וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג שהואשם בקיום יחסי מין במטוס הודה בעבירה אחרת ויצא בזול

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 11:28

בני זוג בריטים שעל פי החשד קיימו יחסי מין על טיסה ממנצ'סטר לטוניסיה הסכימו להודות לבסוף רק כי היה שיכורים במהלך הטיסה ועלולים לקבל עונש מאסר של שנתיים. התובעים ביטלו את האשמה המקורית בשל היעדר הוכחות מתועדות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מבצע מין אוראלי בטיסה וסירב להפסיק/תיעוד ברשתות חברתיות

זוג שהואשם בקיום יחסי מין במהלך טיסה של חברת תומאס קוק הכחיש את ההאשמות אך הודה כי היה בגילופין במהלך הטיסה. בתקשורת הבריטית דווח שג'מה היפ בת ה-36 ובן זוגה פיליפ מייקוק בן ה-39 הואשמו בתחילה בקיום יחסי מין במהלך טיסה לחופשה ממנצ'סטר לטוניסיה ב-29 ביולי 2019. התביעה טענה שהזוג קיים יחסי מין בזמן שהיו במושבים שלהם כשילדים היו בסביבה.

ב-SUN הבריטי דווח שהתקרית התרחשה על טיסת MT820 של תומאס קוק שנחתה בנמל התעופה אנפדה שבטוניסיה. הזוג דחה בתחילה את הטענות כי היו שיכורים בזמן הטיסה וכן כי עסקו בפעילות מינית במהלכה, ואף הודיעו רשמית כי הם מוכנים ללכת למשפט. אך בשבוע שעבר הם הסכימו להודות באישום הראשון של שיכרות, כשהתייצבו בבית המשפט במנצ'סטר, בעוד התביעה החליטה לרדת מהאישום השני בדבר קיום יחסי המין, לאחר שלא הצליחו להשיג הוכחות ממשיות לכך.

הזוג האוהב

בני הזוג מהעיירה וויטפילד שבבארי, יעמדו לדין ב-16 באפריל באשמת השתכרות בטיסה. גזר הדין המקסימלי על גילופין במהלך טיסה הוא עד שנתיים מאסר, לעומת שבע שנות מאסר על התערטלות והתנהגות בלתי ראוייה בפומבי - שהיו יכולים להיות מנת חלקם לו היו מואשמים גם בסעיף השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully