וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונופול של אל על נשבר: כמה יעלה לנו לטוס למזרח?

27.10.2016 / 10:12

אחרי היינאן הסינית וקתאי פסיפיק, שהודיעה אתמול על פתיחת קו ישיר מהונג קונג, ייתכן שגם אייר אינדיה תתחיל לטוס לישראל בשנה הבאה, מה שיעיב על המונופול של אל על בטיסות למזרח. אז מה צפוי לנו וכמה זה יעלה? כל התשובות באולפן וואלה!NEWS

עריכת וידאו: ניר חן.

המזרח הרחוק קרוב מתמיד. אחרי שחברת קתאי פסיפיק הודיעה אתמול (ד') שתתחיל להפעיל טיסות מהונג קונג לתל אביב בחודש מרץ הקרוב, ועם פעילותה של חברת התעופה הסינית, היינאן איירליינס בקו לסין, נראה שהמונופול על הטיסות למזרח של אל על בסכנה.


עוד על תעופה בוואלה! תיירות:
"בישראל פועלת חברת תעופה חדשה שלא מחויבת לחוקי הטיס"
סודות באוויר: דיילות חושפות את כל מה שמנסים להסתיר מכם
צפו: האיש ששודרג לטיסה במחלקה ראשונה בשווי 21 אלף דולר
צפו: זה מה שקורה כשזוג מגלה שהוא לבד בטיסה


כזכור, אל על שהיתה חברת התעופה היחידה עד אפריל האחרון שטסה למזרח, נתקלת בחודשים האחרונים בתחרות בעקבות מדיניות "השמיים הפתוחים" שהחלה ב-2013 והביאה לישראל עשרות חברות לואוקוסט מאירופה. עתה, גם חברות מהמזרח לוטשות עיניים אל השוק הישראלי. בתחילה החלה היינאן איירליינס הסינית לטוס לבייג'ין עם מחירי טיסות שנעים סביב 700 דולרים, ואילו במרץ הקרוב תחל קתאי פסיפיק להיות המתחרה של אל על בקו להונג קונג עם מחיר של כ-850 דולרים במחלקת התיירים. ולזאת נוסיף את קוריאן אייר, שמפעילה שלוש טיסות שבועיות בין סיאול ותל אביב.

ואם זה לא מספיק, ידיעה באתר האינטרנט "הינדו ביזנס ליין" ההודי, מצטטת את יו"ר אייר אינדיה, אוואני לוהני (Ashwani Lohani), שאמר שחברת התעופה הלאומית של הודו צפויה להתחיל לטוס לישראל כבר מהשנה הבאה.

גם פרסומים על פעילות עתידית של חברת התעופה של סינגפור בישראל כבר נפוצו בחו"ל, אז האם ישראל אכן קורצת למזרח? לשם כך הבאנו לאולפן וואלה!NEWS את גדעון טהלר, יו"ר "טל תעופה" ונציגת קתאי פסיפיק בישראל ושאר חברות תעופה מהעולם, כדי לבדוק איך נפתחו השמיים למזרח, מה יהיה על אל על ובעיקר - איך אנחנו נרוויח מזה.

מטוס בואינג 787 דרימליינר אייר אינדיה. ShutterStock
מישהו לגואה? מטוס של אייר אינדיה שאולי תגיע לפה בשנה הבאה/ShutterStock
קתאי פסיפיק מטוס איירבאס A350. קתאי פסיפיק, אתר רשמי
ינחת בשנה הבאה בארץ. האיירבאס 350 של קתאי פסיפיק/אתר רשמי, קתאי פסיפיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully