וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

199 אירו לכיוון: הכירו את חברת "תל אביב אייר" החדשה

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 16:01

חברה אירופית-גרמנית חדשה בשם "תל אביב אייר" תחל להפעיל טיסות ישירות מגרמניה רק לישראל. הקו הראשון לדבריה יהיה בין המבורג לתל אביב כבר בספטמבר הקרוב. כמה יעלה כרטיס? הנה הפרטים

טיול בעיר המבורג/צילום: זיו ריינשטיין עריכה: מאיה בן ניסן

"תל אביב אייר" הוא שמה של חברת תעופה גרמנית חדשה, שאחד מבעליה היה בעבר מנכ"ל חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס", שפשטה את הרגל. עתה, הודיעה החבר החדשהה שהיא תשיק ותפעיל תחילה קו טיסות ישירות מהמבורג לנתב"ג, ובהמשך בכוונתה להרחיב את פעילותה ולהפעיל טיסות מיעדים נוספים ברחבי גרמניה ישירות לישראל.

הטיסות מהמבורג יפעלו בתדירות של פעמיים בשבוע במטוס בואינג 737-800 עם כ-189 מושבים בשתי מחלקות שירות עיקריות: אקונומי ואקונומי פרימיום. הטיסות מתוכננות להתחיל ב-19 לספטמבר. משך הטיסה צפוי להיות 4 שעות וחצי לכל כיוון.

לפי נציגי החברה בארץ, חברת טל תעופה, כרטיסים יהיו זמינים כבר החל מתחילת אוגוסט אצל סוכני הנסיעות ובאתר החברה: www.tlv-air.com, ומחירם יעמוד על 439 אירו לטיסת הלוך-חזור, אולם לפי מקורות שמקורבים לחברה, החל מה-1 באוגוסט יהיה ניתן לקנות כרטיס מוזל יותר במחיר של החל מ-199 אירו לכיוון.

בעלי חברת תל אביב אייר. יח"צ,
תטוס מהמבורג לתל אביב בספטמבר. בעלי חברת תל אביב אייר/יח"צ

"להגדיל את הקשר בין ישראל לערים בגרמניה"

החברה נוסדה בסוף שנת 2020 בהמבורג ונמצאת בבעלות שני אנשי עסקים גרמנים בעלי ניסיון רב בתחום התיירות והתעופה, פול סקודלרו מנהל בכיר לשעבר בחברת התעופה גרמניה איירליינס, ושלמה אלמגור ישראלי שחי בגרמניה כ-30 שנה. המיזם של שני אנשי העסקים זכה לעידוד ותמיכת הרשויות המקומיות בגרמניה.

שלמה אלמגור, מנכ"ל משותף: "אנחנו נרגשים לצאת לדרך לאחר הכנות רבות, תל אביב אייר נוסדה על מנת להגדיל את הקשר התעופתי והתנועה בין ישראל לערים ברחבי גרמניה. בחרנו להתמקד רק בישראל לאור הכרות קרובה ורבת שנים עם הפוטנציאל הרב והדו כיווני של שני השווקים ומטעמים אידאולוגיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully