וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תבואו: ביפן ישלמו חצי מהוצאות הטיול שלכם

בשנה שעברה חוותה יפן מספר שיא של יותר מ-32.5 מיליון תיירים. בחודש שעבר נרשמה ירידה של 99% בכניסת מבקרים עקב הקורונה. עתה יוצאת המדינה עם יוזמה של מיליארדי דולרים, ומציעה לסבסד מחצית מהוצאות החופשה שלכם כבר מיולי הקרוב

חופשה בטוקיו, יפן/צילום: זיו ריינשטיין

בווידאו: חופשה בטוקיו

בחודש שעבר הודיעו בסיציליה, כי הם ישלמו חלק מהוצאות הנסיעה של התיירים שיגיעו לאי עם תום נגיף הקורונה, על ידי כיסוי של מחצית מכרטיסי הטיסה בתוספת אחד מכל שלושה לילות במלון. כעת גם יפן מרגישה נדיבה, ומקווה למלא בתיירים מרחבי העולם את הריוקאנים (פונדקי דרכים יפני מסורתיים) ריקים, רכבות השינקאנסן המהירות ומסעדות סושי, שנזנחו בעקבות התפרצות הנגיף.

על פי דיווח בג'אפאן טיימס, ראש סוכנות התיירות ביפן הודיע ​​בשבוע שעבר כי הממשלה יצרה תוכנית למשוך מטיילים זרים בחזרה למדינה, בכך שהיא מציעה לסבסד מחצית מהוצאות הנסיעות שלהם.

תוכנית חדשה מפתה זו תעלה ליפן 12.5 מיליארד דולרים, ולמרות שאין עדיין פרטים על אופן ביצועה ואם יהיו מגבלות על הוצאות התיירים, היוזמה עשויה להתחיל כבר ביולי 2020, כל עוד הגבלות על כניסת תיירים יוקלו.

אישה צועדת ביער הבמבוק, קיוטו, יפן. ShutterStock
במדינה מעוניינים שיבקרו לא רק בערים המרכזיות. יער הבמבוק בקיוטו, יפן/ShutterStock

ירידה של 99.99% בתיירים באפריל

בעוד שהקורונה התפשטה ביפן די מהר ובהתחלה, המדינה נחשבה לסיפור הצלחה בטיפול במגיפה והצליחה להיות טובה בהרבה ממדינות אחרות. במדינה של 126 מיליון איש נרשמו רק 16,433 נדבקים ו-784 מקרי מוות. מומחים מייחסים את המספר הנמוך של יפן לפעולות מניעה יזומות מוקדמות, שירותי בריאות אוניברסאליים, שיעורי השמנת יתר נמוכים, מומחיות בטיפול בדלקת ריאות ותרבות שידועה כבר בהרגלי ההיגיינה המצוינים ובריחוק חברתי שגם ככה די קיים במדינה.

זו לא הפעם הראשונה שיפן מנסה למשוך יותר תיירים. בדצמבר האחרון, הודיעה חברת התעופה ג'אפאן איירליינס והמכון לחקר נומורה (מכון חשיבה כלכלי), על תוכנית קידום התיירות ליפן, שתכלול מתן של 100 אלף מושבים בטיסות פנים במאמץ לגרום לתיירים לטייל בערי ואתרי המדינה, מעבר לטוקיו וקיוטו הפופולריות.

ויפן זקוקה לתיירים, שכן התיירות היא המנוע הכלכלי העיקרי במדינה. על פי הדיווחים, יפן נפגעה קשה מהיעדר כניסות תיירים מהעולם, שצנחו בחודש שעבר ב-99.99 אחוזים מאז אפריל 2019, כאשר רק 2,900 תיירים ביקרו במדינה באפריל השנה. השפל הקודם למבקרים זרים חודשי היה 17,543 בפברואר 1964. בשנה שעברה רשמה ארץ השמש העולה את המספר הגבוה ביותר של כניסות תיירים עם יותר מ-32.5 מיליון מבקרים בינלאומיים.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully