וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת נסיעות ישראלית: "ערסים, אל תטוסו איתנו"

חברת פליי קלאב, המתמחה בטיסות לצעירים, לא מעוניינת להטיס ערסים ליעדי הנופש שהיא משווקת ואף פירסמה על כך פוסט בפייסבוק. בעלי החברה: "לא רוצה את כל ה'ב?ררה' הישראלית"

מתוך ארץ נהדרת.
בפליי קלאב לא היו רוצים לראות אותם. "הפילוסים" מ"ארץ נהדרת"

כמה טוב לטוס ללא ערסים, כך לפחות חושבת חברת התיירות "פליי קלאב", המתמחה בחבילות נופש לצעירים שכתבה בדף הפייסבוק שלה: "חבר'ה טובים - א?ין, ערסים - אאוט".

חברת התיירות, שמפעילה חבילות נופש ליעדים של צעירים, כמו האי זקינטוס שביוון, פלמה דה מיורקה בספרד ועוד, מטיסה בקיץ אלפי צעירים לנופש שרובו ככולו מסיבות, בילוי בחוף הים ושאר אטרקציות של צעירים, שלא פעם גורמות לתופעת "הישראלי המכוער" לבוא לידי ביטוי.


עוד על הישראלי המכוער בוואלה! תיירות:
כך הישראלי המכוער מנצל הטבות לתושבי הדרום
ונדליזם ומסיבות חוף: היכן נופשים צעירים ישראלים בחו"ל


"אני לא מעוניין שקהל שלא יכול להרשות לעצמו לבוא איתנו, יטוס איתנו בכל זאת", אמר לוואלה! אייל בן-צבי, בעל החברה.
"הם הורסים כל חלקה טובה במלונות, מתייחסים בהתנשאות לעובדים, חושבים שקנו חבילות זולות ויכולים לעשות מה שרוצים", הוא הוסיף. "למה ישראלים שהולכים למועדונים בחו"ל צריכים לצעוק בו לעיני כולם 'אל אל ישראל'? שום אירופי לא עושה זאת עבור המדינה שלו".

לדבריו, צעירים מישראל שקנו חבילות נופש ביעדי אגן הים התיכון, מתפרעים כבר במטוס בדרך לחופשה ואף גונבים ציוד ואביזרים מהמטוס עצמו. "בעל של חברת תעופה התקשר אלי, ואמר שישראלים פתחו תאים שכתוב עליהם 'אסור לפתוח' וגנבו משם כבלים שחיוניים לבטיחות המטוס" , הסביר בן-צבי.

פליי קלאב לא מטיסה ערסים. מתוך עמוד הפייסבוק של החברה, צילום מסך
"אם אתם ערסים טוסו ל..."/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של החברה

"רוצים לקוחות שלא מביישים את מדינת ישראל!"

המדיניות של פליי קלאב כנגד הטסת ערסים החלה כבר בשבוע שעבר, כשזו כתבה בדף הפייסבוק שלה: "אם אתם חבר'ה איכותיים וספונטניים, תתקשרו ותקבלו מאיתנו הצעה מדהימה לזקינטוס. האי הכי טוב לחופשה ביוון. אם אתם ערסים טוסו ל... ".

חלק מהגולשים לא ראו בעין יפה את הפרסום. אחד מהם אפילו כתב בתגובה: "אתם לא יותר טובים מערסים חבורה של מתנשאים". לדידם של אנשי פליי קלאב ההגדרה לערס, כפי שהם כתבו בפייסבוק, היא: "ערסים - תת תרבות המאופיינת על ידי התנהגות ברברית , חסרת נימוס. נוהגים לחשוב שהכל מגיע להם, הורסים בתי מלון ובעיקר את השם שלנו כישראלים. גורמים לכך שלא רוצים אותנו ביעדי נופש שונים בעולם ומעל לכל חוצפנים. אין הגדרה סגמנטית למוצא העדתי של הערס המצוי והוא יכול להיות אשכנזי, מזרחי או כל מוצא אחר לבחירתכם. תקראו לנו מתנשאים, תגידו שאנחנו מגעילים או תרצו שנטמון את הראש בחול ואז תבלו את החופשה בחו"ל עם ערסים...".

אבל התגובות נגד המדיניות לא הניאו את פליי קלאב מלחזור בה. להפך, יומיים לאחר פרסום הפוסט חיזקה החברה את דרישתה ל"טיסה ללא ערסים":

"כן, עדיין ממשיכים עם הקטע שלא מטיסים ערסים. יש מספיק חברות שעושות את זה. אנחנו רוצים לקוחות שלא הורסים מלונות ולא מביישים את מדינת ישראל! אז ככל שזה נשמע רע, אם אתם ערסים (כל אחד יודע מי הוא באמת) אל תתקשרו אלינו יש חברות כמו "..... ,,,,," ו "..... ,,,,,,," והם גם יותר זולות מאיתנו".

בן-צבי הסביר לנו, שהמשבר הכלכלי והמלחמה גרמו לכך שחברות מתחרות התחילו להיכנס ללחץ והורידו את מחירי החופשות והביאו את כל הקהל הישראלי ה"בררה" , לדבריו. "כשזה קרה, גם היחס אלינו השתנה. אנחנו רוצים להיות גאים ביעדים שלנו ולכן מעדיפים לא לטוס ליעדים שהישראלי המכוער פועל בהם", הוא מסביר.

אתה לא מפחד שזה ימנע מלקוחות לטוס איתכם?
בן-צבי: "ממש לא. בזקינטוס, בניגוד ליעדים האחרים, אין הרבה ישראלים שמגיעים כל שבוע ומגיע קהל טוב - אז גם השם שלנו נשמר. בניגוד למאליה, בכרתים, שמלאה בערסים והפסקנו לטוס אליה".

למי אתה מתכוון כשאתה אומר "ערסים"?
בן-צבי: "הערס והישראלי המכוער זה אותו דבר מבחינתנו. אם הוא לא יודע להתנהג והוא ברברי ולא מכבד - מבחינתנו הוא לקוח לא רצוי אצלנו. יש חברות למכביר שיאספו אותו בשמחה רבה".

ומה איתכם: מפריע לכם שיהיו ערסים בחופשה שלכם? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully