וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על הודיעה: לא נחזור לטוס עד ה-20 ביוני השנה

20.5.2020 / 18:35

חברת התעופה הודיעה לבורסה, כי היא דוחה את חזרתה המתוכננת להפעיל טיסות ל-20 ביוני 2020, נוכח ההנחיות שפורסמו אתמול בדבר הארכת ההגבלות ביחס לחובת הבידוד החלה על נוסעים ולאור הביקוש הנמוך לטיסות

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אביחי ברוך

בווידאו: עובדי אל על מוחים נגד השימוש פיצויים להבראת החברה

חושבים לחזור לטוס עם אל על בקרוב? חשבו שוב: חברת התעופה הודיעה היום (רביעי), כי לא תחזור לטוס עד ה-20 ביוני השנה.

בהודעה שהוציאה לבורסה, מסרה אל על כי "בהמשך לדיווח המיידי של החברה מיום 5 במאי 2020 בדבר ההפסקה הזמנית של טיסות הנוסעים הסדירות שלה מודיעה החברה, כי נוכח ההנחיות שפורסמו אתמול, 19 במאי 2020, בדבר הארכת ההגבלות ביחס לחובת הבידוד החלה על נוסעים נכנסים לישראל ולאיסור כניסת זרים לישראל (עד ה-15 ביוני) ולאור הביקוש הנמוך לטיסות נוסעים, החליטה להאריך את משך ההפסקה הזמנית של טיסותיה כאמור, עד ליום 20 ביוני 2020. יצוין כי, בכוונת החברה להמשיך ולקיים טיסות מטען אל/מ ישראל, לרבות שימוש במטוסי נוסעים למטרה זו וכן טיסות נוסעים במתכונת מצומצמת לפי הצורך".

כזכור, אל על הודיעה כי לא תחזור לאוויר עד ה-30 במאי והוציאה כ-90 אחוזים מעובדיה לחל"ת, חלקם גם פוטרו, והיא מבקשת מהמדינה לסייע לה בהלוואה של 400 מיליון דולרים. עיקר הכנסותיה של החברה מגיע עתה מטיסות מטען בעולם.

מטוס הדרימליינר בואינג 787 של אל על נחת לראשונה בישראל. יח"צ אל על, מערכת וואלה! NEWS
מאריכה את מועד חזרתה לאוויר. אל על/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ אל על

ברשות שדות התעופה הודיעו, כי במסגרת ההנחיות למניעת התפשטות הקורונה "נוסעים מכל המדינות שאינם אזרחי ישראל או תושבים לא יורשו להיכנס לישראל, כולל נוסעי טיסות מעבר. זאת, מלבד נוסעים שקיבלו אישור כניסה מיוחד לפני הגעתם מרשות האוכלוסין וההגירה".

לפי סקר שערך לאחרונה ארגון חברות התעופה הבינלאומי - יאט"א - 69 אחוזים מהנשאלים דיווחו כי לא יחזרו לטוס, כל עוד הם יאלצו לשהות בבידוד עם נחיתתם ביעד.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully