וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לטוס? היזהרו: דיילת חושפת מה אסור לכם להזמין במטוס

5.6.2021 / 23:16

הדיילת קט קמלאני חושפת בסרטון ויראלי מה אסור לכם להזמין כשאתם על המטוס - וזה אחד הדברים שרובכם נהגתם לעשות בכל טיסה בלי למצמץ. ברשת האשימו את הדיילים ולא את חברות התעופה במחדל

דיילת חושפת סודות - זה מה שאסור להזמין במטוס/@katkamalani

אחרי יותר משנה בה היינו סגורים מבלי יכולת לעלות על מטוס ולצאת לחופשה, כעת, כשהשמיים מתחילים להפתח אפשר להתחיל להתכונן לטיסה הבאה שלנו ולהזכר בכל מיני דברים שקורים שם למעלה בשמיים.

בדיוק בשביל זה דיילת בשם קט קמלאני שיתפה בטיקטוק סרטון בו היא מסבירה מה אסור לנוסעים להזמין במטוס, כי אם את הקורונה שרדתם, אתם ודאי לא רוצים להסתכן בלתפוס זיהומים אחרים שם. הדיילת האמריקנית, שלא נקבה בשם חברת התעופה בה היא עובדת, שיתפה בפני מאות אלפי העוקבים שלה בטיקטוק מאילו משקאות כדאי להימנע בטיסה - ואנחנו לא מדברים רק על אלכוהול.

קט כתבה לצד הסרטון: "אל תצרכו את הדברים האלה במטוס. רק תבטיחו לי שלא".

צפו בקטע המלא:

הכלל החשוב ביותר שלה הוא להימנע מצריכת נוזלים שלא מגיעים בתוך פחית או בקבוק פלסטיק. היא מסבירה: "הסיבה היא שאף פעם לא מנקים את מיכלי המים האלה והם פשוט מגעילים". היא הוסיפה: "תשאלו את הדיילים - לעתים נדירות אנו שותים בעצמנו את התה או הקפה, הם מגיעים מאותו מיכל מים מלוכלך. הקפה והתה שאתם שותים מגיעים מאותם מים חמים וזה לגמרי מגעיל". קט הציגה את מכונת הקפה במטוס וטענה כי חלקים מסוימים שלה עוברים ניקיון רק אם הם נשברים. "אף פעם לא מנקים את כל המכונה והיא נמצאת ליד השירותים", היא הוסיפה.

היא המשיכה ואמרה שלהורים אסור לבקש מהדיילים מים חמים להכנת בקבוק עבור התינוק שלהם. במקום זאת, היא ממליצה לבקש בקבוק מים סגור וכוס מים רותחים. לאחר מכן, היא מסבירה שעדיף להרכיב את הפורמולה לתינוק באמצעות המים הקרים ואז לחמם את הבקבוק על ידי הנחתו בכוס המים הרותחים.

גולשים רבים הביעו זעם על התגלית הזו ותהו מדוע הדיילים לא טורחים לנקת אביזר כל כך חשוב. דייל לשעבר שצפה בסרטון שלה הסכים עם דבריה וכתב: "זו אמת! בתור דייל לשעבר אני יכול להעיד שזה ב-100% נכון".

עם זאת, לא כולם הסכימו עם הטענות שלה. כמה משתמשים טענו כי הם עובדים בחברות התעופה המובילות וזה לא מה שקורה בכל המטוסים. אחד כתב: "בחברת התעופה שבה אני עובד, מפקחים ומחטאים את מכלי המים באופן קבוע. כמו כן, סירי הפלדה של מכונות הקפה מוחלפים אחרי כל טיסה בידי חברת הקייטרינג". אולם, אותו משתמש אישר מאוחר יותר כי כל המים שנצרכים במטוס צריכים להגיע "בבקבוקים סגורים או מחוממים לפני שתייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully