וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס חושף: אלו המקומות שבהם נוסעים מקיימים יחסי מין

4.7.2024 / 0:11

רייק סיפלד טייס כבר משנת 2002, והמסלול האהוב עליו לטיסה הוא למיורקה, מה שאומר שהוא נתקל לעיתים קרובות בתיירים שיכורים ורועשים בטיסות שלו - אבל רק לעתים רחוקות הוא מתערב כדי לעצור אותם מלעשות סקס בטיסה: "כולנו מבוגרים"

זוג יוצא מהשירותים אחרי סקס במטוס/Twitter

סקס על המטוס - כן, או לא? רייק סיפלד, בן 48 מברלין, הוא טייס מסחרי מאז 2002 והוא סיפר למגזין "מיורקה" שהוא מטיס בעיקר טיסות בינוניות וקצרות לאירופה וצפון אפריקה, ועושה זאת כבר מעל ל-20 שנה. כטייס ותיק במסלול לפאלמה דה מיורקה, הוא ציין שהאווירה השתנתה בשנים האחרונות והנוסעים רועשים הרבה יותר מבעבר - אבל זה עדיין המסלול האהוב עליו לטיסה, בזכות היופי של הנוף והשמחה של התיירים שטסים לשם.

מיורקה, יעד מסיבות מפורסם, סובלת בשנים האחרונות מעודף תיירים. תושבים מקומיים החלו במחאות ברחבי האי וטוענים כי כמות התיירים הפוקדת את האזור כבר לא בת קיימא וכי הממשלה חייבת להתערב כדי להגביל את מספרם.

איסורי שתיית אלכוהול הוטלו לאחרונה בכמה אזורים בספרד, לא רק במיורקה אלא גם באיים השכנים כמו איביזה, במטרה למנוע מהתיירים (בעיקר הבריטים) לשתות לשוכרה ולגרום למהומות במהלך חופשות סוף השבוע שלהם. האיסורים קובעים שאנשים כבר לא יכולים לשתות ברחוב, וחנויות לא מוכרות אלכוהול אחרי השעה 21:30.

זו לא ממש חדשה בשביל סיפלד, שטוען שהנוסעים בטיסות שלו לעתים קרובות מתחילים את החופשה שלהם מוקדם על ידי התחלת השתייה כבר במטוס. הוא ציין הוא מטיס לעתים קרובות שיכורים, מכיוון שהגובה הרב מקשה על הגוף לפרק את האלכוהול. בנוסף, הדיילות בטיסה תופסות לעתים קרובות נוסעים מעשנים בשירותים - אבל זה לא כל מה שקורה בחדרי השירותים במטוסים.

פלמה דה מיורקה. ShutterStock
מיורקה: מגיעים בשביל הנוף והחופים, נשארים בגלל האלכוהול והסקס/ShutterStock

"לפעמים זוגות נעלמים בתא השירותים במטוס. אחרים מקיימים יחסי מין בכל צורה אפשרית בין שורות המושבים," הוא סיפר למגזין. "אנחנו, הצוות, תמיד שמים לב לזה. אבל אנחנו מתערבים רק אם מישהו מהנוסעים מתלונן. אחרי הכל - כולנו מבוגרים"

עוד בנושא
דיילת לשעבר חושפת: זה המקום הכי טוב לסקס במטוס

זוגות שעשו סקס במטוס חושפים איך גם אתם תצליחו


בנוגע למה שנדרש כדי להיות טייס, הוא סיפר למגזין שנדרשת יכולת לבצע ריבוי משימות כדי להיות מסוגל להתרכז ב"70" דברים שונים שקורים בכל רגע נתון. הוא המשיך ואמר שנשים לעיתים קרובות הן טייסות טובות יותר מגברים, והתעשייה כבר מזמן חדלה להיות נשלטת על ידי גברים.

למרות שהמציאות של התפקיד לא כל כך זוהרת כפי שזה נראה, עם מעט זמן פנוי והרבה לחץ, סיפלד אמר שאין שום עבודה אחרת שהוא היה רוצה לעשות אי פעם. הוא תמיד חלם להיות טייס, ואמר שהוא היה בוחר את העבודה הזו "שוב ושוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully