וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: שתי נשים נעלו בשירותי המטוס פעוטה זרה שבכתה בטיסה

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 10:31

השתיים לקחו את הפעוטה מסבתה, בהסכמתה, הכניסו אותה לשירותים ואף תיעדו את המקרה. המקרה עורר זעם ציבורי ברשתות החברתיות, אבל היו גם מי שהסכימו את המעשה המחריד

יש מקרים שבהם המילה "זעזוע" מקבלת משמעויות חדשות. זה היה המקרה שבו שתי נוסעות בטיסת פנים בסין נעלו פעוטה בוכה בשירותי המטוס, רק כדי "לחנך אותה". שתי הנוסעות הללו לא היו קרובות של הפעוטה אלא זרות גמורות.

עוד על טיסות עם ילדים:
נוסע טס 29 שעות ותיעד תינוק שבכה ללא הפסקה. צפו
השארתי את התינוקת במח' תיירים, וטסתי בביזנס. זה היה מרגיע
4 מתוך 10 הורים היו משאירים את הילדים במחלקת תיירים לטובת שדרוג בטיסה


התקרית, שאירעה לפני כשבוע, קיבלה עתה פרסום מסיבי, בעיקר בשל סרטון שתיעד את התקרית - אך לאחר מכן נמחק מהרשת. בטיסה, של חברת התעופה Juneyao Air מהעיר גויאנג (Guiyang) לשנגחאי שבסין, שהתה הפעוטה יחד עם סבה וסבתה, ובכתה ללא הפסק במהלך הטיסה שארכה כשלוש שעות. כך על פי הדיווח ב-CNN. בשלב מסוים, לצמד הנוסעות נמאס מהבכי המתמשך והן העבירו אותה יחד איתן לשירותים כדי "לחנך אותה". ומזעזעת לא פחות היא העובדה שסבתה של הפעוטה הסכימה לכך.

הניו יורק פוסט מדווח כי שתי הנשים אף שיתפו את הסרטון של מעשיהן ברשת החברתית דווין (Douyin), שהיא הגרסה הסינית לטיק טוק. בסרטון ניתן לראות את צמד המענישות כשהן יושבות בשירותים עם הפעוטה המייבבת, שעל פי הדיווחים היא בסך הכל בת שנה. אחת הנשים נשמעת כשהיא אומרת "אם תפסיקי לבכות, הדודה תחזיר אותך לסבתא" וגם "לא נשחרר אותך אלא אם תפסיקי לבכות".

בגלל הבכי: נוסעים נמלטו לחלק האחורי של המטוס

בטקסט שפורסם עם הסרטון, אחת מהנשים כתבה כי בשל הבכי המתמשך של הפעוטה, היו נוסעים שנאלצו להשתמש בטישו שתחבו לאוזניהם, ששימשו כאטמי אוזניים. נוסעים אחרים, כך היא כתבה, נאלצו לעבור לחלקו האחורי של המטוס "כדי להימלט מהרעש".

יממה לאחר התקרית, הסרטון נמחק מהרשת, לא לפני שעורר מהומה ציבורית וביקורת עזה. זאת גם על רקע העובדה שאימה של הפעוטה, שלא היתה על המטוס, מסרה כי היא מזדהה עם מעשיהן של הנשים המענישות. במקביל, נציגי חברת התעופה גינו את מעשיהן של אותן נשים והתנצלו על התקרית ועל כך שהצוות לא התערב.

התגובות ברשתות החברתיות הסיניות היו כאמור זועמות. "גם למבוגרים בשנות השלושים לחייהם יכולות להיות התמוטטויות רגשיות, אבל מצד שני - אנשים לא מרשים שזה יקרה לפעוטות", כתב אחד המגיבים. ואחר הוסיף: "צריך לתבוע את הסבתא ואת שתי הנשים, ושירותי הרווחה צריכים להתערב בכך. אם יהיו הורים כאלה - יהיו ילדים שיסבלו בעתיד". "מתי האנשים האלה יבינו שלתינוקות יש את הזכות לבכות ואת הזכות לטוס. הם חלק מהחברה!" הכריז מגיב שלישי, ורביעי קרא: "כולנו היינו פעם ילדים... אל תהיו מבוגרים קרי רוח".

עם זאת, באופן מפתיע, חלק מהמגיבים הסכימו עם מעשיהן של שתי הנשים. "למען האמת, יש ילדים שחייבים שיחנכו אותם" כתב אחד המגיבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האם אתם מצדיקים את התנהגות הנשים?

בטח, זה ילמד את הפעוטה לקח
מה פתאום, זו התעללות בילדים
508 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully