וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגניב לטיסה את החתול הענקי שלו, וזה העונש שקיבל מחברת התעופה

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 10:56

צעיר רוסי חשב על תוכנית גאונית בפשטותה כיצד יוכל להגניב את חתולו האהוב לטיסה. הוא רק לא לקח בחשבון שמצלמות האבטחה תיעדו את הכל

חתול לבד בבית/tiktok.com/@glennthebabycat

לטוס עם חיית המחמד הוא עניין שעשוי להיות מלחיץ, וגם יקר. אבל כולם הרי רוצים את הטוב ביותר עבור חיות המחמד שלהם, במיוחד בכל הקשור להתניידות מלחיצה מסוג זה. וזה בהחלט לא קל, כאשר מדובר בטיסות שבהן בעלי החיים כלואים בתוך כלוב בתא המטען.

מסיבה זו, ברור לחלוטין מדוע יהיו מי שיעשו הכל כדי להשאיר את חיית המחמד שלהם קרובה אליהם ככל האפשר. גם אם זה אומר לעבור על הכללים.

הכירו את מיכאיל גאלין מרוסיה. לאחרונה, הוא הפך להיות ויראלי ברשתות החברתיות, לאחר שהגניב את החתול שלו לתא הנוסעים. זאת לאחר שהובהר לו היטב כי בשל משקלו הרב, החתול אינו עומד בדרישות המקובלות להטסת בעל חיים בתא הנוסעים.

נוסע הבריח את חתולו למטוס ונענש. צילום מסך, צילום מסך
לא הסכים שהחתול שלו יהיה בכלוב בתא המטען. מיכאיל וויקטור/צילום מסך, צילום מסך
נוסע הבריח את חתולו למטוס ונענש. צילום מסך, צילום מסך
ויקטור לא מתמודד היטב עם שהות מלחיצה בתא המטען/צילום מסך, צילום מסך

התוכנית: למצוא כפיל ברשתות החברתיות

אתר Pupperish מדווח כי מיכאיל תכנן לעשות את דרכו בטיסה מריגה שבלטביה לעיר ולדיווסטוק שברוסיה, שם הוא מתגורר. בנמל התעופה בריגה נמסר לו כי לא יוכל להעלות עמו את חתולו, שמשקלו 10 ק"ג - כ-2.5 ק"ג מעל המשקל המותר לנשיאת בעל חיים בתא הנוסעים. לכן, עליו להישלח אל תא המטען.

מיכאיל סירב לקבל את הגזירה. הוא ידע, מניסיון העבר, כי חתולו, ויקטור, לא מתמודד היטב עם שהות כה מלחיצה בתא המטען, בסביבה לא מוכרת ולחץ אטמוספירי משתנה.

לכן, העלה מיכאיל תוכנית גאונית בפשטותה: הוא פרסם ברשתות החברתיות פוסטים, שבהם ביקש שישאילו לו חתול הדומה במראהו לוויקטור שלו. בדרך לא דרך, הוא אכן הצליח למצוא במהרה חתול דומה, אך כזה ששוקל פחות מוויקטור.

בהמשך, כאשר הגיע לנמל התעופה, הוא החליף בין החתולים במעמד הצ'ק-אין, ולאחר מכן החזיר את החתול ה"מתחזה" לבעליו המקוריים. התוצאה: מיכאיל הצליח להעלות למטוס את ויקטור.

צילומי האבטחה מנמל התעופה אכן אישרו שהאירוע התרחש. מסיבה זו, החליטה חברת התעופה (ששמה לא נמסר) להעניש את מיכאיל, ולהסיר אותו מתוכנית הנוסע המתמיד שלה, כמו גם לגרוע את 400,000 המיילים שכבר צבר בטיסות קודמות.

עוד בוואלה!

עוד אסון ליונייטד: כלב מת בטיסה לאחר שהושם בתא שמעל למושבים

לכתבה המלאה
נוסע הבריח את חתולו למטוס ונענש. צילום מסך, צילום מסך
החתול ומיכאיל באחת מטיסות העבר/צילום מסך, צילום מסך
נוסע הבריח את חתולו למטוס ונענש. צילום מסך, צילום מסך
מפנק את החתול שלו. מיכאיל וה"שמנמן"/צילום מסך, צילום מסך

שיימינג-שומן לחתול?

כך או אחרת, האירוע הפך כאמור להיות ויראלי, וגולשים רבים פרסמו תגובות שונות ומשונות בעניין.
בין שלל התגובות, מצאנו כמה חמודות במיוחד: "הוא זכאי לקבל מדליה על החשיבה המהירה. החתול, אגב, מהמם. זה מגוחך שיש מגבלה על משקל חתולים (בטיסות)".

גולשת אחרת כתבה: "החתול הזה מדהים! אני לא מאמינה שחברת התעופה עשתה לחתול שיימינג על המשקל שלו".

"לאסור על כניסת בעלי חיים למטוסים זו בדיחה", הוסיף גולש, ואחר כתב: "זה כל כך מוזר שחברות תעופה מרשות להעלות חתולים לתא הנוסעים כל עוד הם לא שוקלים יותר משבעה ק"ג. כמעט כמו תיק יד". וגולשת נוספת סיכמה במילים: "ויקטור חי את החלום!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully