבלות מוסרות, הופעל לחץ לפתוח מחדש את קו הטיסות הבינלאומי. די ברור שאמירטס שמחה על ההחלטה הזו ומצפה לקבל את פני הנוסעים הבריטים בחזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully