וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מסכימים לשלם לכם כדי להגיע לנפוש בה אחרי הקורונה

בארץ המגף חטפו קשה את הפגיעה בתיירות בעקבות הקורונה, ועתה מנסים לשקם אותה עם מבצעים מפתים ליום שאחרי: בסיציליה יסכימו לממן לכם חצי מכרטיס הטיסה ושליש מהוצאות המלון אם תבואו בקיץ. מסכימים?

גנג'י סיציליה/Memorie e Tradizioni

בווידאו: בתי נופש בסיציליה ב-1 אירו בלבד

באירופה כבר מתחילים להפשיר את הקרקע ליום שאחרי הקורונה, ואחת הנפגעות הקשות ביותר מבחינת חולים ומבחינת תיירים היא איטליה.

חושבים שחוזרים לטוס? תשכחו מנופש בחו"ל בתקופה הקרובה

בסיציליה שבדרום-מערב המדינה, כבר החלו לחשוב על תחיית התיירות, ואנשי התיירות בו הודיעו על מיזם שבו יעודד תיירים לשוב לאי על ידי מימון חצי מכרטיס הטיסה של הנוסעים, כמו גם מימון של שליש מהוצאות המלון. בנוסף, יחולקו כרטיסים בחינם ללא מעט מהמוזיאונים והאתרים הארכיאולוגיים באי.

מאז שהאי "סגר את שעריו" ב-10 במרץ, הוא איבד הכנסות שקשורות לתיירות בשווי מיליארד אירו, או 1.09 מיליארד דולרים, ולמרות שהתוכנית המוצעת לשיקום התיירות אליו תעלה 50 מיליון יורו, בסיציליה מקווים להחזיר את ההשקעה דרך התיירים, שיזרמו לעיר לאחר ההקלה בחוקי הכניסה אליו.

כדי לממש את ההטבה הנ"ל שמעניק האי לתיירים, תצטרכו להיכנס לאתר Visit Sicily לאחר שהמדינה תפתח מחדש את גבולותיה.

חוף Spiaggia dei Conigli למפדוזה סיציליה. Shutterstock, ShutterStock
ישמחו לממן לכם קצת מהחופשה אם תחזרו. סיציליה/ShutterStock, Shutterstock

מתחילים לפתוח את המסעדות

בארץ המגף עדיין לא רואים את האור בקצה מנהרת הקורונה, אבל מה-4 במאי יאפשרו למסעדות להיפתח עבור שירותי טייק אווי, בדומה לישראל, כמו גם יפתחו מחדש את תחומי הייצור והבנייה.

התיירות באיטליה מהווה 13% מהתוצר המקומי הגולמי, ואין תמה איפוא שהיא משתוקקת לקבל את פני התיירים בחזרה ברגע שהמגפה תגיע לתחילת סופה. בשבוע הבא יאפשרו במדינה לצאת מעט מהסגר בערים, אולם תנועה בין אזור לאזור עדיין תוגבל.

עוד בוואלה!

סוגרים את הבסטה: בספרד לא תהיה כנראה תיירות השנה

לכתבה המלאה
פלרמו, סיציליה, איטליה. ShutterStock
מקווים להחזיר את ההשקעה בשיקום דרך התיירים. פלרמו, סיציליה/ShutterStock

מה אתם עושים בסתיו?

סיציליה מציע חופים חוליים לבנים לאורך קו החוף הבתולי שלו, ושפע של אתרים היסטוריים ותרבותיים, וכמובן קולינריה נהדרת, כך שהסתיו תהיה הזמן הטוב ביותר לביקור בו, כל עוד המגפה תסתיים.

עם זאת, בשנים האחרונות נמצאת סיציליה בבעיה של נטישת התושבים הצעירים, במיוחד את הכפרים הקטנים, כך שעיירות רבות מוכרות את בתיהן במחירים מגוכחים של 1 אירו, ואפילו בחינם, רק כדי לעודד זרים לבוא ולהשתקע באי, תוך שיפוץ הבתים שהם קונים. כך למשל, בעיירה ביבונה או בעיירה קאמרטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully