וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיילת שר חשפה את הדברים "המכוערים והמרושעים" ביותר שנוסעים עושים בטיסות

2.6.2024 / 0:03

שר, דיילת מדאלאס, סיפרה על הדברים הכי מגעילים שקרו לה בטיסות, וגרמה לסערה כשהנוסעים הרבים האשימו בחלק מהם את חברות התעופה שמקשים עליהם את החיים. וגם: מתי אסור ללכת לשירותים?

הדיילת שר חושפת סודות של נוסעים/@cherdallas

דיילת אמריקאית חשפה את הדברים "המכוערים, הרעים והשטניים" ביותר שנוסעים עושים בטיסות - כולל הסיבה הדוחה שבגללה נוסעים אחרים בטיסה נאלצו פעם לוותר על אוכל. שר מדאלאס, טקסס, היא דיילת כבר חמש שנים ומשתמשת בטיקטוק שלה (@cherdallas) כדי לתת לאנשים הצצה אל אחורי הקלעים של המקצוע.

בסרטון שצבר עשרות אלפי צפיות היא דיברה על הדברים הגרועים ביותר שנוסע יכול לעשות במטוס - וזה עשוי לגרום לכם לרצות להקיא.

שר הזהירה שלעולם לא כדאי לעלות למטוס כשאתה כבר מרגיש בחילה או חולה. "אני רואה את זה כל הזמן, אנשים שעולים למטוס בידיעה שהם לא מרגישים טוב, וברגע שאנחנו מגיעים לגובה הם מרגישים הרבה יותר גרוע והם מקיאים בצורה לא נשלטת או שדברים אחרים יוצאים מהם בצורה בלתי נשלטת", היא סיפרה ש"פעם אחת קרה לי שגבר הגיע אל אחורי המטוס, רכן מעל עגלת השירות והקיא לתוכה. הוא טס בידיעה ברורה שהוא חולה לפני כן ועכשיו אף אחד לא יקבל אוכל או שתייה במהלך הטיסה כי הכל היה מכוסה בקיא של איזה גבר".

שר מספרת שאמנם צוות הדיילים נמצא שם כדי לטפל בך אם אתה חולה, אבל עדיף לנוסע החולה (גם לטובת הנוסעים האחרים) לחכות ולטוס בטיסה אחרת כשהוא מרגיש טוב יותר. היא אמרה שמחלת תנועה כשהמטוס כבר באוויר היא סיפור אחר ומוּבנת לחלוטין.

צופים רבים שהגיבו לסרטון שלה והאשימו את חברות התעופה בכך שהן מכריחות אנשים לטוס כשהם חולים מכיוון שהם לא יכולים להרשות לעצמם לבטל את לדחות את הטיסה. "זה גם מרושע שאי אפשר לקבל החזר כספי על ביטול טיסה בגלל מחלה", עקץ אחד המגיבים."מה אמורים לעשות אם חולים? חברת התעופה לא תחזיר את הכסף על הטיסה ואפילו לא תאפשר שינוי תאריך בחינם", נכתב בתגובה אחרת.

עוד דיילות שחושפות סודות
הדיילת היפהפיה מקטלגת: מי נחשבים נוסעים טובים ומי לא

דיילת חושפת: אנחנו מעלימים עין כשזוגות עושים סקס בשירותי המטוס

עובדת חברת תעופה לשעבר הוסיפה: "אם חברות התעופה היו מקלות על ביצוע שינויים בגלל בעיות רפואיות קלות, פחות אנשים היו טסים כשהם חולים". "זה 100% באחריות חברת התעופה," הסכים משתמש טיקטוק אחר. "אם אני מאבד את כל הכסף ששלמתי על הכרטיס שלי כשאני חולה - אני אטוס בכל מקרה". "צריך לעשות שינוי כולל בתקנות, בחוקים ובמדיניות של חברות התעופה. זה מגוחך," כתב נוסע ממורמר אחר.

שר הוסיפה שזה גם "מרושע" מצד הנוסעים לשים כל בקבוק שהוא עם נוזל בתא העליון שמעל המושב ונוסעים שצפו בסרטון שלה חיזקו את דבריה ושיתפו את החוויות האישיות שלהם ממקרים בהם מים, מיץ דביק ואפילו חלב אם נזלו עליהם מהתאים העליונים. המנוסף היא קבעה שגברים לא צריכים ללכת לשירותים בזמן שיש כיסי אויר - בגלל הלכלוך שזה עלול ליצור. "לכן אני אומרת שנייר טואלט הוא הדבר הכי מגעיל במטוס," אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully