וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכירו דירתם ב-Airbnb וגילו אורגיית סמים, שתן וקונדומים

זוג קנדי שהשכיר את דירתו בזמן חופשה, חזר הביתה עקב תלונות השכנים ומצא מסיבה שבה קונדומים משומשים זרוקים, שתן על הרצפה, זכוכיות מנופצות, רוטב ברביקיו על הקירות והרס נוראי בכל הבית בשווי של 62 אלף דולרים

אם חשבתם שרק הישראלים עושים בושות בחו"ל ומותירים אחריהם הרס בניחוח שוקולד, אז מסתבר שזה רק לא אנחנו - מארק וסטאר קינג, זוג המתגורר בקלגרי (Calgary), קנדה, השכיר את ביתו לארבעה אנשים דרך אתר האינטרנט הפופולרי Airbnb, המתווך בין שוכרים ומשכירי דירות מרחבי העולם.


עוד בוואלה! תיירות:
6 תיירים קיימו אורגיה בואן ונקנסו כי לא היו חגורים
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה


כשבני הזוג חזרו הביתה, הם נדהמו לגלות את ההרס והבלגן שהשאירו אחריהם האורחים. ארבעת המבוגרים, שטענו כי הם שוהים בעיר לרגל חתונה, הותירו רהיטים הרוסים, משקפיים מרוסקים, קונדומים ותחתונים משומשים זרוקים על הרצפה, רוטב ברבקיו על הקירות, כתמי שתן ואשפה פזורה בכל פינה. לפי הדיילי מייל, משטרת קנדה מעריכה כי אמדן הנזק הכספי נע בין 41,500 עד 62 אלף דולרים.

בני הזוג, שלהם שני ילדים קטנים, השכירו את ביתם בן שתי הקומות על מנת להרוויח מעט כסף שיממן את הטיולים שלהם, אך לא שיערו שהאירוח יעלה להם כל כך ביוקר. לאחר שלושה ימים שבהם שהו האורחים, השכנים דיווחו לבני הזוג קינג על רעש חזק שבוקע מביתם, שבו נערכה מסיבה שכללה 100 אנשים. גם המשטרה קיבלה תלונות, ובסופו של דבר סגרה את המסיבה. כשהזוג חזר ורצה להיכנס לביתם, הוא לא יכל לעשות זאת, משום שהוא התחייב להסכם של Airbnb, לפיו המשכירים יכולים לחזור לבית רק בתום השהות של הדיירים השוכרים. בסופו של דבר הצליחה משפחת קינג לשכנע את האורחים לעזוב, וכ-20 בליינים שעוד חגגו סולקו מהמקום.

השוטר אטילה הורבט, שפיזר את המסיבה, דיווח ל-חדשות CTV: "לא יכולתי להאמין שבתוך שלושה ימים מישהו מסוגל לעשות דבר כזה לביתו של אדם אחר. בתשע השנים שבהן אני עוסק כשוטר, מעולם לא ראיתי דבר כזה". קצין משטרה אחר הוסיף: "גם כשאני הייתי צעיר חגגתי והתפרעתי במסיבות, אבל מעולם לא השארתי אחריי חורבן בסדר גודל מזעזע כל כך. זה פשוט מגעיל".

המשפחה הזמינה חברת ניקיון על מנת להסיר את השתן, הקיא והזרע שכיסו כל חלקה בבית. בינתיים, אתר Airbnb פועל במהירות כדי להחזיר לבני הזוג ערבות על סך מיליון דולרים, שאמורה לכסות על הנזקים הכבדים.

זוג השכיר דירה ב- Airbnb ומצא הרס. youtube, צילום מסך
הרס וזכוכיות מנופצות בכל מקום. הדירה של הזוג הקנדי/צילום מסך, youtube
זוג השכיר דירה ב- Airbnb ומצא הרס. צילום מסך
המשטרה קיבלה 3 קריאות לפני שסגרה את המסיבה/צילום מסך
זוג השכיר דירה ב- Airbnb ומצא הרס. youtube, צילום מסך
הכריות של הספות הוצאו ממקומן והושלכו למטבח/צילום מסך, youtube

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully