וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיילת היפהפיה מקטלגת: מי נחשבים נוסעים טובים ומי לא

25.4.2024 / 0:03

דיילת בת 22 מהולנד סיפרה מי נחשב עבורה נוסע שהופך את הטיסה לטובה יותר, ומצד שני מי אלה הנוסעים שגורמים לאווירה מתוחה בטיסות ולא נותנים לדיילים באמת לעבוד

למה הדיילת מכניסה נעל לכספת?/TikTok @esthersturru

דיילת אוויר חשפה מיהו סוג הנוסעים האהוב עליה כשהיא עולה לאוויר, וכיצד אפשר להימנע מלהפוך לסיוט עבור צוות המטוס. אסתר שטראוס בת ה-22 מהולנד, שעובדת כדיילת משנת 2019, אמרה שהסוג הטוב ביותר של נוסעים הם ה"מנומסים וחברותיים", אלה ש"יודעים לנהל שיחה חברתית ומנומסת". מהצד השני, אסתר אומרת שצוות המטוס לא אוהב את אלה שלא מתחשבים בסביבת המטוס ואין להם מודעות לנימוסי טיסה, כמו שמירה על החפצים האישיים במרחב האישי שלהם.

הדיילת היפהפיה משתפת טיפים לטיולים וסטוריז מהשמיים בחשבונות האינסגרם והטיקטוק שלה, שם יש לה במצטבר כחצי מיליון עוקבים. בעבר היא הזהירה תיירים ממצלמות נסתרות בחדרי מלון, סיפרה כיצד אנשים יכולים לשמור על ריח רענן של הבגדים שלהם בזמן טיסות ארוכות ומדוע היא תמיד מכניסה נעל לכספת במלון.

הפעם אסתר שיתפה את דעתה על סוגי הנוסעים השונים במטוס, ואת מי היא מעדיפה לפגוש כשהיא נמצאת באוויר. היא סיפרה בראיון: "המועדפים עליי הם המנומסים והחברותיים. אני אוהבת נוסעים שמעורבים בשיחות חברותיות, שיוצרים אווירה חיובית בטיסה. אני מעריכה גם הורים שמתחשבים בסביבתם. משפחות שהם מוכנות ומתחשבות בנוסעים האחרים והופכות את הטיסה לטובה יותר לכולם".


עוד סודות של דיילות
הדיילת חשפה: כך הנוסעים מתחילים איתי אחרי הטיסה

דיילת לשעבר חושפת: זה המקום הכי טוב לסקס במטוס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אסתר הוסיפה שהנוסעים ש"נשארים רגועים ולא נלחצים בסיטואציות שונות במטוס" תורמים גם הם לאווירה הטובה והנינוחה בטיסה.

היא הודתה שלעומת זאת יש סוגי נוסעים שהיא הייתה מעדיפה שלא לפגוש בטיסות שלה. "נוסעים שמתחילים להפריע או מתנהגים בגסות יכולים ליצור מכשולים לצוות כולו ולנוסעים האחרים", היא מגלה, "אני לא אוהבת כאלה שמגיבים על כל דבר. פידבק הוא דבר חשוב, אבל נוסעים שכל הזמן מתלוננים בלי לתת לנו אפשרות למצוא פיתרון גורמים לאווירה מתוחה".

אסתר הוסיפה שנסועים שמפגינים חוסר עירנות ותהחשבות ב"מה שקורה סביבם", יכולים ליצור גם כן קשיים במהלך הטיסה. "כמו למשל שמירה של פריטים אישיים מחוץ לשטח האישי שלך".

עם זאת, אסתר הדותה שיש יותר נוסעים טובים מנוסעים רעים.

  • עוד באותו נושא:
  • דיילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully