וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 דברים שאתם חייבים לעשות כשאתם נכנסים לחדר במלון

למה חשוב לפתוח את הדלת בזהירות, מה לחפש בחדר האמבטיה, איך לגלות בקלות פשפשים ולמה כדאי לגלגל מגבת בתחתית הדלת? דייל שעובד 23 שנה ו"חי" במלונות, מסביר מהם הדברים החשובים שיש לבדוק כשמקבלים חדר במלון

עובדת לשעבר במלון חושפת סודות/@janessarichard

"במהלך 23 שנותיי כדייל, נכנסתי לחדרי מלון בכל שעות היום והלילה. במהלך השנים, פיתחתי דרכים בדוקות ונכונות להבטיח לעצמי שהייה בטוחה ונוחה", אומר צ'ארלס קנטרל, שמציע באתר התיירות Travelawaits שמונה פעולות שמומלץ לבצע כאשר נכנסים לחדר שלכם במלון. "למרות שחלק מהדברים הללו קשורים לאמצעי זהירות, הרי שאני עושה בהם שימוש כדי כדי לבדוק את רמת הניקיון של החדר".

פתחו את הדלת בזהירות

לאחר שתקבלו את מפתח החדר שלכם, פתחו את הדלת בזהירות, וקודם כל ערכו חיפוש בחדר. כדאי לעשות זאת למקרה שהאורח הקודם עדיין ביצע צ'ק אאוט או למקרה שקיבלתם את מפתח החדר הלא נכון. זה נראה לא הגיוני, אבל זה מקרים כאלו מתרחשים לא פעם.

עוד בוואלה!

עובדת המלון חושפת: הדברים המגעילים ביותר בחדר שלכם

לכתבה המלאה

בדקו את חדר האמבטיה

חדר האמבטיה נמצא כמעט תמיד ליד דלת הכניסה לחדר, אז כדאי להתחיל ממקום זה. כדאי לבדוק את האמבטיה או המקלחת ולפתוח את המגירות כדי לראות אם יש שם פריטים שנותרו מאחור. תוכלו אף לנער את המגבות כדי לוודא ששום דבר לא נותר בהן. זוהי גם דרך מעולה לבחון האם המגבות שלכם אכן נקיות. ועוד טיפ חשוב: מומלץ להניח את אחת המגבות על רצפת חדר החרצה, כדי למנוע החלקה, במיוחד במקומות שבהם דופן האמבטיה גבוה.

זוג נכנס לחדר מלון. adriaticfoto, ShutterStock
פתחו את הדלת בזהירות, וקודם כל ערכו חיפוש בחדר/ShutterStock, adriaticfoto

בדקו את הארון

אם בחדר שלכם יש ארון עם דלתות, מומלץ לפתוח אותן ולבחון היטב את מה שנמצא שם. לפעמים כדאי להשתמש בפנס הטלפון.

בדקו את המיטה

כעת הגיע הזמן לבדוק את המיטות. משכו את הכיסויים לאחור כדי לוודא שהמיטה ריקה והסדינים אכן נקיים. כדאי תמיד לבקש סדין נוסף כדי להניח מעל הסדין המקורי, כדי ליצור "שכבת הגנה" נוספת. בהקשר זה, וכדי להימנע מפשפשים, כדאי לרכוש מראש תרסיס נגד פשפשים. אם אין לכם תרסיס כזה, אפשר גם להשתמש במשחת השיניים - מריחים את הסדין ומורחים מעט משחה בכל פינה של המזרן עצמו. אם יש במיטה פשפשים, הם יופיעו במהרה. אם זה אכן קרה, בשו להחליף חדר.

סדינים מיטה חדר מלון. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
משכו את הכיסויים לאחור כדי לוודא שהמיטה ריקה והסדינים אכן נקיים/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

סקרו את תרשים הפינוי

חשוב לעיין בתרשים פנוי החירום שמצוי על חלקה האחורי של דלת החדר. באמצעות עיון בתרשים זה תכירו היטב את מסלול היציאה הקרוב ביותר אליכם במקרה של מצב חירום.

בדקו את מגירות השידה

האזורים האחרונים שמומלץ לבדוק בחדר המלון הן השידה והמגירות שבה. הקפידו לבחון את הנורות, השעונים, הטלוויזיות וכל מוצרי אלקטרוני אחר שעשוי להיות בסביבה. אם משהו נשאר באחת המגירות, זה אומר שהחדר לא נוקה היטב. ועוד טים חשוב: במלונות רבים, ניקוי החדר מתבצע אחת ליומיים. לכן, אם אתם צריכים עוד מגבות או מוצרי רחצה, פשוט התקשרו מראש לקבלה. לקראת כל פעם שבו מתבצע ניקוי החדר, אספו את החפצים שלכם כדי שתהליך הניקוי יהיה מהיר ויעיל.

חדרנית חדר מלון. ShutterStock
במלונות רבים, ניקוי החדר מתבצע אחת ליומיים. אז פשוט התקשרו מראש לקבלה/ShutterStock

מתי לבקש להחליף לחדר?

אם החדר שקיבלתם אינו לשביעות רצונכם, תוכלו לבקש לעבור לחדר אחר. ברוב המקרים, יוכלו להיענות לבקשה שלכם. אם אין אפשרות כזו, בקשו שינקו את החדר שלכם בעודו נמצאים בו. כך תוכלו לוודא שהוא אכן מנוקה כיאות.

הציוד ההכרחי

כעת, כאשר החדר מוכן לקראתכם, זה הזמן לפרוק את הפריטים שחובה לקחת אתכם תמיד לבית המלון. הראשון הוא אזעקת אבטחה נצמדת המיועדת לידית או לתחתית הדלת (בדומה למעצור דלת). ניתן להשיג באמזון פריטים מסוג זה במחיר של פחות מ-15 דולרים. אגב, מומלץ להשתמש במגבת מגולגלת שמנוחת בבסיס הדלת, כדי למנוע חדירת אור מהמסדרון בשעות בלילה. בנוסף, אם תפרוץ שריפה, המגבת המגולגלת תסייע למנוע חדירת עשן.

פריט חשוב נוסף הוא אזעקת בטיחות אישית, שמומלץ לקחת אתכם כאשר אתם יוצאים לסיבוב בעיר החדשה שאליה הגעתם.

פריט שלישי מגיע בדמות שקיות רשת לשימוש חוזר. תמיד כדאי שיהיו לכם כמה כאלו, לצרכים שונים. פריט רביעי הוא אטבי כביסה שבהם תוכלו להשתמש כדי לסגור היטב את וילון החדר במלון בזמן שאתם ישנים, כדי למנוע חדירת אור מבחוץ. פריט חמישי ואחרון שעליו ממליץ צ'ארלס קנטרל הוא בקבוק שתייה אישי עם מברשת ניקוי. תוכלו להשתמש בהם למים, לקפה, למשקאות אלכוהוליים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully