וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע החטיף לדייל בפנים. זה מה שהנוסעים עשו לו. צפו

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 12:39

טיסת ריינאייר מליברפול לטנריף שבספרד, הוסטה ליעד אחר במדינה לאחר שנוסע, שכנראה היה שיכור ורצה לעשן במטוס, הכה דייל בפניו. הנוסעים ליד לא נשארו ללא תגובה. צפו

טיסה של חברת ריינאייר/צילום: זיו ריינשטיין

מכות בטיסת ריינאייר (שביטלה את טיסותיה לארץ עד סוף ספטמבר לעת עתה) מליברפול לטנריף שבספרד, גרמו להסטת המטוס לסנטיאגו שבגליסיה, ספרד. הטיסה הדרמטית נאלצה לנחות נחיתת חירום לאחר שהצוות הזעיק שוטרים עבור אחד הנוסעים שהתפרע בטיסה ב-4 ביולי.

התיעוד בסרטון למטה מראה את צוות האוויר מנסה לשלוט בנוסע האלים, כשהוא מושיט את ידו לתוך התא שמעל הנוסעים, אולם לפני זה סטר בחוזקה בפניו של אחד הדיילים בזמן שהנוסעים האחרים צופים באימה.

לאחר שניות קצרות, נוסע אחר שישב בסמוך לאירוע וראה את הדייל מוכה, קם והחטיף בחזרה לנוסע האלים. בעזרת נוסעים אחרים, הצליח צוות המטוס להשתלט על הנוסע האלים ולהורידו מהמטוס.

עוד פיצוצים באוויר:
שתי נוסעות רבו על מקום ליד החלון; זה נגמר בפיצוצים. צפו
נוסעת ניסתה לפתוח את דלת המטוס, נשכה דיילת - והודבקה למושב
קשה לצפייה: נוסע סירב ליישר את המושב בטיסה, וקיבל מכות קשות

הנוסע היה "שיכור" וניסה להדליק סיגריות במטוס

נוסע שהיה בטיסה כתב בפייסבוק כי אדם אחד גרם לכאוס, וכי צוות ריינאייר טיפל במצב ב"מקצועיות". הוא הוסיף שהנוסע המטריד היה "שיכור" וניסה להדליק סיגריות במטוס - מה שהוביל לקטטה.

ברשת X (לשעבר טוויטר), אישרו בקרי הטיסה הספרדים את שהתרחש: "צוות הטיסה מליברפול לטנריף יצר איתנו קשר בנוגע לנוסע אלים במטוס ונאלץ להסיט אותו לסנטיאגו דה קומפוסטלה".

לא ברור אם בוצעו מעצרים בעקבות האירוע וריינאייר אמרה לסאן הבריטי, שבו התפרסם הסיפור: "טיסה זו מליברפול לטנריף הפנתה לסנטיאגו לאחר שנוסע הפך אלים במטוס. הצוות הזעיק מראש סיוע משטרתי, והמשטרה המקומית הגיעה והוציאה את הנוסע הזה לפני שהיא המשיכה לטנריף ונאסר עליו לטוס עם וריינאייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully