וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הלואוקוסט הגדולה שפעילה בישראל מפסיקה לטוס לארץ

וויזאייר ההונגרית, שב-2019 היתה חברת החסך הפעילה ביותר לארץ וממנה, הודיעה על השהיית הטיסות לישראל החל מיום חמישי הקרוב. איזיג'ט וריינאייר עדיין פעילות

צילום: רויטרס, עריכהף טל רזניק

אחרי ארקיע וישראייר שהודיעו אמש (שני) על השהיית הפעילות התעופתית הבינלאומית שלהן, גם וויזאייר, חברת הלואוקוסט הפעילה ביותר בשנה האחרונה שטסה לארץ, הודיעה על השהיית כל הקווים לישראל וממנה החל מיום חמישי הקרוב, 12 במרץ ולמשך 12 ימים.

ההודעה של וויזאייר ההונגרית, שמפעילה קווים בעיקר ממזרח אירופה לישראל, הגיעה לאחר הנחיות ראש הממשלה נתניהו וראשי משרד הבריאות על חובת בידוד של 14 ימים שתחול על כל מי שיחזור מחו"ל החל מאתמול בשעה 20:00.

"וויזאייר מודיעה כי תשהה את טיסותיה היוצאות והנכנסות בקווי ישראל (נתב"ג ורמון) החל מ ה-12 במרץ ועד ל-23 במרץ (כולל), בעקבות הכרזת משרד הבריאות על חובת בידוד של 14 יום לכלל הנוסעים הטסים לישראל, בשל התפרצות נגיף הקורונה", נמסר בהודעת החברה.

הקווים שבהם פועלת וויזאייר ויושפעו ממהלך זה: וינה, סופיה, ורנה, בודפשט, דברצן, ריגה, וילנה, קטוביץ, קרקוב, ורשה, בוקרשט, קלוז'-נאפוקה, לאסי, סיביו, טימישוארה, לונדון- לוטון.

וויז אייר Wizz air. וולף PR,
הודיעה על 12 ימים של הפסקת פעילות לארץ. וויזאייר/וולף PR

איזיג'ט וריינאייר עדיין פעילות

שאר חברות הלואוקוסט הגדולות שמפעילות טיסות לישראל, ריינאייר ואיזיג'ט, עדיין פעילות אולם ריינאייר צמצמה טיסות והשהתה את הפעילות שלה מישראל לארבעה יעדים באיטליה בשבוע שעבר, כמו גם איזיג''ט שביטלה טיסות עקב מיעוט נוסעים, אך עדיין לא הודיעה על השהיית הטיסות לארץ.

וויזאייר הטיסה ב-2019 יותר מ-1.5 מיליון נוסעים לישראל וממנה ב-24 קווים ולעשר מדינות באירופה, מה שהפך אותה לחברת הלואוקוסט הפעילה ביותר לישראל וממנה.

לפי החברה, היא תעדכן את נוסעיה לגבי השינויים. נוסעים אשר הזמינו באתר החברה או באפליקצי שלה, יקבלו בהתראה בדוא"ל, במסגרתה יוצע להם להזמין טיסה מחדש ללא עלות, ביטול עם החזר מלא או 120% החזר מחיר הנסיעה המקורי בקרדיט החברה.

החברה יכולה לעדכן רק את הנוסעים שרכשו כרטיס טיסה ישירות מוויזאייר. נוסעים אשר הזמינו באמצעות סוכנויות נסיעות - כולל סוכנויות נסיעות מקוונות - מתבקשים ליצור קשר עם סוכנות הנסיעות לפרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully