וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השארתי את התינוקת במח' תיירים, וטסתי בביזנס. זה היה מרגיע

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 10:34

אליס קוכלין טסה עם בן זוגה ועם התינוקת שלה במשך 11 שעות, אבל כשהיא במחלקת עסקים והם - בתיירים. היא תיעדה בסרטון את חוויותיה והעלתה לטיקטוק, שם זכתה לביקורת ומאידך גם לשבחים. ומה אתם הייתם עושים?

נוסעת השאירה את התינוקת במח' תיירים וטסה בביזנס/צילום: טיקטוק, ellcochlin

אליס קוכלין (Ellis Cochlin), בלוגרית נסיעות בריטית, שיתפה את חוויות הטיסה שלה עם בתה התינוקת ברשת החברתית טיקטוק, לאחר שחשפה שטסה במחלקה ראשונה לטיול חוצה יבשות, בזמן שהתינוקת שלה בת 11 החודשים, וגם בן זוגה, טסו במחלקת תיירים.

"האם זה נוראי מצידי להשאיר את שניהם במחלקת תיירים?" שאלה הנוסעת קוכלין בכיתוב לסרטון שהעלתה, שצבר כבר כ-400 אלף צפיות.

עוד בנושא:
https://travel.walla.co.il/item/3531440' target='_blank'>נוסע טס 29 שעות ותיעד תינוק שבכה ללא הפסקה. צפו
4 מתוך 10 הורים היו משאירים את הילדים במחלקת תיירים לטובת שדרוג בטיסה
האם תשלמו תוספת ל"טיסה ללא ילדים"?

האמא החליטה לפנק את עצמה בזמן שהיא ובתה "פרים", והחבר שלה רוב, טסו במשך 11 שעות מפריז ללוס אנג'לס. קוכלין אמרה שהיא הרגישה שמגיעה לה סייסטה בשמיים, וזו הייתה אחת הטיסות הנדירות שבהן היא לא טסה ביחד עם התינוקת. "מעולם לא טסתי עם אף אחד אחר, זה רק אני ופרים", תיארה קוכלין בסרטון. "אז המחשבה לקבל עזרה בטיסה הזו הייתה מדהימה".

קוכלין הוסיפה, כי היא נדהמת מכך שמצליחה לעשות הכל לבד בטיסות עם התינוקת - מלזווד את העגלה בכל מה שצריך ועד לטפל בעצמה בפרים כל הטיסה. "המחשבה על טיסה ללא תינוקות הייתה כמו מוזיקה באוזני", הוסיפה. "אני אוהבת את הילדה הזאת בכל ליבי, אבל תנו לי לומר לכם - לטוס בטיסה ארוכה עם תינוק זה לא קל".

נוסעת השאירה את התינוקת במח' תיירים וטסה בביזנס. טיקטוק, צילום מסך
דווקא נראה שנוח לה. התינוקת פרים על רצפת המטוס במח' תיירים/צילום מסך, טיקטוק

התינוקת ישנה על רצפת המטוס

הצילומים הנלווים מראה את קוכלין מנופפת לשלום לחבר שלה ולתינוקת, שנראית ישנה על רצפת המטוס, לפני שהיא שבה למחלקת העסקים ומתרווחת במושב שלה כמו קיסרית רומית מודרנית. היא אפילו פינקה את עצמה בסעודה מפוארת של מקרונים וריזוטו והתרעננה במגבת חמה.

באופן טבעי, ההפרדה בין האמא לחבר והתינוקת שטסו במחלקת תיירים עשויה להיראות אנוכית, כאילו הוא שימש כבייביסיטר בגובה 10,000 ק"מ באוויר. עם זאת, קוכלין ניסתה להצדיק את מעשיה בטענה שרוב מעולם לא טס עם פרים ובאמת רצה לעשות זאת.

היא הוסיפה שהוא לא קינא, מכיוון שהם מעדיפים לבזבז את כספם בדרכים שונות. "אני אוהבת תכשיטים, שים אותי במחלקת עסקים בכל יום", תיארה קוכלין. "רוב לעולם לא יוציא כסף על מחלקת עסקים כי הוא פשוט מוצא שזה חסר טעם. הוא מעדיף להוציא כסף על מסעדות, ואילו אני לעולם לא אעשה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נוסעת השאירה את התינוקת במח' תיירים וטסה בביזנס. טיקטוק, צילום מסך
"טסתי עם התינוקת כל כך הרבה פעמים, אני לא רואה בכך בעיה"./צילום מסך, טיקטוק

פרגונים מחד, קטילות מאידך

למרות ההצדקה שלה, גולשי טיקטוק רבים לא היו סימפטיים כלפי הפינוק האנוכי שלה באוויר, בטענה שהיא לא התחשבה בבן זוגה ובילדה. "זה…. מטורף", כתב אחד מהמתנגדים. "אני חושב ששניכם הייתם צריכים להיות שם אחד בשביל השני ולחלוק את האחריות", הציע אחר, ואילו קוכלין השיבה לו, "הוא הציע לי שאטוס ברוגע, ואני טסתי עם התינוקת ביחד כל כך הרבה פעמים, אז אני לא רואה בכך בעיה".

"וואו התינוקת ישנה על הרצפה... כשיש לה מושב שהופך למיטה מלאה", אמר אחר. למעשה, מומחי טיסה טענו שזה מסוכן בנוסף להיותו לא מתחשב. "צוות דיילים כאן - בבקשה אל תשכיבי את התינוקת במושב", אמר אחד הגולשים הצדקניים. "היא עלולה להיפגע בזמן מערבולת אוויר בלתי צפויה, ובמקרה של ירידת לחץ במטוס מסכת החמצן לא תגיע לתינוקת".

עם זאת, אחרים פרגנו לטיסת הפינוק שקוכלין סידרה לעצמה. "בילית כל כך הרבה זמן בטיפול לבד בתינוקת, אני מרגיש שהרווחת את זה בהחלט!" כתב גולש אחד, ואילו אחר כתב, "לאבא יש את אותן הזכויות והחובות בדיוק כמו לאם! אז כל הכבוד לך על שנתת לו לעשות את חובתו!!!"

דעת קהל

הייתם משאירים את התינוק/ת שלכם עם בן/ת זוג מאחור, וטסים לבד בביזנס?

כן, גם לי מגיע לנוח
לא, זו הזנחה
684 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully