וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בידוד, גם פרטיות: כך נטוס בימים של אחרי הקורונה

האם כך ייראו מושבי הטיסה שלנו בעתיד הקרוב? חברה צרפתית ייצרה מושבים בעלי מחיצות מעוקלות שלא יאפשרו לכם לפגוש את שכניכם לטיסה. אבל מה עושים עם האוויר הממוחזר שמסתובב בתוך תא הנוסעים?

צילום: Zodiac Aerospace

בווידאו: עוד הצעה למושבי טיסה לעתיד התעופה

שינויים רבים צפויים להתרחש בעולמנו בעקבות מגפת הקורונה. בין השאר, החופשות שלנו לא ייראו עוד כפי שהיו, ואף לא הדרך שבה נטוס במטוסים.

כידוע, מושבי המטוס, במיוחד במחלקת התיירים, אינם מיועדים להתמודד עם מחלות מידבקות, בעת שמאות בני אדם דחוסים במרחב אחד לא גדול.

עם זאת, בימים אלו כבר ניתן לקבל הצצה אל עתיד עיצוב מושבי המטוסים, בעת שחברת Safran הצרפתית מציגה לראווה מושבים בעלי מחיצות מעוקלות. אלו עוצבו בידי חברת Universal Movement, ונועדו לשמור על ריחוק חברתי בין שכנים למושב, גם בתא נוסעים צפוף.

מושבים למטוס Interspace Lite לתקופת הקורונה. Universal Movement, אתר רשמי
לשמור על ריחוק חברתי בין שכנים בטיסה. מושבי Interspace Lite לתקופת הקורונה/אתר רשמי, Universal Movement

תשכחו משיחות פנים-אל-פנים בזמן הטיסה

הדיילי סטאר מדווח כי מושבים אלו, שזכו לשם Interspace Lite, אף לא יאפשרו מבט ישיר בין שני הנוסעים המשתמשים בהם, כך שתוכלו לשכוח משיחות פנים-אל-פנים במהלך הטיסה. עוד נמסר כי ייצור המושבים החדשים יחל כבר בקיץ זה.

לוק מיילס, מייסד חברת Universal Movement, אמר כי "בימים שבהם ענף התעופה נפגע קשות מהתפשטות נגיף הקורונה, אנו מציעים פתרון שיאפשר לחברות התעופה לעמוד שוב על הרגליים, כבר בזמן הקרוב, מבלי לשנות באופן מהותי את המבנה הבסיסי של שורות המושבים במטוס".

המעניין הוא כי המושבים הללו תוכננו כבר בסוף השנה שעברה, כאשר ייעודם המקורי היה להציע לנוסעים אפשרות לשינה נעימה יותר בעת הטיסה.

עם זאת, יש כבר מי שמבקרים את הקונספט החדש וטוענים כי תצורת המושבים החדשה כלל לא פותרת את הבעיה המהותית של נשימת האוויר הממוחזר שנע ברחבי מטוסי הנוסעים.

עוד בוואלה!

זה המושב שהכי כדאי לשבת בו כדי לא להידבק במחלה בטיסה

לכתבה המלאה
מושבים למטוס Interspace Lite לתקופת הקורונה. Universal Movement, אתר רשמי
המושבים תוכננו כבר בסוף השנה שעברה, כדי הציע אפשרות שינה נעימה יותר בטיסה/אתר רשמי, Universal Movement

בארגון הבריאות העולמי (WHO) מציינים כי במטוסי הנוסעים כיום ישנה סירקולציה חוזרת ונשנית של אוויר, שכ-50 אחוזים ממנו הם חמצן שממוחזר בתא הנוסעים עצמו. כידוע, נגיף הקורונה מתפשט באמצעות האוויר, מה שעשוי להוות בעיה אם אחד מהן הנוסעים נושא את הנגיף.

כך או אחרת, הטיסות כפי שאנו מכירים אותם אכן עומדות להיראות שונה. בין השאר, בשל החובה לעטות מסכות, האיסור על רכישת מוצרים במטוס, התקנת מחיצות באזורים שונים במטוס, הענקת ערכות פינוק לנוסעים, הטמנת מגזינים בגב המושב ועוד. בנוסף, כל מטוסי הנוסעים אמורים לעבור חיטוי קפדני לאחר כל טיסה.

מושבים למטוס Interspace Lite לתקופת הקורונה. Universal Movement, אתר רשמי
ביקורת נשמעה כי תצורת המושבים החדשהלא פותרת את בעיית נשימת האוויר הממוחזר/אתר רשמי, Universal Movement
מושבים למטוס Interspace Lite לתקופת הקורונה. Universal Movement, אתר רשמי
המושבים לא יאפשרו מבט ישיר בין שני הנוסעים המשתמשים בהם/אתר רשמי, Universal Movement

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully