וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זה מה שקורה כשזוג מגלה שהוא לבד בטיסה

בחור ובחורה עולים על מטוס מתאילנד למלזיה ומגלים שהם הנוסעים היחידים. עבור קארי פישר וקייל מק'ניקל מבריטניה, זה היה הזמן לשלוף את המצלמה ולתעד את עצמם ברגעים בלתי נשכחים. אל תחמיצו את "ריקוד השבלול"

עריכה: מתן חדד

מה הייתם עושים לו הייתם עולים על טיסה ומגלים שכל המטוס עומד לרשותכם? זה בדיוק מה שקרה לבני הזוג קארי פישר וקייל מק'ניקל מצפון יורקשייר, בריטניה, שגילו לתדהמתם שהם הנוסעים היחידים על הטיסה.

השניים, בני 28, קיבלו במבוכה את הודעת נציגי חברת התעופה המלזית Firefly, כי זכו בחוויה מיוחדת בטיסתם מהעיר קראבי שבתאילנד לעבר פננג שבמלזיה. "זה רק שניכם", הודיעו להם אנשי צוות הקרקע לפני העלייה למטוס, ולא הסתירו את צחוקם.

וכך, הוסעו בני הזוג אחר כבוד באוטובוס מהטרמינל לכבש המטוס, ולאחר רגעי התדהמה - החליטו לנצל עד תום את הטיסה ה"פרטית" ולמצות בה כל רגע. בסרטון הווידאו שצילמו, הם נראים מדלגים, נעלמים וצצים במושבים שונים ברחבי המטוס ואף מנסים את כוחם בריקודים קצת משונים ומוזרים.

קארי, שהתפטרה מעבודתה במטרה לטייל בעולם למשך שנה, סיפרה לכתבי ה"דיילי מייל" הבריטי: "הייתי בהלם, ואפילו קצת לחוצה מכל העניין. אבל קייל היה שבע רצון. זה היה משהו שהוא תמיד קיווה שיקרה לו. כאשר עשינו צ'ק אין, אמרו לנו שזהו יום מיוחד. כולם - מאנשי ביקורת הדרכונים ועד דיילי הקרקע - צחקו מהעניין". לדבריה, אפילו הדיילים במטוס חשו מעט נבוכים. גם עבורם, היה זה אירוע ראשון מסוגו. קארי וקייל שאלו את אנשי הצוות היכן בדיוק לשבת, וקיבלו את התשובה "בכל מקום שתרצו לאורך ולרוחב המטוס - רק אל תקפצו".

זוג גילה שהוא לבד בטיסה  וצילם סרטון. טוויטר, צילום מסך
יכלה לשבת איפה שהיא רק רוצה. קארי בטיסת הסולו/צילום מסך, טוויטר
זוג גילה שהוא לבד בטיסה  וצילם סרטון. אינסטגרם, צילום מסך
לא היו עוד נוסעים בטיסה מלבד הזוג. המטוס של חברת Firelfy/צילום מסך, אינסטגרם

עם זאת, אף אחד לא טרח לאסוף את המזוודות מהמסוע

אז מה עושים לבד על המטוס אם אסור לקפוץ? בסרטון הווידאו שצילמו השניים, מציג קייל לעולם את ה"קטע" שלו - שאותו הוא מכנה "השבלול".

לדברי קארי, אפילו לאחר הנחיתה, צוות ביקורת הדרכונים במלזיה כבר ידע על הסיפור שלהם. גם כאן, המלזים לא הפסיקו לצחוק מהעניין. השניים אף זכו לליווי אישי של נציגת חברת התעופה לעבר עמדות ביקורת הדרכונים. "עד שכבר התרגלתי לתחושת האח"מים, הופתעתי לגלות שאף אחד לא טרח לאסוף את שתי המזוודות הבודדות שלנו מהמסוע. עכשיו, אחרי שזכיתי לטעום מהחיים הטובים, לקייל בהחלט לא יהיה פשוט איתי", היא מסכמת.

בימים אלו מתכננים השניים את המשך הטיול, בעודם מעדכנים את בלוג המסע שלהם "בחור, בחורה והעולם". עד כה ביקרו גם ביפן, וייטנאם וסין. קארי, שכתבה על חווית ה-VIP האווירית, עדכנה כי "80 הדקות של הטיסה חלפו במהירות, ותוך כדי דילוג מתמיד בין המושבים, קייל עשה כמובן את ה'שבלול'. עבור מי שלא מכיר, הוא פשוט זוחל על גחונו כאשר הישבן שלו מונף באוויר".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully