וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 תיירים קיימו אורגיה בואן ונקנסו כי לא היו חגורים

7.8.2014 / 8:45

שלושת הזוגות נתפסו על-ידי משטרת איביזה במהלך אקט התשוקה בחלקו האחורי של הרכב שהיה בתנועה, כשכל אחד מהם נקנס בסכום של אלף שקלים לאדם

רגליים של אשה מחוץ לרכב. ShutterStock
בפעם הבאה כדאי לעצור תוך כדי מעשה התשוקה/ShutterStock

משטרת איביזה תפסה 6 תיירים משווייץ, שקיימו סקס קבוצתי ברכב ואן וקנסה כל אחד מהם בסכום של כמעט אלף שקלים לאדם, כיוון שלא היו חגורים בחגורות בטיחות.

המשטרה "פשטה" על הרכב, לאחר שהעמידה מחסום-דרך לבדיקת נהגים שיכורים ועצרה אותו לבדיקה. השוטרים, הבחינו כי שלושת הזוגות היו במהלך של אקט סוער ובמקום לקנוס אותם על מעשה לא נאות, קנסו את השישה בסכום של 200 אירו כל אחד (כמעט 1,000 שקלים לאדם) כי לא היו עליהם חגורות בטיחות.


עוד על תיירות ומין:
תיירות מין בתאילנד: למה גברים הולכים לזונות?
השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה


השישה נאלצו לחדול ממעשיהם, להתלבש ולשלם על המקום את הקנס, ובכך הרוויחו 50 אחוזים הנחה ממחיר התשלום. דובר המשטרה המקומית אמר: "לקיים יחסי מין בואן אינו מנוגד לחוק, אבל לא לחגור חגורות בטיחות - כן". עוד הוסיף דובר המשטרה, "זו אינה הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים באנשים עושים סקס ברכב, אבל אנחנו לא זוכרים מקרה שהרכב היה בנסיעה באותו הזמן".

ובנושא דומה, לאחרונה פורסם סקר הסקס הגדול של תיירים בחופשה. ממצאי הסקר מראים, כי 17.5 אחוזים מהנשאלים קיימו סקס בשלישייה ו-43.5 אחוזים שכבו עם יותר מפרטנר אחד בחופשה. עוד נמצא בסקר, ל-41 אחוזים מהנשים ול-52 אחוזים מהגברים היה סטוץ בחופשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully