וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם שונאים עכשיו את בלוגרית הטיולים הזאת כי היא אמרה משפט אחד לא במקום

10.9.2023 / 0:03

היא כל כך התלהבה מהטיול שלה בתאילנד ורק ניסתה לדרבן את העוקבים שלה להגיע לשם גם - אבל שכחה פרט אחד חשוב שאי אפשר באמת להתעלם ממנו וספגה אש מכל כיוון אפשרי

מתוך הטיולים של קאט בעולם/kathryncritt

בלוגרית הטיולים קאט קריטנדן כל כך נהתנה מהשהות שלה בתאילנד אז פרסמה פוסט שקורא לכמעט חצי מיליון העוקבים שלה "פשוט להזמין טיסה ולהצטרף" אליה, כשהיא שכחה לרגע שעבור האדם הממוצע - להזמין טיסה זה ממש לא כמו ללכת לסופר.

קאט קריטנדן מקליפורניה השיגה יותר מ-19 מיליון לייקים בטיקטוק שלה מסרטונים שמציגים את הרפתקאותיה מסביב לעולם. בסרטון האחרון שלה היא פספסה לגמרי את המטרה. "שוב אני, משכנעת אתכם לטוס חחח", המשפיענית כתבה לצד הסרטון בו היא מבלה במים הצלולים של אי ציורי בתאילנד, "מה אתם עדיין עושים באמריקה? ככה יכול להראות 17:30 בערב חמישי שלכם, אם רק תזמינו טיסה. בואו לתאילנד, זה אמור למכור לכם אותה - פשוט תזיזו את התחת שלכם לכאן".

הסרטון, שצבר יותר מ-4 מיליון צפיות, לא החליק לאנשים בגרון כפי שהיא חשבה. "אחותי, אני נאלצתי להפסיק לקנות ביצים כי הן עולות 6 דולר אבל ברור, הנה אני קופץ על מטוס לתאילנד", כתב לה אחד מהמגיבים ואחר הוסיף: "אני בחובות משתקים כרגע ואת אומרת לי לעלות על מטוס כאילו זה משהו טריוויאלי?". אחרת כתבה: "אני אתעלם שניה מהחובות והתשלומים שלי כדי שאוכל לעשות את זה. תודה על העצה".לא מספיק לכם? מגיב נוסף כתב: "אני סטודנט במשרה מלאה, עובד ועדיין נאבק לשלם שכר דירה אבל בסדר, כרטיס טיסה של 1000 דולר פלוס נשמע הגיוני לגמרי".

זה הסרטון שעיצבן אנשים:

@kathryncritt Me again, convincing you to travel lol #travel ♬ original sound - Kat Crittenden

רוב העוקבים שלה מגיעים מאוסטרליה, שמתמודדת כיום עם משבר יוקר מחיה קשה - כשעל פי התקשורת המקומית שלושה רבעים מהאוסטרלים מקצצים כיום בהוצאות לא חיוניות, בעוד שיותר משני שליש מודאגים מהיכולת לשלם את החשבונות שלהם כיום יותר מאשר לפני 12 חודשים, על פי מחקר של Cashrewards.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

וככה נראים החיים שלה

אולם, על אף הלחץ הכלכלי, האוסטרלים עדיין נותנים עדיפות לחופשות, כאשר 63 אחוזים מהמשיבים בסקר דיווחו שאין להם כוונה לדחות את תוכניות הטיסה שלהם, כך חשפו נתוני Booking.com. הסקר גם הראה שיותר ממחצית (53 אחוזים) אפילו מתכננים להגדיל הן את מספר הטיסות שלהם והן את תקציבי החופשות שלהם.

עוד בנושא:
בלוגרית חשפה את "הבלוף" מאחורי תמונות המטיילות הסקסיות

בלוגרית הצטלמה בעירום מלא בלגונה קדושה לקולומביאנים וחטפה על זה בראש

העוקבים של קאט לא היו סלחניים, כשחלק טענו שהיא מסוגלת לטוס ככה רק כי היא מקבלת עזרה כספית מהוריה. "אם הייתי גר עם ההורים שלי ולא היו לי חשבונות לשלם, בהחלט הייתי יוצא מדי חודש לטיולים מחוץ לארץ", אמר אחד בתגובה. קאט קראה את התגובות ושיתפה סרטון נוסף בו השיבה לטענות שיש לה הורים עשירים.

"החופשה היחידה שלי בילדותי הייתה לנסוע לוויסקונסין בקיץ לבקר את המשפחה שלי", היא אמרה בסרטון, "אפילו לא עזבתי את הארץ ובקושי עזבתי את האזור שלי עד שהתחלתי לטוס כשהייתי בת 18".

זו התגובה שלה למי שטען שיש לה הורים עשירים:

@kathryncritt Replying to @J i am endlessely grateful that i had the ability to go see my family and this video is not complaining about that AT ALL, its emphasizing that i travel with my money and i worked for this and saved for this for years myself. #travel ♬ original sound - Kat Crittenden
@kathryncritt Back at my absolute favorite acticity lol these islands were INSANE #travel ♬ original sound - Kat Crittenden
@kathryncritt Honestly at this point i refuse to do anything else lol #travel ♬ Me Gustas Tu - Sped Up Version - Manu Chao

בכיתוב היא הוסיפה: "אני אסירת תודה בלי סוף שהייתה לי את היכולת ללכת לראות את המשפחה שלי והסרטון הזה לא מתלונן על זה בכלל. הוא מדגיש שאני טסה עם הכסף שלי ועבדתי בשביל זה וחסכתי בשביל זה במשך שנים בכוחות עצמי". גם הסרטון הזה עורר תגובה נגדית, כשאדם אחד כתב: "בין אם יש לך הורים עשירים ובין אם לא - טיסה היא מותרות ורוב האנשים לא יכולים פשוט לקום ולנסוע לאן שהם רוצים".

אחרי שהבינה שהסתבכה היא התראיינה ל-Insider ואמרה: "כשפרסמתי את הסרטון המטרה הייתה להעלות סרטון שמח וקליל, רק בניסיון לעורר אנשים לצאת לשם ולחקור את העולם. חשבתי שבגלל שכל המדיה החברתית שלי מבוססת על נסיעות, פשוט אפרסם סרטון מהנה. זה היה טייק אחד שבו אמרתי את דעתי כמו 'אה, מה אתם עושים באמריקה? צאו לטייל מסביב לעולם'. אני מבינה שיש לי זכות גדולה להיות מסוגלת לעשות את מה שאני עושה, אבל יחד עם זאת זה בהחלט מרגיז אותי שהסרטון הזה הובן בצורה לא נכונה".

@kathryncritt So many incredible and beautiful places to go on this island :) #travel ♬ Strangers - Kenya Grace
@kathryncritt Brazil is an incredible country but theres many ways you can go wrong, heres some tips to make for an incredible trip!!! #travel #brazil ♬ Paint The Town Red - Doja Cat

היא הוסיפה: "התגובות הכי גרועות עבורי היו מהאנשים שאמרו שזה הכסף של אבא - כי זה ממש רחוק מהמציאות. זה הכי הפריע לי כי לא הייתה לי מערכת יחסים טובה עם אבא שלי כשגדלתי. אפילו לא דיברתי עם אבא שלי כבר חמש שנים".

עם זאת, היא אמרה בראיון שהיא לא תיתן לשונאים למנוע ממנה ליצור את התוכן שהיא אוהבת, וכמובן הבטיחה להמשיך לטייל בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully