וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבצע הקורונה" של ישראייר: 61 דולר ליעדי אירופה

המשבר בענף התעופה והירידה בהזמנות, גרמו לישראייר לצאת במבצע אביב שבו תוכלו להזמין החל מחצות ולמשך יום הבחירות טיסה לחודשיים הקרובים ב-61 דולר, לא כולל את פסח. ובתוך כך, צניחת מחירים חדה ליעדי אירופה החודש

הכל על לואוקוסט/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בווידאו: כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים טיסות לואוקוסט

מה לא עושים כדי למשוך נוסעים בעקבות משבר הקורונה? אז ישראייר יוצאת במבצע למזמינים טיסות באתר החברה החל מהלילה בחצות ודקה (00:01) ולמשך כל יום הבחירות, שבו היא תספק מספר די מועט של 500 כרטיסי טיסה בסך הכל במחיר של 61 דולר לאדם, כולל מיסים, וחבילות נופש כולל טיסה ומלון החל מ-249 דולר לאדם.

המבצע הוא ליעדי החברה ליציאות בחודשים מרץ-אפריל למזמינים באתר בלבד. בין היעדים במבצע
סוצ'י, באקו, אתונה, מדריד, מינכן, ורנה, טנריף, באטומי ובלגרד. המחיר כולל כבודת יד של 8 ק"ג לנוסע, והחברה מאפשרת דמי ביטול חינם עד 7 ימים לפני היציאה. עם זאת, שימו לב שהמבצע לא כולל את חופשת חג הפסח בין התאריכים 24-6 באפריל.

ובתוך כך, חוסר העניין בטיסות לחודש הקרוב עושה את שלו, והמחירים מישראל לאירופה וחזרה צונחים משמעותית. ינואר הוא אומנם החודש הזול ביותר בשנה לטיסות בין ישראל ואירופה, אבל כשחודש מרץ המתחמם מעט מגיע, המחירים אמורים להתחמם למעלה גם הם. אבל בחיפוש שעשינו היום במספרי מנועי חיפוש טיסות (למשל, סקייסקנר וגוגל טיסות) ובאתרי חברות התעופה, מצאנו טיסות בעשרות אירו בלבד לכל חודש מרץ. בחיפוש שערכנו, בדקנו מחירי טיסות הלוך-חזור מישראל, שכללו מזוודת טרולי בלבד. הנה כמה מהתוצאות שמצאנו, ואין ספק שהקורונה עושה את שלה.

חובת קריאה:
החלטתם לטוס בכל זאת? כך תיזהרו מלהידבק בקורונה באוויר

אתונה
מתי: 19-15 במרץ, 29-23 במרץ
עם מי: אגיאן וריינאייר
כמה: 72 דולרים ו-66 דולרים בהתאמה

סיביו, רומניה
מתי: 28-24 במרץ, 14-10 במרץ
עם מי: וויז אייר
כמה: 34 דולרים ו-44 דולרים בהתאמה

בודפשט
מתי: 9-5 במרץ
עם מי: וויז אייר
כמה: 63 דולרים

וינה
מתי: 20-14 במרץ, 31-26 במרץ
עם מי: וויז אייר
כמה: 62 דולרים ו-65 דולרים בהתאמה

עוד בוואלה!

המטוסים חצי ריקים: הבהלה מהקורונה מבריחה את הישראלים מתאילנד

לכתבה המלאה
טיסות זולות בעקבות הקורונה. צילום מסך, צילום מסך
כך כך זול להגיע לסיביו ברומניה עתה/צילום מסך, צילום מסך
הפרתנון על האקרופוליס, אתונה, יוון. ShutterStock
להגיע לשכנה שלנו מצפון במרץ? ממש זול. הפרתנון באתונה/ShutterStock

דווקא לרומא המחירים לא זולים

ומה עם איטליה? אז, כפי שפרסמנו בוואלה!, אל על הפסיקה את טיסותיה לעת עתה לארץ המגף, אבל מי שעדיין מפעילה טיסות מישראל למילאנו, למשל, זו איזיג'ט, שאומנם צמצמה את מספר הטיסות מישראל לאיטליה, אבל עדיין מפעילה אותן. בחיפוש שערכנו היום באתר החברה מצאנו טיסות בעשרות אירו לחודש הקרוב למספר ערים במדינה.

טיסות לרומא, לעומת זאת, הרבה יותר יקרות. באתר סקייסקנר מצאנו שלהגיע לבירה רומא החודש עם אל על יעלה לכם החל מ-200 דולרים ואילך, אבל רק החל מה-15 במרץ, היות וטיסות החברה מוקפאות למדינה עד תאריך זה. לעומת זאת, באתר של חברת אליטליה מצאנו טיסות יקרות מאוד בהתחשב לחוסר הפופולריות של המדינה בשבוע האחרון, עם מחירים של 429 דולרים (!). הנה כמה ממחירי הטיסות שמצאנו החודש ליעדים נבחרים באיטליה.

מילאנו
מתי: 16-11 במרץ, 23-18 במרץ
עם מי: איזיג'ט
כמה: 63 דולרים ו-70 דולרים בהתאמה

נאפולי
מתי: 18-11 במרץ, 25-21 במרץ
עם מי: איזיג'ט
כמה: 99 דולרים ו-92 דולרים בהתאמה

ונציה
מתי: 14-10 במרץ, 26-21 במרץ
עם מי: איזיג'ט
כמה: 78 דולרים ו-49 דולרים בהתאמה

רומא
מתי: 12-6 במרץ, 24-19 במרץ
עם מי: אל על, אליטליה
כמה: 429 דולרים ו-201 דולרים בהתאמה

טיסות זולות בעקבות הקורונה. צילום מסך, צילום מסך
וינה הלוך-חזור ב-62 דולרים. המחיר ישכנע אתכם לטוס? לא בטוח/צילום מסך, צילום מסך
גונדולה בתעלה המרכזית של ונציה. ShutterStock
ונציה. פסטיבל המסכות התבטל, אבל היא תמיד יפה/ShutterStock

וויז אייר מצמצת טיסות לישראל

ובתוך כך, אל על הודיעה היום (ראשון) על הקלה נוספת במדיניות המסחרית בכל טיסותיה אל ומאירופה. במסגרת המדיניות המעודכנת, תאפשר החברה למחזיקי כרטיסי טיסה, מכל הסוגים, לכלל יעדי החברה, אל ומאירופה, ליציאות עד ל-31 במרץ 2020 (כולל) לשנות או להקפיא את הכרטיס שברשותם ליציאה עד ה-31 ביולי 2020 (כולל), ללא תשלום דמי שינוי או טיפול (בכפוף להפרשי התעריף בכרטיסי הטיסה ככל שיהיו).

כזכור, אל על הודיעה בשבוע שעבר על הפסקת הטיסות לאיטליה, ובעקבות הירידה בהזמנות הודיעה גם וויז אייר, חברת הלואוקוסט הגדולה ביותר שפועלת מישראל ואליה כרגע, על צמצום בטיסותיה לישראל, או על "התאמת לוח טיסותיה בהתאם לביקוש היורד בקווים לישראל", כפי שנכתב בהודעתה. ההתאמה תתבצע בתאריכים שבין 15 במרץ ל-2 באפריל, במסגרתה יתקיימו טיסות מצומצמות ליעדים הבאים: דברצן, הונגריה (2 טיסות שבועיות), ורשה (5 טיסות שבועיות), קרקוב (3 טיסות שבועיות), לונדון-לוטון (מ-6 ל-5 טיסות שבועיות), סופיה (מ-7 ל-5 טיסות שבועיות), ורנה (השהיית טיסות עד ה-25 במרץ, ולאחר מכן 2 טיסות שבועיות עד 2 באפריל), וילנה (מ-3 ל-2 טיסות שבועיות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully