וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תבואו: חברת התעופה שהולכת לפנק את הישראלים

20.4.2015 / 7:13

חברת היינאן איירליינס הסינית, שתתחרה באל-על על הקו לבייג'ינג מספטמבר הקרוב, תציע לישראלים פינוק גם במחלקת תיירים: מושבי (כמעט) שכיבה, מסך מגע לכל מושב, דייל דובר עברית וגם כניסה לטרקלין העסקים בבייג'ינג. הסינים באים, ובגדול

דיילות מטוס היינאן איירליינס סין. Yahoo Finance Canada, פליקר,
מבטיחים פינוק לא רק במחלקת עסקים. היינאן איירליינס/Yahoo Finance Canada, פליקר

חברות התעופה האסייתיות כבר קנו את שמן כמי שלא חוסכות על שירות ומסכת פינוקים לנוסעים. כעת, כדאי שתתרגלו: חברת היינאן איירליינס הסינית, שתפתח בספטמבר הקרוב קו ישיר מבייג'ינג לנתב"ג, הולכת על כל הקופה.


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
10 חברות התעופה הטובות בעולם שלא שמעתם עליהן
נבחרה חברת התעופה הטובה בעולם ל-2015
חברות התעופה שחייבים לראות בישראל


שלוש הטיסות הישירות שיתחרו בקו הוותיק של אל על לבירה הסינית, יופעלו במטוס חדש יחסית מדגם A330-200 עם 176 מושבים במחלקת תיירים ו-34 מושבים במחלקת עסקים.
אלא שמלבד מיטות שטוחות לחלוטין עבור מי ששילם כמה אלפי דולרים על הזכות לישון בנוח במשך כמעט עשר שעות, בהיינאן איירליינס מבטיחים שגם נוסעי מחלקת התיירים ייהנו משלל פינוקים. כך, למשל, הנוסעים יזכו למושבים רחבים המשתרעים כמעט למצב שכיבה, מסך מגע לכל מושב בגודל 17 אינטש עם מערכת בידור מתקדמת, אפשרות לבחור את הארוחה בטיסה דרך האינטרנט טרם ההמראה, דייל דובר עברית והטבה מהפכנית בצורת שובר כניסה לטרקלין העסקים בבייג'ינג לנוסעי טיסות ההמשך לשאר יעדיה באסיה.

היינאן איירליינס אף מינתה מנהל בפועל, לי לאנג, שיגשים את חזון המכירות שלה בישראל ויבטיח שאף נוסע לא יחמוק חלילה, לחברות המתחרות. בשיחה עם אתר Momitour, אמר לאנג כי פוטנציאל ההצלחה של הקו הוא ענק ובכוונת החברה להציג את ישראל לסינים כיעד חדש ואטרקטיבי. "מדי שנה יש גידול של 20% במספר הנוסעים בין שתי המדינות ואם יהיה צורך נעלה לחמש טיסות שבועיות. יותר ויותר תיירים סיניים יוצאים לטייל מעבר לים וישראל היא יעד נכון עבורם. אני שומע את הטענות שיקר כאן אבל הסינים מגיעים לאירופה שיקרה לא פחות. משרד התיירות הישראלי יסייע לנו בתהליכי השיווק ואני בטוח שנשיג תוצאות טובות", אמר לאנג.

לשאלה "האם הסינים לא חוששים ממצב הלא יציב של ישראל מול שכנותיה ומאירועי טרור מזדמנים?" השיב לאנג: "אנו פועלים בהוראת ממשלת סין. בין שתי המדינות יש קשרי מסחר ותרבות טובים מאוד ואין לי ספק שאם היה חשש בהגעה לישראל - לא היינו זוכים לאישור הממשלה".

לי לאנג היינאן איירליינס. צילום: יניב לוי,
"ישראל היא יעד נכון עבור הסינים". לי לאנג, מנהל היינאן איירליינס בארץ/צילום: יניב לוי

ספקית התיירים הגדולה בעולם

סין הפכה בשנים האחרונות למדינה שמספקת הכי הרבה תיירים בעולם. רק בשנה האחרונה יצאו לחו"ל מעל מאה מיליון סינים והציפו את מוקדי התיירות המובילים בעולם. לפי דו"ח של ארגון התיירות העולמי, הסינים הם גם הבזבזנים הגדולים ביותר מבין תיירי העולם. רובם חובבי שופינג ותרבות שלא מהססים לשלוף ארנקים וללון במלונות פאר.

במשרד התיירות הישראלי לא היו זקוקים לשום דו"ח כדי לסמן את סין כשוק יעד ענקי לתיירות הנכנסת: לשכת תיירות מקומית נפתחה, תהליכים בירוקרטיים הקשורים בהוצאת אשרות לתיירים מסין צומצמו וקורסים להכשרת מורי דרך סינים נפתחו, במטרה להקל על שהייתם של קבוצות התיירים ממזרח אסיה.

לדברי לאנג, מספרם של התיירים הסינים המעוניינים להגיע לביקור בישראל עולה מדי שנה בעידוד הממשלה הסינית. אז בנוסף לחוויית טיסה משודרגת, גם הצהרות אופטימיות כבר יש. אבל בנושא מחירו של כרטיס הטיסה הסינים מוכיחים כי כלל הסבלנות נכון אצלם שבעתיים. "מחירי הטיסות שנציע ייחשפו רק בחודש הבא. אנחנו מבטיחים להיות אטרקטיביים ותחרותיים מאוד, בעיקר בשלב החדירה לשוק הישראלי", אומר לאנג. "היינאן היא אחת מחברות התעופה בעלות שיעור הצמיחה הגבוה בעולם וגם הישראלים ייהנו מהמוצר שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully