וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו: המלון בחו"ל שמת עלינו ומציע הנחה לישראלים

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 7:05

במלון M Boutique hotel - מלון בוטיק למבוגרים בלבד שנפתח לאחרונה בפאפוס - יעשו הכל כדי שתרגישו בבית: על מסעדת המלון מנצח שף ישראלי, בעלי המלון אומר ש"העם הישראלי נמצא עמוק בלב שלי" וגם מספק לכם קוד הנחה

פאפוס, קפריסין/אוהד עמיחי

אזור פאפוס שבאי קפריסין נחשב כבר במשך שנים רבות ליעד אהוב במיוחד על התיירים הישראלים. הטיסה הקצרה שאורכה כ-40 דקות, מזג האוויר הנעים, האווירה היוונית והאנשים החמים, כל אלו מובילים רבים לבחור באי הים תיכוני כיעד הבא לחופשה שלהם, אך נדמה שהסיבה העיקרית מכל הינה ההזדמנות ליהנות ממלונות מפנקים ויוקרתיים במחירים אטרקטיביים למדי.

אנחנו ביקרנו במלון שמומלץ לחופשה רומנטית ומפנקת בפאפוס בשם M Boutique Hotel. זהו מלון בוטיק יוקרתי שנפתח ממש לאחרונה על ידי קבוצת Kuutio הקפריסאית ומשלב חופשת בטן גב יחד עם קולינריה משובחת. המיקום שלו מצויין: רק דקה של הליכה מהמלון לטיילת ולים (ורק כ-20 דקות נסיעה משדה התעופה של פאפוס וכשעה וחצי משדה התעופה בלרנקה). בנוסף לכך, על מנת לשמור על האווירה הרומנטית והרגועה במקום, מתארחים בו אך ורק מבוגרים (מגיל 18 ומעלה) - הפעם ילדים רועשים לא יהרסו לכם את החופשה בחו"ל.

מלון M Boutique Hotel בפאפוס. M Boutique Hotel, Paphos, אתר רשמי
מלון בוטיק יוקרתי שהושק ממש לאחרונה. M Boutique Hotel בפאפוס/אתר רשמי, M Boutique Hotel, Paphos
מלון M Boutique Hotel בפאפוס. M Boutique Hotel, Paphos,
"חלום שהתגשם והפך עם הזמן לפרוייקט סנטימנטלי ולא רק עסקי". M Boutique Hotel/M Boutique Hotel, Paphos

"יחסים חברותיים וחמים"

M Boutique Hotel שוכן בלוקיישן שבו עמד בעבר מלון הדירות "דפני" שבנייתו החלה בנת 1975, זמן קצר לאחר הפלישה הטורקית לקפריסין הצפונית. כבר אז הייתה למשפחת כריסומילוס, מבעלי המלון, חזון לבנות מחדש את פאפוס ולהגדירו כיעד אטרקטיבי לתיירים מרחבי העולם. כעת המלון הוקם מחדש לזכרה של מריה, אמו של אנתימוס אקונומידס מבעלי המלון, שנפטרה לפני כחמש שנים והקדישה את חייה לניהול המקום במשך יותר מ-20 שנה. בנה, אנתימוס אקונומידס, גדל כילד במלון וברבות השנים הפך לאיש עסקים. בהמשך הוא החליט לבנות מחדש את המלון ולנהל אותו בסגנון בוטיק יוקרתי, כפי שהוא הושק לאחרונה.

צוות המלון שהיה מסור ואדיב, היה נכון לכל בקשה. בימים אלו, שרבים מפחדים לדבר עברית בחופשה בחו"ל בעקבות ההפגנות וגילויי השנאה נגד ישראל, דווקא בקפריסין ובמלון התחושה הייתה שמאוד אוהבים ישראלים. "העם הישראלי נמצא עמוק בלב שלי", אמר אקונומידס. "הקשרים העסקיים העמוקים שיצרתי במשך השנים עם הישראלים הפכו במהרה ליחסים חברותיים וחמים. מלון הבוטיק שלנו, מהווה עבורי חלום שהתגשם והפך עם הזמן לפרוייקט סנטימנטלי ולא רק עסקי".

מלון M Boutique Hotel בפאפוס. ארז הראל
77 סוויטות וחדרים במלון, כשניתן לבחור גם חדרים עם בריכה וג'קוזי פרטיים/ארז הראל
מלון M Boutique Hotel בפאפוס. M Boutique Hotel, Paphos, אתר רשמי
לבאי המלון מצפים 77 סוויטות וחדרים/אתר רשמי, M Boutique Hotel, Paphos

הישראלי שיאכיל אתכם

במתחם המלון נמצאים 77 סוויטות וחדרים, כאשר ניתן לבחור גם חדרים עם בריכה וג'קוזי פרטיים או חדרים עם מרפסות. אחת מגולות הכותרת של המלון, הוא העיצוב המושקע שמתבטא בכל פרט קטן: אם זה בבריכה שמעוצבת בסטייל או בחדרים המרווחים והמאובזרים - לא משנה לאיפה אתה מסתכל, אתה זוכה ליהנות מעיצוב מושקע שמורגש היטב. בגג המלון ממוקם לו בר רופטופ שפתוח עד השעות הקטנות של הלילה וכולל קוקטיילים ייחודיים, אווירה צעירה עם די.ג'י ונוף משגע של הים התיכון. עוד במלון, בריכה יפהפייה, ספא מפנק עם סאונה וחדר כושר.

מסעדת השף במלון היא פשוט מצויינת - תענוג קולינרי צרוף. שמה הוא "ג'פטו" ומנצח עליה השף הישראלי רפי כהן שעבד כ-15 שנים במסעדות מובילות באוסטרליה. הסועדים זוכים להתנסות בחוויה מיוחדת של "Farm to the table", שכן כל מנות התפריט העשיר והמגוון עשויות למעשה מחומרי גלם טריים, המגיעים מדי יום ממפעלים וחקלאים מקומיים באזור. כך, למשל, שמן הזית מיוצר בחווה שבהרי פאפוס וגם גבינות החלומי הטעימות מגיעות למטבח היישר ממפעל ומרעה מקומיים. אפילו היינות שמוגשים נמכרים בבלעדיות למלון ממנזר עתיק בקרבת האזור.

יין קפריסאי. M Boutique Hotel, Paphos,
היינות שמוגשים נמכרים בבלעדיות למלון ממנזר עתיק באזור/M Boutique Hotel, Paphos
מסעדת "ג'פטו" במלון M Boutique Hotel בפאפוס. M Boutique Hotel, Paphos,
מנצח עליה השף הישראלי רפי כהן. מסעדת "ג'פטו" במלון/M Boutique Hotel, Paphos

שווארמה, שניצל ואפילו מוזיקה ישראלית

במידה וחשקה נפשכם באוכל ישראלי כשר, אין לכם סיבה לחשוש ולא תיאלצו להרחיק לכת. בסמוך למלון נמצאת מסעדת "סבא": מסעדה ים תיכונית ישראלית, שאיך שמגיעים אליה מרגישים מיד בבית. התפריט מורכב ממנות שונות, ביניהן שווארמה, שניצל, המבורגר, פלאפל, קבב ואפילו מוזיקה ישראלית מתנגנת ברקע.

המלון מאוד מפנק, אבל אם תרצו גם לצאת ממנו אפשר לערוך טיולים ימיים בלגונה הכחולה, בספינה הטרופה או באי הצבים. ניתן גם כמובן ללכת לטיילת שליד הים, לשוטט בעיר העתיקה ובשוק העירוני. M Boutique hotel מציע גם סיורים שונים מחוץ לעיר. אחד מהם הוא אל המנזר העתיק בלב ההרים, שם פועל כבר במשך מאות שנים יקב שבו מכינים יינות מזנים ענבים ייחודיים, שלא ניתן למצוא באף מדינה אחרת באירופה. מומלץ להתנסות בטעימת יינות במקום.

מלון M Boutique Hotel בפאפוס. M Boutique Hotel, Paphos, אתר רשמי
במלון יש כמובן בריכה יפהפייה, ספא מפנק עם סאונה וחדר כושר/אתר רשמי, M Boutique Hotel, Paphos
מלון M Boutique Hotel בפאפוס. M Boutique Hotel, Paphos, אתר רשמי
העיצוב המושקע במלון מתבטא בכל פרט קטן/אתר רשמי, M Boutique Hotel, Paphos

דבר אליי במחירים

עלות לינה של 3 לילות (13.6-16.6) במלון M Boutique hotel מתחילה מ-164 אירו ללילה לזוג. בתוספת ארוחות בוקר במסעדת ג'פטו בתאריכים אלו, המחיר מתחיל מ-212 אירו ללילה. אם מעוניינים בחדרים האקסקלוסיביים עם בריכה וג'קוזי פרטיים, המחיר מתחיל מ-312 אירו ו-360 אירו עם ארוחת בוקר כלולה.

לא סתם נכתב שבמלון אוהבים ישראלים, קיימת הנחה לישראלים שמתכננים להגיע להתארח במקום:
15% הנחה לכל הזמנה עם תאריכי שהייה מ-20.5.24 עד 31.12.24. *שהייה בחודשים יולי ואוגוסט אינם כלולים בתעריף המבצע המוזל. תאריכי ההזמנה גמישים כל עוד תאריכי השהייה אינם עולים על 31.12.24.

קוד ההנחה בהזמנת אירוח: #MBINF

הכותב היה אורח של מלון M Boutique Hotel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully