וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הנוסע שמצא שיטה הזויה להשאיר את המושב לידו פנוי

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 19:19

לבד בטיסה: באמצעות קשר עין ממושך מדי וטפיחות מוזרות על המושב לצדו, הצליח הנוסע הזה לשמור לעצמו שורה שלמה במטוס. האם זה יעבוד גם אצלנו? לא בטוח

אין ספק כי שנת 2022 היא השנה שבה נוסעים רבים גילו כי טיסות הן עניין הרבה יותר מעצבן מבעבר. הגורמים הם כידוע ביטולים ועיכובי טיסה, מחירים גבוהים של כרטיסי הטיסה וגם אובר-בוקינג משמעותי שמבצעות חברות התעופה. כך, הדרך להשיג מושב במטוס כבר יותר קשה מבעבר, אבל שורה שלמה לעצמך? ובכן, יש נוסע אחד שמצליח לגרום לכך לקרות בשיטה די מעניינת, שלא לומר מביכה.

בסרטון שהעלה לטיק-טוק משתמש בשם mikewdavis, הוא נראה יושב במושב המטוס של חברת התעופה האמריקנית Southwest, כאשר בכל פעם שנוסעים אחרים חולפים לידו, הוא מרים אליהם את מבטו, יוצר קשר עין ממושך, מחייך בהבעה חביבה (אולי חביבה מדי) ואז טופח על ידו על המושב לידו.

נדמה כי הטפיחות הללו הן הקש ששבר את גב הגמל של נוסעים שאולי היו צריכים לשבת לידו, אך ממשיכים הלאה, בחיפוש מושב אלטרנטיבי. כנראה שקשר העין הממושך והטפיחות הקלות על המושב גורמים לרבים להתרחק. כך או אחרת, לא כל מה שנכון לאמריקנים נכון גם אלינו.

אתר Matador Network מציין כי כדאי לזכור כי כדי לבצע את התעלול, יש להזמין מושב מוקדם ככל האפשר בשורה ריקה אבל בעיקר לקחת בחשבון שיהיו מי שאולי דווקא יתלהבו מהמחוות הסופר-ידידותיות על המושב ומקשר העין הממושך שלכם.

@mikewdavis

How to keep seats open next to you on a flight ?

♬ original sound - mikewdavis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully