וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמה מיה: מה שעשתה חברת התעופה לנוסע

1.12.2014 / 12:15

נוסע שקנה כרטיס טיסה מוורשה לניו יורק, לא ציפה שהוא יהיה הנוסע החצי מיליון של חברת "לוט" הפולנית ב"מטוס החלומות", בואינג 787. את ההפתעה שחיכתה לו בשדה התעופה הוא לא ישכח בחיים. צפו

לוט

לפעמים כל מה שצריך בחיים זה קצת מזל: מצ'איי קולודז'ייג' (Maciej Kołodziej) רק רצה לטוס מוורשה לניו יורק. הוא קנה כרטיס במחלקת תיירים וניגש לדלפק הצ'ק-אין בנמל התעופה "שופן" שבוורשה. כשהציג את הדרכון שלו, החלה דיילת הקרקע לרכון אליו מעל הדלפק, כשהיא פוצחת בשיר "מאמה מיה" של להקת "אבבא".


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
חברות התעופה שחייבים לראות בישראל
מיהי חברת תעופה הכי בטוחה בעולם?
החברה שתשבור את המונופול של אל על בקו לסין?


הנוסע המבולבל והנבוך לא הבין מה קורה, ועד מהרה הצטרפו אל הדיילת נוסעים שעמדו עמו בתור ושאר עוברים ושבים, חלקם במדי טייסים ודיילות אוויר, שנמנו עם להקת רקדנים מקומיים שמתכוננים בימים אלו לבכורה של המחזמר הנודע "מאמה מיה".

רק מאוחר יותר הסתבר לקולודז'ייג' שהוא היה הנוסע החצי מיליון במספר, שבמזל יצא לו לטוס בדרימליינר - "מטוס החלומות" - בואינג 787, שנחשב למטוס המסחרי המשוכלל והחדיש ביותר כיום.

לאחר המופע המפתיע נלקח מצ'איי לבמה סמוכה, שם הוענקה לו שקית עם הפתעות נוספות, ביניהן הזמנה להצגת הבכורה של המחזמר בגרסה הפולנית, כשההפתעה הכי טובה מבחינתו היתה שדרוג למחלקת העסקים ב"דרימליינר" המפנק.


הכתבות החמות בוואלה! תיירות:
צפו: הסרטון הנועז שגרם לפיטורי דיילת אוויר
"הר הסקס": אלפים עולים לרגל לקיים יחסי מין
סלפי עם מדינה: התמונות היפות של ישראל השנה


חברת לוט היא חברת התעופה האירופית הראשונה שזכתה להפעיל את "מטוס החלומות", שאף טס מעת לעת לישראל. אז לכם רק נותר להמתין מעט ולראות: אולי אתם תהיו אלו שיפול בחלקם להיות הנוסע המיליון ב-787. מה תעשה החברה אז? השמיים הם הגבול.

חברת לוט מפתיעה נוסע. לוט, צילום מסך
הנוסע הפולני זוכה לכבוד בשדה התעופה "שופן", לאחר המופע המפתיע/צילום מסך, לוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully