וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת לשעבר חושפת: זה המקום הכי טוב לסקס במטוס

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 15:49

הדיילת הוציאה לאור ספר ובו היא מגלה שלל סודות מעבודתה: למה באמת אסור לסמוך על רמת הניקיון במטוס, מי הנוסעים שעושים לדיילים את החיים הכי קלים ולמה יותר פרקטי לעשות סקס בשירותים שבהם יש רק דלת אחת?

זוג עושה סקס בטיסה/TWITTER

אתם חושבים שהחיים של דיילים ודיילות הם מסיבה אחת גדולה? לפחות על-פי מריקה מיקוסובה, התשובה היא בהחלט "כן". מריקה, דיילת לשעבר בחברת תעופה ששמה לא נמסר, אף הוציאה לאור ספר בשם "יומנה של דיילת" המתעד אירועים שונים ומשונים שקרו לה במשך חמש שנות עבודתה.

הדיילי מייל מדווח כי הספר מציג את אחורי הקלעים של העבודה בגובה של כ-12,000 מטרים מעל פני הקרקע. בין השאר, היא חושפת את המקום (וגם את הזמן) הטוב ביותר לעשות סקס במטוס, לצד עוד כמה סודות כגון הרגלי הניקיון המזעזעים של עובדי התחזוקה במטוס.

כשהגרמנים עולים למטוס

לדברי מריקה, הגרמנים הם הכי מסודרים בכל מה שקשור לעלייה למטוס. "הם יודעים בדיוק היכן לשבת וכיצד לסדר את תיקי היד שלהם במקומות האחסון העיליים, שאותם הם אף סוגרים בעצמם. ואם הם מעוניינים להחליף מקום עם נוסע אחר, הם שואלים אותו בעצמם ולא רצים אלינו כמו ילדים קטנים כדי שנסדר להם את העניינים", היא אומרת.

במקום אחר בספרה היא מתארת את הכאוס שמתרחש לעתים בטיסות עמוסות. "במקרים מסוימים, חצי שעה לפני הנחיתה אנחנו עדיין רצים הלוך ושוב לאורך המטוס כדי לאסוף מגשי אוכל מלוכלכים. לפעמים יש נוסעים שכל כך נמאס להם להמתין, עד שהם פשוט קמים ושמים את המגשים שלהם במטבח. וכשאין מקום פנוי, הם מניחים את המגשים על הרצפה. היינו יכולים לאסוף את המגשים הרבה יותר מהר, אלמלא היו נוסעים שפתאום נזכרים שבא להם קפה".

ניקיון? תשכחו מזה

לדברי מריקה, לא פעם, לאחר טיסה היא ראתה איש צוות ניקוי מנגב את משטחי המטבח במטוס עם אותו סמרטוט שאיתו הוא ניגב את תא השירותים. "ראיתי את זה כל כך הרבה פעמים, שאני כבר לא מופתעת". ואם כבר מדברים על שירותים, היא חושפת כי "לפעמים, שאנחנו הולכים 'לנקות את השירותים', אנחנו בעצם רק רוצים לשבת חמש דקות בשקט ולבדוק את ללא הפרעה מה קורה בטלפון שלנו".

ועניין אחרון לגבי ניקיון והיגיינה: מריקה נזכרת בנוסעת אחת שהחליפה חיתול לתינוק שלה דקות ספורות לפני שהחלו להגיש את הארוחה. "אמרתי לה שאולי כדי להמתין כי הארוחות תיכף מוגשות וזה עלול להיות לא נעים לנוסעים אחרים", היא מספרת. "הגברת חייכה ואמרה שהכל בסדר והיא כבר סיימה. בסוף הטיסה מצאתי את החיתולים המשומשים מתחת למושב שלה. וזו בהחלט לא היתה הטיסה היחידה שבה מצאתי חיתולים חבויים".

סקס במטוס? תלוי איפה, תלוי מתי

וכעת, לשאלה הגדולה: מהו המקום הטוב ביותר במטוס שבו תוכלו להצטרף למה שקרוי "מועדון היי-מייל" (הכינוי למי שהתנסו ביחסי מין בזמן טיסה)? לפי מריקה, "השירותים במחלקת תיירים הם ללא ספק המקום ה'בטוח' ביותר להצטרף למועדון הזה. מחלקת תיירים היא כל כך גדולה רחבה עד שבקושי רואים את הסוף שלה, ויש בה כמה תאי שירותים". עוד היא מספרת כי "יותר פרקטי להשתמש בשירותים שבהם יש רק דלת אחת. ולא דלת מהסוג המתקפל, מה שמאפשר בקושי לאדם אחד להיכנס פנימה".

ומה באשר לזמן הנכון? "הזמן שבו אנו אוהבים לשבת ולפטפט בקצה המטוס, במיוחד כשאנו מעמעמים את האורות בתא הנוסעים. אתם מוזמנים לנסות...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully