וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטייל שביקר בכל העולם שונא את מצרים, ועדיין מאוהב בישראל

1.9.2024 / 0:03

המטייל הגרמני בן ה-22, לוקה פרדמנגס, סיפר לדיילי מייל עד כמה מצרים מוערכת יתר על המידה לדעתו, ולא שכח את הביקור הנהדר שלו בישראל מלפני שנתיים כשבחר בה באחת המדינות האהובות עליו

לוקה פרדמנגס תייר גרמני בתל אביב/באדיבות: Luca Pferdmenges

משפיען טיולים מדור ה-Z, שביקר כבר בלא פחות מ-190 מתוך 195 מדינות העולם, אומר כי מצרים היא אחת המקומות המוערכים יתר על המידה על פני כדור הארץ.

לוקה פרדמנגס, בסך הכל בן 22, העלה את הטענה הנועזת הזו בראיון ל-Daily Mai, שם כתבו שהוא "הוא ידוע דבר או שניים על הטוב, הרע והמכוער של יעדי הטיולים הפופולארים ביותר בעולם והוא לא שומר את הדעות שלו לעצמו. בלוגר הטיולים הצעיר במקצועו הוא בכלל אמן קרקס ובעיקר מג'אגל (מלהטט) עם כדורים ואף מחזיק בחמישה שיאי גינס בתחום הלהטטנות. למשל, לג'אגל עם שותף ו-16 כדורים. הוא נוסע ברחבי העולם מגיל 15 וחןשף ברשת אילו מדינות הן המועדפות עליו, אילו מדינות הן מוערכות יתר על המידה או לא מספיק, באיזה מדינות יש את האוכל הטוב ביותר ובאיזה את הגרוע ביותר ואילו הן הזולות והיקרות ביותר.

הוא צבר 2.9 מיליון עוקבים בטיקטוק וקילומטראז' רציני על ידי צילום סרטוני נסיעות ברחבי העולם. הוא אכזב את מעריצי הפירמידות והחולמים על שייט בנילוס כשאמר שלא יחזור לשכנה שלנו מדרום בעתיד הקרוב. מה יגרום לכם לאהוב אותו יותר? לפני שנתיים הוא היה בישראל וסיפר עד כמה הוא אוהב את המדינה שלנו ועד כמה היה רוצה לחזור ולבקר בה - והוא אפילו למד עברית.

הביקור המאכזב במצרים

"מצרים היא המדינה הכי מעצבנת עבור תיירים לדעתי," הוא הכריז, מבלי לפרט מדוע הוא קובע זאת. בסרטונים שצילם שם לא ניתן לראות שהוא סובל במיוחד והוא נראה מבלה בקהיר, שארם א-שייח' ואלכסנדריה.

עם זאת, המטייל הצעיר גם תקף מספר מדינות נוספות, ואומר שבדומה למצרים - יש להימנע מביקור בהן. "המלדיביים, מאוריציוס, איי סיישל, רוב האנטילים הקטנים בקריביים (כמו למשל איי הבתולה או טרינידד וטובגו) גם כן מוערכות יתר על המדיה", הוא הצהיר. "המדינות האלה לעתים קרובות מאוד תיירותיות אבל אין להן הרבה להציע מלבד חופים יפים".

עוד אנשים שמטיילים בעולם
עזבה הכל וחיה בטבע: האישה שכבר 4 שנים נודדת בישראל

כולם שונאים עכשיו את בלוגרית הטיולים הזאת כי היא אמרה משפט אחד לא במקום

כשמדובר באירופה, פרדמנגס אמר שתיירים יכולים בשקט לוותר על ביקור בבלגיה, מכיוון שהיא המדינה הכי פחות אהובה עליו ביבשת. "פשוט זה מרגיש מאוד לא בטוח להסתובב שם בלילה לדעתי - ואני מדבר על בריסל", הוא הסביר והוסיף "רבים מהערים הבלגיות די מכוערות גם כן. הן אפורות ומדכאות, במיוחד בחורף".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פרדמנגס לא התעסק רק בשלילי וחשף כמה מהמדינות שחולפות מתחת לראדר של המטיילים וממש שווה לבקר בהן - כמו למשל מונטנגרו. "זה מפתיע כמה מעט הכרה מקבלים מקומות כמו מונטנגרו או סלובניה. אלו הן מהמדינות היפות ביותר בעולם - וזולות - אבל אף אחד לא מבקר בהן," הוא גילה.

הוא הוסיף לרשימה את אוזבקיסטן, מיאנמר, בהוטן ו"רוב המדינות באמריקה הלטינית" לרשימה שלו של אבני חן שלא מוערכות מספיק. "אנשים שמחפשים איפה לטייל בעולם בדרך כלל שוכחים שהמקומות האלה קיימים, אבל המדינות הללו לעתים קרובות הרבה יותר מרגשות וזולות יותר מ'יעדי התיירות הקלאסיים' - במיוחד אבני חן נסתרות כמו בהוטן ומיאנמר," הוא אמר. "הן באמת לא מוכרות, אבל הן מהמדינות היפות ביותר שראיתי בעולם".

כשהתבקש לבחור את המדינה האהובה עליו ביותר על פני כדור הארץ, פרדמנגס לא הצליח לבחור רק אחת. הוא ציין את מקסיקו, ברזיל,, ספרד, בהוטן, בריטניה, איחוד האמירויות הערביות, פורטוגל, אוסטריה וישראל כעומדות בראש מתוך 190 המדינות שהוא ביקר בהן.

וזה מה שקורה לו כשהוא בתל אביב

@thegermantravelguy Speaking more Hebrew?✨אני חוזר לתל אביב היום? #ישראל #תלאביב #עברית #telaviv #languages #fypシ ♬ Hurricane - Eden Golan
@thegermantravelguy ‏מסיבה בתל אביב?? Out in Tel Aviv for Yom HaAtzmaut?? #ישראל #תלאביב #עברית #languages #travel #fypシ @Zohar ? ♬ Hurricane - Eden Golan

את האהבה שלו לישראל גילינו כבר בעבר. הוא ביקר פה מספר פעמים ואף היה בקשר רומנטי עם ישראלית. במהלך אחד מהביקורים שלו בארץ הוא אמר לוואלה! תיירות: ""חשבתי לעבור לתל אביב, אני לא חי בה רשמית כי אני לא יהודי, אבל זו לבטח העיר המועדפת עליי בעולם. אני אוהב את כל המסעדות הטבעוניות בה, אני אוהב את כל המקומות המגניבים בה, אני אוהב את רחוב דיזינגוף בלילה, את חוף הים. אז אני מתכנן, אם זה אפשרי, לעבור לישראל בחודשים הקרובים".

זה לא קרה בנתיים, כי לוקה נחוש להמשיך ולבקר בכל המדינות בעולם ולהיות האדם הצעיר ביותר שהצליח לבקר בכל 195 המדינות. נשארו לו רק עוד חמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully