וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חשפה: זה המקום הכי מטונף על המטוס - אתם חייבים לנקות אותו

29.8.2024 / 0:06

דיילת לשעבר עם מעל 3 מיליון עוקבים בטיקטוק חשפה איזה חלק במטוס מלוכלך יותר ממה שאתם עשויים לחשוב - והסבירה מה עליכם לעשות כדי להבטיח טיסה נקייה מחיידקים. צפו ויישמו

הסודות של הדיילת סיירה מיסט/@cierra_mistt

חופשה, קיץ, ורבים מאיתנו טסים למרות המצב הבטחוני. אם גם אתם טסים בקרוב, כדאי שתקשיבו לטיפים של דיילת, שהעלתה לטיקטוק סרטון ובו היא חשפה איזה חלק במטוס "לעולם" לא מנוקה וחלקה עם הצופים טיפ היגיינה פשוט אך חשוב.

סיירה מיסט היא דיילת לשעבר שמשתפת טיפים לטיסות עם 3.3 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק. בסרטון היא חשפה כמה דברים שנוסעים בטיסות "חייבים לדעת" על טיסה ולא תמיד מספרים להם. "יש כמה דברים שנוסעים צריכים לדעת שאנשי צוות האוויר לא מדברים עליהם - עד עכשיו", היא אמרה ופירטה: "נכון שעל רוב הטיסות עולים אנשי ניקיון אחרי שכל הנוסעים ירדו מהמטוס, אבל הם לא עושים ניקיון יסודי כמו שאתם חושבים".

קיירה המשיכה וחשפה שיש חלקים במטוס שמנוקים יותר לעומק מאחרים. היא אמרה שבקו שלה הנוסעים מקבלים מטליות לחות בעלייה למטוס והמליצה על המקום הטוב ביותר להשתמש בהן - "הדברים היחידים שהם [המנקים] באמת ניקו לעומק הם שולחנות הקיפול וחגורות הבטיחות. אם הייתי במקומכם, במקום לנגב את שולחן הקיפול והכיסא שהם רק הרגע ניקו, הייתי משתמשת במגבונים כדי לנקות את החלון שאתה יושב לידו כי בדיוק כמו רצפת השירותים, הדברים האלה אף פעם לא נוקו".

צפו בסודות שהיא חשפה

@cierra_mistt

flight attendant secrets YOU need to know (p 2) ✈️

♬ original sound - Cierra Mistt

הדברים שלה קיבלו חיזוק על ידי לינדה פרגוסון, דיילת שעובדת על מטוסים כבר 24 שנים, שסיפרה אף היא שהחלק הכי מלוכלך במטוס הוא המשטח ליד החלון והחלון עצמו - עליו נוהגים הנוסעים להשתעל וגם להתעטש. בנוסף, הם גם נוגעים בו עם הידיים המלוכלכות שלהם ומשעינים עליו את השיער המלוכלך שלהם - והוא כמעט ולא מנוקה על ידי הצוות, כך שלא ממש מומלץ להשעין את הראש על החלון, אלא אם כן חיטאתם אותו לפני כן - כך היא חשפה בשיחה עם Reader's Digest.

"אני רואה שהרבה נוסעים מביאים איתם או מקבלים מגבוני חיטוי ומנגבים את האזור סביב מושבם. אם הייתה תאורה שאיתה הם היו יכולים להאיר מטוס שיראו את כל החיידקים, אני חושבת שזה היה מחריד את כולם. החוק שלי, ובגללו אני אף פעם לא חולה, הוא שאני אף פעם לא מכניסה את הידיים לפה שלי או מקרבת אותן לפנים שלי", אומרת לינדה. אם אתם בכל זאת רוצים לישון בזמן הטיסה הארוכה, כדאי שתשתמשו בספריי חיטוי או שתנקו עם מגבון כל משטח שבו אתם נוגעים, כולל החלון, וכמובן תשטפו ידיים על בסיס קבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully