וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון ללא הגבלה: כל היעדים (והמחירים) שמחכים לישראלים בחגים

9.9.2020 / 9:33

כמה התגעגענו לנפוש מעבר לים?! אז כידוע המכסות על ישראלים שיגיעו ליוון הוסרו השבוע, אז בדקנו לאיפה יש טיסות ישירות מתל אביב וכמה תעלה לכם חבילת נופש בקוס, קורפו, כרתים ושאר יעדים לחגים הקרובים. המחירים מפתיעים

צלמים זמניים מורשים

(בווידאו: חצי האי חלקידיקי ביוון)

רודוס, סלוניקי, קורפו, כרתים, אתונה, קוס. אלו ששת היעדים ביוון שנפתחים כעת לישראלים ללא הגבלה, וכל מה שנותר לכם לעשות כעת הוא לבחור היכן לבלות את תקופת החגים, או את הימים הנינוחים שביניהם. ככה פשוט.

על פי התקנות ביוון, כדי לעשות זאת, עליכם להציג בכניסה ליוון תוצאות בדיקת קורונה באנגלית, שנערכה 72 שעות לפני מועד הטיסה, וכן להירשם באתר משרד הבריאות.

כל המחירים בכתבה זו כוללים טיסות. ועוד כדאי לדעת כי בחלק מחברות הנסיעות, החבילות הנרכשות ליעדים השונים מאפשרות את ביטול ההזמנה ללא דמי ביטול. כדאי לברר מראש בחברה באשר לתנאים אלו, וכן באשר למספר הימים לפני הטיסה שבהם הביטול אפשרי.

קורפו

אחד האיים היותר חביבים על ישראלים ביוון מציע לא רק חופי ים מנצחים ומפרצים פוטוגניים שמזמנים רביצה ממושכת, אלא גם אפשרויות לצאת לטיולים בפנים האי. נסיעה קצרה מהחוף - ואתם בחבל ארץ שנראה לגמרי אחרת ממה שעזבתם. קורפו, שאהוב במיוחד גם על משפחות, מציע טיולים בהרים מיוערים ובכפרים שמזכירים לעתים לוק איטלקי, בזכות קרבתו היחסית לארץ המגף.

מחירים לדוגמה:
חבילה לקורפו בראש השנה כולל טיסה, העברות ומלון ארבעה כוכבים (Cavalieri) ע"ב לינה וארוחת בוקר תעלה החל מ-599 דולר לאדם בחדר לזוג ושני ילדים (22-18 בספטמבר). חבילה לסוכות במלון חמישה כוכבים (Roda Beach Resort) ע"ב הכל כלול תעלה 609 דולר לאדם בחדר לזוג ושני ילדים (8-4 באוקטובר). רכישת טיסה בנפרד, ללא חבילה, תעלה החל מ-399 דולר לאדם (אשת טורס).

אוניות עוגנות במפרץ באי היווני קורפו, יוון. ShutterStock
אוניות עוגנות במפרץ באי היווני קורפו, יוון/ShutterStock

אתונה

בירתה של יוון מציעה עושר גדוש אדרנלין של מראות, צבעים וכמובן טעמים, כמו גם אתרים ארכיאולוגיים למכביר, במקום ששימש כערש התרבות המערבית. ככזו, היא תתאים הן לחובבי הסתלבט והן לחובבי המוזיאונים והעתיקות. כמובן, אין מצב שתוותרו על ביקור באקרופוליס. בימים כתיקונם, אתונה מהווה גם בסיס יציאה מצוין לטיולים באיים ובפנים הארץ.

מחירים לדוגמה:
ארבעה לילות בראש השנה (21-17 בספטמבר) במלון ארבעה כוכבים (Apollonia Hotel Apartments) ע"ב לינה וארוחת בוקר תעלה 482 דולר לאדם בחדר לזוג ושני ילדים. דיל דומה במלון זה בתאריכים 28-24 בספטמבר יעלה 510 דולר לאדם. חמישה לילות בסוכות (5-10 באוקטובר), במלון חמישה כוכבים (Fresh Hotel) על בסיס לינה וארוחת בוקר יעלה 786 דולר לאדם (איסתא).

עוד בוואלה!

המשולש האתונאי: מסלולי טיול קצרים בבירת יוון

לכתבה המלאה
הפרתנון על האקרופוליס, אתונה, יוון. ShutterStock
הפרתנון על האקרופוליס, אתונה/ShutterStock

כרתים

כרתים אינו רק האי הגדול ביוון, אלא גם החמישי בגודלו בים התיכון, מה שהופך אותו כר פורה לשפע של טיולים ואטרקציות שמתגלות כאן גם בחופשה השנייה, השלישית ויותר. כך למשל, רבים פוקדים אתרים ידועים בחאניה ובהרקוליון, בהם נמלים, מבצרים ועוד. אך מצד שני, בכרתים גם אפשר לשהות מבלי לעזוב את החופים, שנראים בדיוק כפי שחופי איים צריכים להיראות. גם חובבי הקולינריה ייהנו כאן מכל רגע, בזכות השפע והמגוון המקומי.

מחירים לדוגמה:
ארבעה לילות (24-20 בספטמבר) במלון חמישה כוכבים (Gouves Park) ע"ב הכל כלול לזוג ושני ילדים: 399 דולר לאדם (השטיח המעופף). ארבעה לילות בראש השנה (21-17 בספטמבר) במלון ארבעה כוכבים (Porto Greco Village) ע"ב חצי פנסיון לזוג ושני ילדים: 667 דולר לאדם. חופשת חמישה ליעלות בסוכות (7-2 באוקטובר) במלון ארבעה כוכבים (Diogenis Blue Palace) ע"ב הכל כלול: 678 דולר לאדם (גוליבר).

כרתים. Shutterstock,
כר פורה לשפע של טיולים ואטרקציות. כרתים/Shutterstock

סלוניקי

גם כיום, כאשר יוון כולה מוכרת היטב לתייר הישראלי, סלוניקי נותרה מעט עלומה יותר, וזאת למרות הטיסות הישירות מתל אביב ואליה. כאן, בחבל מקדוניה שבצפון המדינה, תמצאו עיר רבגונית, עם שפע בלתי נדלה של מוזיאונים, תרבות, שופינג, אוכל מצוין וגם חיי לילה שוקקי חיים. אפילו מוזיאון יהודי מעניין פועל בעיר. אל תוותרו על שיטוט בטיילת ובמזח המפורסמים וגם עם "רובע הטברנות" (רובע לדדיקה).

מחירים לדוגמה:
חבילה של חמישה לילות לסלוניקי, כולל טיסה, העברות ומלון הולידיי אין (חמישה כוכבים) ע"ב לינה וארוחת בוקר תעלה החל מ-599 דולר לאדם בחדר זוגי (30-25 בספטמבר). חבילה דומה בסוכות (5-10 באוקטובר) תעלה 679 דולר לאדם בחדר זוגי. רכישת טיסה בנפרד, ללא חבילה, תעלה החל מ- 369 דולר לאדם. נכון למועד כתיבת שורות אלו, עדיין יש מקום לראש השנה: שלושה לילות (21-18 בספטמבר) ע"ב לינה וארוחת בוקר במלון שלושה כוכבים ( Plaza Hotel): 741 דולר לאדם בחדר זוגי (אשת טורס).

המגדל הלבן סלוניקי יוון. Shutterstock, ShutterStock
נותרה מעט עלומה לישראלים. המגדל הלבן בסלוניקי/ShutterStock, Shutterstock

קוס

בים האגאי ממתין לכם אי פופולרי זה, שאורכו 40 ק"מ והוא מתהדר במותניים צרות של כשמונה ק"מ בלבד. מקצהו הצפון-מזרחי, אפשר לראות בקלות את בודרום שבטורקיה, במרחק של קילומטרים ספורים. כמו איים פופולריים רבים ביוון, גם קוס מתהדר הן בסצנת חופים שלווה והן בחיי לילה מהנים ואתרים ארכיאולוגיים, כמו גם כפרים מנומנמים ויפים שצצים בזה אחר זה.

מחירים לדוגמה:
שלושה לילות בראש השנה (21-18 בספטמבר) לזוג ושני ילדים במלון ארבעה כוכבים (Kipriotis Village Resort) ע"ב הכל כלול: 489 אירו לאדם. חופשת ארבעה לילות (29-25 בספטמבר) באותו מלון ע"ב הכל כלול: 429 אירו. ארבעה לילות בסוכות (6-2 באוקטובר): 449 אירו (הדקה ה-90).

האי קוס יוון. ShutterStock
מתהדר הן בסצנת חופים שלווה והן בחיי לילה מהנים. קוס/ShutterStock

רודוס

האי רודוס, בדיוק כמו הקולגות מיקונוס, קוס וקורפו, מצטיין לא רק בחופי ים משגעים אלא גם בחיי לילה, במיוחד בעיר העתיקה. במילים אחרות, צפו לחופשה שמתאימה הן לסתלבטנים, הן לבליינים, ואפילו לשוחרי תרבות, שייהנו מהמוזיאונים ומהאתרים הארכיאולוגיים שמנקדים את האי.

מחירים לדוגמה:
חבילה של ארבעה לילות (24-20 בספטמבר) לזוג ושני ילדים במלון רודוס פאלאס, ע"ב חצי פנסיון, תעלה 449 דולר לאדם. חבילה דומה בסוכות (8-4 באוקטובר) תעלה 524 דולר לאדם (השטיח המעופף). חופשה לזוג ושני ילדים למשך ארבעה לילות (14-10 באוקטובר) במלון ארבעה כוכבים (Virginia Family Suits) ע"ב הכל כלול: 347 דולר לאדם (ישראייר).

מפרץ לינדוס רודוס. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
מפרץ לינדוס ברודוס/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock
  • עוד באותו נושא:
  • יוון
  • איים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully