וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא כשנתב"ג סגור: קו הלואוקוסט החדש מתל אביב

28.1.2021 / 12:54

חברת החסך ההונגרית Wizz Air, משיקה קו ישיר בין תל אביב ללרנקה שיפעל מחודש מרץ השנה, ומוסיפה לביטוח הנסיעות שלה חבילת כיסוי ייעודי לנגיף הקורונה - במקרה של ביטול טיסה

הבריכה וחוף הים של מלון אלקסוס, צפון קפריסין/צילום: ארז מיכאלי

חברת Wizz Air ההונגרית הודיעה היום (חמישי) על השקת קו טיסות חדש בין לרנקה לתל אביב, שיחל לפעול ב-30 למרץ 2021 ויכלול שתי טיסות שבועיות. ב-6 למאי 2021 תתווסף טיסה שבועית נוספת, כך שבסך הכל תפעיל וויזאייר שלוש טיסות שבועיות בקו, שיציע לישראלים אפשרויות טיול בלרנקה, שבדרום מזרח האי.

הקו אומנם יחל בסוף מרץ, אולם ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר ובאפליקציית החברה. בדיקה שלנו העלתה מחירים של החל ממחיר של 119 שקלים לטיסת הלוך ללרנקה ו-159 שקלים לטיסת חזור לארץ.

כזכור, מוקדם יותר החודש פירסמנו כאן, כי Wizz Air משיקה קו ישיר בין תל אביב לאבו דאבי שאמור לפעול החל מה-12 בפברואר השנה, תלוי כמובן במצב השמיים הפתוחים של ישראל.

עם זאת, פרסום תוצאותיה של החברה בשלושת הרבעונים האחרונים של 2020, מראה שהיא הפסידה 114.5 מיליון אירו, כך לפי אתר טראוול וויקלי הבריטי, אולם בחברה צופים ששנת 2021 תהיה שנת מעבר ומחכים לחזור לפעילות ברגע שיהיה ניתן.

וויז אייר Wizz air. וולף PR,
באביב הם יטוסו חזרה (ללרנקה). Wizz Air/וולף PR

כיסוי לנגיף הקורונה

בנוסף לקו החדש, וויז אייר מציעה לנוסעים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו.

כמו כן, לקוחות החברה יכולים מעתה לרכוש כיסוי לנגיף הקורונה, שמכסה הוצאות על ביטול טיסות וצורך רפואי בעת הטיול בחוץ לארץ. הביטוח יכסה, לדוגמה, נוסע שהתגלה כחולה מאומת ונאלץ להאריך את שהייתו בחו"ל או זקוק לטיפול (קיימת הגבלת סכום). כמו כן, גם במקרה של ביטול הטיול עבור נוסע שהתגלה כחולה מאומת לפני הטיסה עצמה - ביטוח הנסיעות נועד בשביל להגן על הלקוחות.
ביטוח הנסיעות של וויזאייר כולל גם כיסוי לאיבוד, גניבה או פגיעה בכבודה, וכן, במקרה של פספוס ההמראה. מידע מלא על תנאי הביטוח ניתן לקרוא כאן.

בנוסף לביטוח הנסיעות, וויזאייר מציעה כיסוי ייעודי רק עבור ביטול טיסות, עבור מדינות מסוימות. את ביטוח הנסיעות ואת הכיסוי לביטול טיסות ניתן לרכוש כחלק מקניית כרטיסי הטיסה באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz.

פאולינה גוסק, מנהלת תקשורת בחברה, אמרה: "אנחנו נרגשים להודיע על הקו החדש בין תל אביב ללרנקה, קפריסין - יעד אטרקטיבי לחופשת הקיץ. עם ההכרזה על הקו, אנחנו מציעים לישראלים אפשרויות נוספות לטיול, ובזכות אמצעי הבריאות המתקדמים של וויזאייר, הנוסעים יכולים לטייל בבטחה ובנוחות מרבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully