וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה: זו הסיבה בגללה אסור לכם לטוס עם מכנסיים קצרים

5.8.2021 / 1:56

כפי שאתם בטח כבר יודעים המטוס הוא אחד מכלי התחבורה הכי מזוהמים שיש. דייל תעופה שיתף חמישה טיפים שימנעו מכם הרבה טעויות ויחסכו לכם המון לכלוך מיותר

דייל מזהיר: חמישה דברים שכל נוסע חייב לדעת/@tommycimato/TikTok

אתם מתכננים טיסה בקרוב? ובכן, האייטם הזה בשבילכם. יש הרבה דברים שאנחנו צריכים להימנע מהם כשאנחנו על המטוס, אבל לא כולם מודעים לכך. בדיוק בשביל זה הדייל טומי קימאטו שיתף בטיקטוק סרטון בו חשף חמישה דברים שהוא חושב שכולם צריכים לדעת לפני שהם עולים על המטוס. חלק מהטיפים שלו ברורים מאליהם, אבל חלקם ממש מטרידים.

טיפ 1: "לעולם אל תגעו בכפתור של הורדת המים בשירותים עם היד שלכם". קימאטו הסביר שזה אחד החלקים הכי מזוהמים במטוס ולכן כשאתם מורידים את המים, תשתמשו במפית או נייר טואלט כדי למנוע מכם לבוא במגע ישיר עם הכפתור הזה.

טיפ 2: "אל תשכחו לשתות מים". רוב הטיסות הן ארוכות מאוד, אתם צריכים לקחת את זה בחשבון אחרת אפשר להתייבש.

צפו בטיפים שלו

מכנסיים קצרים בטיסה. ShutterStock
אוהבים ללבוש מכנס קצר? לא על המטוס/ShutterStock

טיפ 3: "לעולם אל תניחו את הראש על החלון כשאתם נרדמים". המושב ליד החלון במטוס הוא המושב הכי מבוקש. אפשר להסתכל משם על העננים ועל הנוף לקראת הנחיתה, אבל תנסו ממש לא להירדם ולהשעין את ראשכם על החלון אחרי שכל כך הרבה אנשים עשו זאת לפניכם.

טיפ 4: "אל תלבשו מכנסיים קצרים כשאתם על המטוס". הוא מסביר שהמטוס באופן כללי הוא מאוד מטונף ולא סטרילי ולכן ככל שהמכנסיים שלכם יהיו יותר ארוכים, כך יהיו עליכם פחות חיידקים.

טיפ 5: "אל תהססו ליידע את הדייל על כך שאתם לא מרגישים טוב". אם אתם צריכים אוכל, מים או שקית הקאה, תרגישו חופשי לבקש את זה.

טיסה נעימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully