וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום הופך למציאות: איך זה לטוס ב"מטוס החלומות"?

10.11.2014 / 8:42

כמעט ולא רואים אותו בישראל, אבל חברת לוט הפולנית חרגה ממנהגה והנחיתה בחודש שעבר את "מטוס החלומות" - בואינג 787 - שנחשב ל"צעקה האחרונה" בעולם התעופה. היינו חייבים להצטרף ולבדוק את פשר החלום

מטוס דרימליינר 787 של חברת לוט/צילום: זיו ריינשטיין, עורך: יותם

לטוס כמו בחלום זה אולי אפשרי באגדות, אבל לפעמים האגדה הופכת למציאות. בחודש שעבר נחת בישראל "מטוס החלומות" - הדרימליינר - בואינג 787, שנחשב למטוס החדש ביותר של יצרנית המטוסים האמריקנית, שלא מראה את פניו יותר מדי אצל חברות תעופה שנוחתות בארץ (חוץ מאייר קנדה).


עוד על מטוסים בוואלה! תיירות:
איך בונים מטוס? ביקור במפעל הגדול בעולם
מפחיד ומרגש כאחד: צפו במטוס השקוף של העתיד
מיהי חברת התעופה הכי בטוחה בעולם?


ה-787 הוא "הצעקה האחרונה" בכל הקשור למטוסי נוסעים, ונחשב למטוס ירוק מאוד, שצורך פחות דלק ושקט בהמראה ולאורך כל הטיסה. המטוס מצויד במערכת בידור מתוחכמת, מסכים אישיים לכל נוסע, חלונות גדולים במיוחד (עליהם נרחיב מיד) ומושבים יותר מרווחים בכל המחלקות.

חברת לוט הפולנית הביאה את המטוס לישראל עבור נוסעיה בחודש שעבר באופן די חריג, כיוון שה-787 מתוכנן לטוס לרוב ליעדים ארוכי טווח. אבל כשנחת הדרימליינר בארץ הקודש, היינו חייבים לעלות עליו בדרך לוורשה ולבדוק את פשר החלום.

מטוס דרימליינר 787 לוט. ShutterStock
חוויית טיסה שונה ממה שמכירים. ה"חלום של לוט"/ShutterStock

3.5 שעות של חלום

טיסה 152 של לוט מתל אביב לוורשה המריאה בשש בבוקר. פחות מארבע שעות טיסה ואתה כבר בבירת פולין, שקורמת עור וגידים של עיר אירופית לכל דבר עם חיי לילה, מוזיאונים, שופינג ואנשים יפים.

אבל עד שנגיע לוורשה, יש 3.5 שעות של להיות ב"חלום", כיוון שהמושבים במטוס במחלקת העסקים הופכים למיטה של 180 מעלות. באופן כללי, ב-787 של לוט 3 מחלקות: תיירים, תיירים+ פרימיום ומחלקת עסקים, כשלכל מושב מסך HD משוכלל והטיית מושב בזווית גדולה יותר לנוחות מקסימלית. במחלקת העסקים, כאמור, הופך המושב למיטה של 180 מעלות, כך שניתן לתפוס שלפ-שטונדה עד ורשה, כמו פולנים טובים.

אחת הפונקציות המלהיבות של הדרימליינר, היא עמעום האור בחלון האישי של כל נוסע וגם בקבינה כולה, כך שנראה שהפולנים כבר לא יושבים לבד בחושך ויכולים לשנות את צבע תאורת הנוף בטיסה.

ה-787 לא פועל תמיד בקו לתל אביב אולם מעת לעת הוא נוחת גם בארץ הקודש. פשוט צריך לבדוק את הקו לוורשה, ומי יודע אולי גם החלום שלכם יתגשם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מטוס דרימליינר בואינג 787. ShutterStock
תאורת הקבינה משתנה לפי מה שתחליטו. הדרימליינר/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully