וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיילות שוב חושפות: מה אסור לעשות במטוס, כולל מה לא ללבוש

12.9.2024 / 0:13

דיילים ודיילות עם שנים של ניסיון הסבירו על חלק מהדברים הלא הגיינים, המסוכנים והחצופים שאסור שנוסעים יעשו, החל מללבוש מכנסיים קצרים ועד הגשת שקיות הקאה מהבילות אל הדיילים אחרי שימוש

דייל מזהיר: חמישה דברים שכל נוסע חייב לדעת/@tommycimato/TikTok

בזמן שאתם מתארגנים על חופשות החגים שלכם, דיילת אוויר מנוסה שיתפה כמה סודות מהשחקים שכדאי שתכירו. הם כוללים כמה דברים שאנשים לא צריכים לעשות אף פעם במטוס, וחלק מההנחיות מפתיעות אפילו נוסעים מנוסים.

חלק מהדברים הם די פשוטים ונועדו לעזור לנו להימנע מפדיחות גדולות בזמן הטיסה, אבל טיפים אחרים שלה חשובים יותר והם קשורים לענייני היגיינה ולדברים המגעילים שחלק מהנוסעים בכלל לא יודעים שהם עושים. איך אנחנו יודעים את זה? ובכן, דיאנה קסטרו, דיילת אוויר עם 16 שנות שירות מאחוריה, שיתפה את העצות הטובות ביותר שלה עם insidehook תחת הכותרת "איך להיות נוסע טוב יותר? 16 טיפים מדיילת אוויר מנוסה"

העצה הראשונה שלה היא אחד מהדברים שמפריעים לכולנו, נוסעים שעולים ראשונים לטיסה ואז חוסמים את המעבר כשהם מנסים לתפוס מקום למזוודות שלהם. דיאנה אמרה: "בעת העלייה למטוס, מנומס להיכנס למושב שלך ולאפשר לנוסעים אחרים לעבור מאחורייך. זה בסדר לקחת כמה דקות להתארגן, אבל בבקשה תכנסו לתוך שורת המושבים והמתינו לפסק זמן בתנועת הנוסעים".

גבר לא מצליח להכניס מזוודה לתא המטען במטוס/צילום: Larry Lee

היא הזכירה לנוסעים שלא להסתובב יותר מדי במעברים כשאתם באוויר כדי שהצוות יוכל לעבוד. היא המשיכה: "תזיז את עצמך מהדרך - זה מתייחס גם לאמצע הטיסה כשאתה אמור לשבת על הכיסא שלך - ואל תתפשט למעבר. כשאתה מחליק את חלקי הגוף למעבר, דיילי האוויר יכולים להיתקל בהם ולהיפצע וגם אתה יכול להיפגע - במיוחד מעגלת האוכל".

דיילת האוויר ציינה גם שממש לא כדאי להעביר שקיות הקאה מלאות לאנשי הצוות. היא אמרה: "שימו את זה מתחת לכסא שלכם. "אנחנו יכולים לתת לכם שקית נוספת לעטוף אותה, אבל בבקשה אל תדחפו את השקית החמה, המסריחה ובמהילה הזו של קיא לידי דייל אוויר".

עוד סודות של דיילות
הדיילת שר חשפה את הדברים "המכוערים והמרושעים" ביותר שנוסעים עושים בטיסות

הדיילת היפהפיה מקטלגת: מי נחשבים נוסעים טובים ומי לא

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דיילת שירות בטיסה אירופלוט דיילים מטוס. ShutterStock
הזהרו ממגש האוכל/ShutterStock

אלה כל הטיפים שלה

בעת העלייה למטוס:

- היו מנומסים והיכנסו לשורה שלכם, תוך מתן אפשרות לנוסעים אחרים לעבור מאחוריכם. מותר לכם לקחת כמה דקות נוספות להתארגן, אך אנא היכנסו למעבר והמתינו להפסקה בתנועה.

- אנא הניחו את כל כבודת היד שלכם הרחק מכם, עם שולחן הארוחה שלכם מקופל להמראה.

- הדיילות צריכות לבצע את בדיקות הבטיחות לפני המראת המטוס. אם אינכם מוכנים - המטוס לא יוכל לצאת לדרך.

במהלך הטיסה

- מי שיושב במושב האמצעי מקבל את שתי משענות הידיים. קשה יותר לשבת במושב האמצעי והדבר היחיד שיש לך הוא שתי משענות היד.

- שמרו על הרגלים, הברכיים והמרפקים מחוץ למעבר. כאשר אתם מוציאים חלקי גוף אל המעבר, הדיילות יכולות להיתקל בהם ולהיפגע. לא רק זאת, אלא שגם אתם יכולים להיפגע - במיוחד מהעגלות.

- אמנם גודל המושב הולך וקטן, אך עדיין נכון להתנהג כראוי במטוס ולהישאר במושב ולא במעבר.

המתן לתורך.

- כאשר מגיע הזמן לרדת מהמטוס, אל תרוצו על האנשים שלפניכם - זה גם גסות רוח וגם יכול לגרום לפציעה.

- אם יש לך טיסת קונשקיישן קרובה, בקש מהדיילות אם הן יכולות לקרוא בכריזה לתת קדימות למי שצריך להספיק לטיסת המשך. לאחר מכן תוכלו להמשיך בבטחה לחזית המטוס - אך אל תעברו על אנשים, מה שעלול לגרום לפציעה.

אוזניות
- הן נהדרות לצורכי מערכת הבידור כשאתם על המטוס - אבל הוציאו אותן כשאתם מדברים עם הדיילות. לדיילות יש הרבה אנשים לטפל בהם וזה מנומס להיות מוכנים כשהן מגיעות לשורתכם.

- כמו כן... אוזניות! השתמשו בהן. עליכם להיות עם אוזניות בין אם אתם צופים בסרט, מאזינים למוזיקה או מדברים בטלפון. זו גם המדיניות וזה גם פשוט גסות רוח. לא היית רוצה שמישהו לידך ידבר בקול על משהו שאינך מעוניין לשמוע - וגם זה לא ממש הוגן כלפי שאר הנוסעים.

- אם אתה מקיא, אל תיתן את שקית ההקאה לדיילות. הניחו אותה מתחת למושבכם. אנו יכולה לתת לך שקית נוספת לעטוף אותה בה, אך אנא אל תדחף את שקית המלאה בקיא לידיה של דיילת.

- סגור את תא המטען העליון לאחר פתיחתו. זה מסוכן להשאיר אותו פתוח במהלך הטיסה. כבר ראיתי שקיות או מזוודות שנפלו ושברו את האף של מישהו בגלל שמישהו אחר השאיר את התא פתוח.

- אנא אל תבקש מהדיילות להפעיל חימום רק כי שכחת ללבוש מעיל או ג'קט. מטוסים נועדו להיות קרים. אוויר קר עוזר להקלה על מחלת ים והיובש באוויר אינו כה רע כאשר שומרים על המטוס קריר. תכננו מראש את מה שאתם לובשים לטיסה.

- אל תיגע בדיילת כדי למשוך את תשומת ליבה. אנו יכולות לשמוע, אין צריך לדחוף אלינו ידיים כדי לשאול אותנו משהו. להגיד פשוט "סליחה" יעשה את העבודה.

- המטבח אינו סטודיו ליוגה, ללא קשר כמה מגניב זה יהיה לעשות את זה.

זוג עושה יוגה בטיסה/Instgram

- תרגלו מודעות מרחבית - כאשר אתה נכנס למטבח שבאחורי המטוס, איכשהו התחת שלך תמיד נתקע בפניה של הדיילות. חשבו על זה כך: מה אם היית במשרד שלך ומישהו היא תוקע את התחת שלו בפנים שלך? איך היית מרגיש לגבי זה? רק בגלל שזה מטוס, זה לא הופך את זה בסדר.

- ולבסוף, כאשר יש לך ספק איך להתנהג - התייחס לאנשים אחרים כפי שהיית רוצה שיתייחסו אליך. היו נחמדים, היו מנומסים, והנסיעה האווירית תהיה הרבה יותר נעימה.

בהמשך למה שהיא אמרה על הלבוש הנכון לטיסה, חבר צוות האוויר טומי צ'ימטו ציין שחלקים מסוימים במטוס מלוכלכים יותר מאחרים ולכן אל תירדמו ואל תישענו עם הראש על החלון. "אתה לא היחיד שעשה את זה ואתה לא יודע כמה אנשים או ילדים ניקו את הידיים או דברים אחרים על כל החלון", הוא מזהיר.

זה מוביל אותו לעצה הבאה שהיא - לא ללבוש מכנסיים קצרים לטיסה והוא מעביר את העצה הזו בדרך שאחרי שתשמעו אותה כנראה לעולם לא תשכחו. "אל תעזו ללבוש מכנסיים קצרים כשאתם על מטוס", הוא מזהיר. "זה אותו דבר כמו החלון - אתה אף פעם לא יודע כמה המושב שלך באמת נקי - אז אם יש לך מכנסיים ארוכים - יהיו עליך פחות חיידקים". טומי המליץ גם אף פעם לא לגעת בידית הורדת המים בשירותים. הוא אמר: "אל תגעו בידית הורדת המים עם ידיים חשופות. זה פשוט מאוד לא היגייני ומגעיל, אז כשאתם מורידים מים - השתמשו במפית או טישו שנמצא בשירותים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully