וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע טס 29 שעות ותיעד תינוק שבכה ללא הפסקה. צפו

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 8:44

מוזיקאי מניו זילנד שטס לברלין, שיתף בטיק-טוק סרטון שבו הוא מתעד את עצמו במהלך הטיסות הממושכות, בעוד שברקע בוכה תינוק ללא הפסק. חלק מהמגיבים הציעו ליישם "טיסות ללא תינוקות"

נוסע העלה סרטון בטיסה של 29 שעות עם תינוק בוכה/צילום: טיקטוק

תינוקות שבוכים בטיסות הם נושא רגיש שנוטה ברוב המקרים לגרור תגובות נלהבות של "בעד" ו"נגד". תמיד יהיו מי שסבורים שיש להציע "טיסות ללא ילדים" לעומת מי שסבורים כי בכי של תינוקות הוא עניין טבעי ושאר הנוסעים צריכים להתגבר על כך.

לאחרונה, הוויכוח הישן הזה התעורר שוב לחיים, לאחר פרסומו של סרטון בטיק-טוק, שבו נוסע שיתף את חוויותיו מטיסות שארכו 29 שעות, שבהן תינוק בכה ללא הפסק. חלקים מהטיסות, בין ניו זילנד לברלין, תועדו בידי מוזיקאי בשם הנרי ביזלי, חבר בלהקה ניו זילנד בשם Balu Brigada.

במהלך הסרטון, נראים כיתובים ציניים שכתב הנרי, בהם ""היי מותק, איך הייתה הטיסה שלך?". בנוסף, הוא סיפק ביקורת על אופי הבכי המשתנה, כגון "התחלה חזקה", "לילד יש ריאות" ו"שריקת הקומקום".

תינוק ישן במטוס. ShutterStock
תמיד יהיו מי שסבורים שיש להציע "טיסות ללא ילדים"/ShutterStock

"הייתי מוכן לשלם יותר כדי לטוס בלי ילדים במטוס"

באופן טבעי, הסרטון, שזכה כבר ל-12.7 מיליון צפיות, עורר סערה מסוימת בטיק-טוק, כאשר רבים היו חלוקים בנושא של הימצאות ילדים ותינוקות בטיסות. אחד המגיבים כתב: "צריכות להיות טיסות לילדים וטיסות ללא-ילדים", ואחר הוסיף: "הייתי מוכן לשלם יותר כדי לטוס בלי ילדים במטוס". מגיב נוסף ציין: "אסור לתת לילדים לעלות על טיסות של יותר מארבע שעות", ואחר כתב: "היה ילד בטיסה של 14 שעות, ממש מאחוריי, שהוא לא רק צרח כל הטיסה אלא גם בעט במושב שלי ללא הפסק".

עם זאת, מגיבים רבים אחרים הביעו דעה הפוכה. "אם אני פנוי, תמיד אציע עזרה להורים שמתקשים בעניין. אל תחשבו לרגע שההורה נהנה", כתב מישהו, ואחר ציין: "אנשים שכחו שגם הם היו פעם ילדים. החברה שלנו גורמת לי להיות כל כך עצוב לפעמים". שלישית כתבה: "אני מזדהה עם האמא כשאני קובעת שהיא עושה הכל כדי לעזור לילד שלה להירגע".

עוד בוואלה!

האם תשלמו תוספת ל"טיסה ללא ילדים"?

לכתבה המלאה
טיסה עם ילדים. ShutterStock
בשונה ממבוגרים, ילדים סובלים יותר מהלחץ באוזניים הנגרם בטיסה/ShutterStock

האנשים השיפוטיים שרק מלחיצים יותר

רבים גם ציינו כי בשונה ממבוגרים, ילדים סובלים יותר מהלחץ באוזניים הנגרם בטיסה. "ילדים רגישים לכך, מה שהופך את האימהות ללחוצות", כתב אחד המגיבים. "אם לי כואבות האוזניים, אני רק יכול לדמיין עד כמה זה כואב לילד קטן", הוסיף אחר.

"אני מרגיש כל כך רע עבור ההורים האלה. הם בטח ממש לחוצים, שלא לדבר גם על כל אותם אנשים שיפוטיים שרק מוסיפים לחץ לסיטואציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully