וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהיו מוכנים לטוס למילאנו ב-119 שקלים? הקו החדש של וויזאייר הקיץ

31.5.2020 / 10:26

חברת הלואוקוסט ההונגרית, שחידשה את טיסותיה לישראל ב-1 במאי, הודיעה על קו חדש כבר מיולי הקרוב, הפעם לאחת הערים האיטלקיות שסבלו הכי הרבה מנגיף הקורונה, ונראה כי מתאוששת ומוכנה לקלוט תיירים בקיץ. המחיר: החל מ-119 שקלים לכיוון

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

בווידאו: איטליה חוזרת לחיים אחרי חודשיים של סגר

מילאנו היתה זו ש"חטפה" קשה את הקורונה, ונראה שגם בעיר האיטלקית החיים מתחילים לjזור למסלולם: חברת הלואוקוסט ההונגרית וויזאייר (Wizz Air), הודיעה היום (ראשון) כי תפעיל קו טיסות חדש בין מילאנו ותל אביב כבר בחודש ילי הקרוב.

הקו יתחיל לפעול ב-17 ביולי 2020 ויציע שבע טיסות שבועיות בתדירות של טיסה יומית. ההודעה של חברת התעופה מגיעה ביחד עם הכרזתה השבוע על פתיחה של שלושה בסיסים חדשים בחודש הבא: לרנקה, מילאנו וטירנה. הקמת בסיסים תנגיש לנוסעי החברה ערים ותרבויות נוספות ותתרום להמשך צמיחתם כיעד תרבותי ותיירותי ברמה עולמית בנוסף לכ-400 הזדמנויות עבודה חדשות שהחברה מציעה.

הבסיס החדש שייפתח בחודש יולי 2020 במילאנו יציע 20 קווים ל-11 מדינות, ביניהם השקת הקו לתל אביב, כשכרטיסים ניתן לרכוש כבר עכשיו באתר החברה החל מ-119 שקלים (30 אירו).

כזכור, וויז אייר השהתה את כל טיסותיה לארץ ב-12 במרץ החודש בגלל נגיף הקורונה, והודיעה על חזרתה לפעילות לישראל ב-1 במאי עם הקו וינה-תל אביב.

וויז אייר Wizz air. וולף PR,
קו חדש לאיטליה מתל אביב וחזרה. וויזאייר/וולף PR

מסכות לכל אורך הטיסה

חברת התעופה החלה ב-1 במאי בהפעלת תקני ההיגיינה החדשים בכל מערך טיסותיה, כבר משלב הבורדינג לטובת הנוסעים והצוות. כדי להפחית אינטראקציה לא חיונית בשדה התעופה, וויזאייר מבקשת מהנוסעים כחלק מאמצעים אלו ובנוסף לשמירת מרחק בכל שלבי הטיסה, לבצע צ'ק-אין ורכישות כגון תשלום עבור תיקים נוספים באופן מקוון.

למרות יעילותם הגבוה (99.7%) של מסנני ה-HEPA בכל מטוסי החברה, אנשי הצוות והנוסעים יידרשו לחבוש מסכות לכל אורך הטיסה. צעדי זהירות נוספים כוללים בין היתר: חלוקת מגבוני חיטוי לכל נוסע, הסרת המגזינים מהמטוס ואי קבלת תשלום במזומן על המטוס. בטיסות בהן גורם העומס מאפשר, הצוות ישגיח על מרחק בין מושבים לנוסעים. כמו כן, המטוסים יעברו חיטוי יומי, בהתאם להנחיות הרשמיות.

ג'וזף ואראדי, מנכ"ל Wizz Air אמר כי: "אנו נרגשים להכריז על הקמת שלושה בסיסים חדשים המבטאים את צמיחת החברה מאז טיסת הבכורה. החברה הינה בעלת הנזילות החזקה ביותר באירופה ומובילה עם צי מטוסים צעיר ויעיל, עם טביעת הרגל הפחמנית הנמוכה ביותר. נמשיך להוביל ולתת שירות ללקוחות עם אמצעי בריאות והיגיינה חדשים וקפדניים במיוחד ובמחירים אטרקטיביים".

וויזאייר היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 122 מטוסים מסוג איירבוס A320, איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. במשך שש שנים של פעילות בארץ, טסו עם החברה למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully