וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע חסם את היציאה מהמטוס כדי לצלם ריקוד לטיקטוק. הגולשים זעמו

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 14:16

הסרטון שהעלה ליל מארק מפלורידה צבר אמנם עשרות אלפי לייקים, אבל גרר עמו תגובות שליליות רבות. "אם הייתי על המטוס, הייתי דוחף אותו", כתב אחד הגולשים

יש להניח שאם זה היה קורה בישראל, זה אולי היה נגמר אחרת, אבל יש מקומות בחו"ל שבהם תור הוא תור, ואף אחד לא ידחוף או יעקוף, גם אם מי שמעכב את התור הוא טיפוס מעצבן במיוחד.

ה-SUN מדווח כי נוסע צעיר החליט לעצור את תור היציאה מהמטוס לאחר הנחיתה, רק כדי לצלם סרטון לטיקטוק, שבו הוא מבצע ריקוד.

הנוסע, ליל מארק מפלורידה שבארצות הברית, צילם את הסרטון לטיקטוק ושיתף בחשבון האינסטגרם שלו, והריקוד הפך במהרה להיות ויראלי. בסרטון, לצלילי ביטבוקס, הוא נראה רוקד באמצע המעבר בין מושבי המטוס, ולאחר מכן אוחז שוב במזוודתו וממשיך בדרכו. כל זאת, כאשר מאחוריו נעצר תור הנוסעים.

בסרטון אפשר לצפות בנוסעים המביטים לצדדים ומנסים להבין מדוע התור נעצר.

@lilmark_m256

I literally just woke up when I made this ???

♬ dance credits nana_.swag and dmyah.b - sanai ?

"הבחור הזה ממש מעצבן"

הסרטון, שצולם כבר בחודש מאי, צבר עד כה יותר מ-82,000 לייקים, אם כי רבים מהגולשים מאוד לא אהבו אותו. רבים מהמשתמשים טענו כי הוא לא היה צריך לבצע את הריקוד בזמן שהנוסעים מבקשים לרדת מהמטוס לאחר הטיסה.

"אני מצטער, אבל זה מגוחך: לגרום לאנשים לעמוד ולחכות בגלל סרטון?" כתב גולש אחד, ואחרים הוסיפו: "אחי, תן להם כבר לעבור" ו"הבחור הזה ממש מעצבן". וכמובן, היו גם מי שנקטו עמדה ברורה יותר, כמו הגולש שציין "אם הייתי על המטוס, הייתי דוחף אותו".

נוסע חסם את היציאה מהמטוס כדי לצלם ריקוד לטיקטוק. צילום מסך, צילום מסך
צבר בטיק טוק כ-3.3 מיליון עוקבים. ליל מארק בפעולה/צילום מסך, צילום מסך

"עצר את התור בכוח השליטה שלו"

מצד שני, היו מי שאהבו את הרעיון. "אני דווקא אוהב את זה שהוא עצר את התור בכוח השליטה שלו", כתב אחד הגולשים. "הוא שיחק אותה".

ליל מארק עצמו, כבר צבר בטיק טוק כ-3.3 מיליון עוקבים, בזכות הריקודים שהוא מבצע ברחבי העולם, כאשר חלקם הפכו להיות ויראליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully