וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2,750 שקל ללילה: היינו במלון החדש שנפתח למבוגרים בלבד

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 16:13

בימים שמלונות בגליל קצת "מחוץ לתחום", למה לא לנפוש כמו בצפון אבל במרכז? מלון אלמונד בנווה אילן נפתח לאחרונה ומציע למבוגרים בלבד בריכות בחדרים, נוף בגובה 700 מטר, סדנאות, סיורים ובריחה מהמציאות הישראלית. רק 40 דקות מל אביב

מלון אלמונד בנווה אילן/צילום: זיו ריינשטיין עריכה: זיו שטיינר

עבורי, הרי ירושלים הם "הגליל של המרכז": גבוהים, ירוקים, עם נוף, לא מעט מעיינות והרבה היסטוריה. אז כשהגליל העליון "מחוץ לתחום" לאחרונה - אפשר לקבל את הגליל, רק 40 דקות נסיעה מתל אביב.

וממש כמו בגליל עמוס המלונות והצימרים, גם בהרי ירושלים - AKA הרי יהודה - החלו לצוץ בשנים האחרונות המון בתי מלון ואתרי אירוח כפרי - ממלון ביד השמונה ומעלה החמישה, ועד כרמים וגורדוניה.

ועתה מגיע שחקן חדש, טרי ורעב להצלחה - מלון אלמונד מרשת C הוטלס - שנפתח במושב נווה אילן והלך על הקטע של מבוגרים בלבד. אלמונד היה אמור להיפתח ב-1 באוקטובר 2023 באופן רשמי, אבל אתם יודעים מה קרה שישה ימים אחרי. מכל מקום, הוא נפתח רשמית כחודשיים אחרי ובימים אלה כבר מארח זוגות-זוגות שמחפשים אסקפיזם לא רחוק מדי, ולא רוצים לנסוע רחוק לצימרים של צוקים או למלונות המפונפנים של מצפה רמון.

מלון אלמונד בנווה אילן. זיו ריינשטיין
משלים את מלון נווה אילן הישן. מלון אלמונד למבוגרים בלבד/זיו ריינשטיין
מלון אלמונד בנווה אילן. זיו ריינשטיין
כל החדרים גדולים, החל מ-31 מ"ר. חדר אלמונד בריכה/זיו ריינשטיין
מלון אלמונד בנווה אילן. זיו ריינשטיין
בופה במשך היום שמציע גבינות, ירקות, נשנושים ועוד/זיו ריינשטיין

שאפו על השמפו

אלמונד מצטרף לשני מלונות נוספים של רשת C הקטנה - אחוזת אסיינדה ביער בגליל המערבי ומלון נווה אילן שנמצא בסמוך - ולמעשה מלון אלמונד נבנה כמלון משלים לו, וסוגר מעגל בעיצוב הארכיטקטוני שלו.

הקטע החזק של אלמונד הוא כמובן הנוף. נווה אילן ממוקם על שלוחה נהדרת ותלולה, שמוקפת נחלי אכזב כמו נחל יתלה ונחל אילן, שיוצרים תהומות עמוקות ומכאן הנוף שמקבלים הוא הררי המשקיף אל שפלת החוף וערי גוש דן שבמערב.

אל הנוף הזה, והשקיעות המטריפות שניבטות ממנו, תצרפו 59 חדרים די גדולים (37-31 מ"ר) שמתפרשים לאורך שלוש קומות באלמונד, כשלחלק מהם בריכות צמודות. בסך הכל ארבעה סוגי חדרים מצפים לאורחים: חדר "אלמונד בריכה"; חדר "אלמונד בלקוני נוף" עם יציאה למרפסת; חדר "אלמונד גארדן" שהוא סטודיו עם יציאה למרפסת אינטימית וגינה; וחדר "אלמונד בלקוני" שהוא חדר סטודיו עם מרפסת.

כל החדרים מאובזרים במוצרי רחצה של L'Occitane, ובעיקר שאפו על השמפו (והסבון והמרכך) במקלחת שמגיעים במיכלים קבועים ולא בקבוקוניי פלסטיק מזהמים. עוד בחדר, מכונת קפה ומקררון שמכיל שני בקבוקי פרייה קטנים ועוד שני מיצים קומפלמנטרי און דה האוס, וגם ערכת עוגיות חמודה ויין חצי ליטר של טפרברג.

מלון אלמונד בנווה אילן. זיו ריינשטיין
בריכות צמודות, לא פרטיות/זיו ריינשטיין
מלון אלמונד בנווה אילן. זיו ריינשטיין
והשקיעה מהן מטריפה/זיו ריינשטיין
מלון אלמונד בנווה אילן. זיו ריינשטיין
וגם במשך היום יש אחלה נוף/זיו ריינשטיין
מלון אלמונד בנווה אילן. זיו ריינשטיין
יותר חמימה ועל הגג. הבריכה הגדולה/זיו ריינשטיין

הידעת? יין רוזה הוא בעצם יין....לבן!

באלמונד מבקשים גם ליצוק תוכן לזוגות המתקתקים שממלאים את המלון בסופי השבוע, כך שמוצעת להם סדנת יין קלילה של יקב טפרברג, שבה בעיקר טועמים חמישה סוגי יין אדומים, לבנים ורוזה, אבל גם שוברים מיתוסים על יין. למשל, שיין רוזה הוא בעצם יין לבן (ורק הצבע עושה את ההבדל). על הדרך, תוכלו ליהנות מנשנוש של גבינות, ירקות, מטבלים טובים ולחמים שפזורים באופן שוטף בטרקלין, העונה לשם "The View" ופתוח לאורחים עד 23:00.

עוד במסגרת התוכן, מציע אלמונד בימי שישי בבוקר סיורים קצרים של כשעה וחצי באזור, שמובלים על ידי מדריך/ה ועוברים במנזרי הרי יהודה או בשכונת עין כרם הציורית. בסיור אחר תוכלו לבקר במזקקת הולנדר שבמושב בית מאיר, שמכינה שנאפסים וליקרים. ויש גם תוכן בשביל המיינד אנד סול: הליכה מודרכת ביער בשילוב מיינדפולנס למשכימי הקום, או שיעורי יוגה בדק שליד הספא.

תוכן אחר במלון מגיע בדמות האומנות שבו. "האמנות כאן היא ישראלית", מסבירה בגאווה רוית אסולין גבעון מנהלת המלון, "בכניסה יש מיצג מעץ של צחי נבו שעושה מסכות מעץ, ויש אמן בשם קוזי שעשה את המובייל ציפורים בספא". גם בחדרים יש תמונות מעץ של צחי נבו, וגם הצלם אבשלום לוי מציג כמה מעבודותיו, למשל בטרקלין. עוד מבט כדאי להישיר לכלים הגיאומטריים שעל המדפים בטרקלין שיצר ניב עמנואל כהן, מעצב תעשייתי ובוגר "בצלאל".

מלון אלמונד בנווה אילן. זיו ריינשטיין
כל החדרים מאובזרים במוצרי רחצה של L'Occitane ובמיכלים גדולים. יופי/זיו ריינשטיין
מלון אלמונד בנווה אילן. זיו ריינשטיין
"האמנות כאן היא ישראלית". טרקלין "The View" שפתוח עד 23:00/זיו ריינשטיין

לא זול אבל עם הרבה תוכן

לצד היתרונות של אלמונד, ויש רבים כאלה כמו המיקום, החדרים הגדולים, התוכן המדויק, הנוף והטרקלין שמאביס אותך כל היום, יש לו חיסרון שכדאי לקחת בחשבון: בחדרים עם הבריכות הצמודות (והן צמודות ולא פרטיות) אין פרטיות מעליי, מצדדי ומאחוריי, ויש חדרים שמשקיפים אליכם ואל הבריכה, למרות שיש בין הבריכות חציצה. זה נחמד אם אתם באים כמה זוגות ומקבלים חדרים צמודים. אם אתם לבד - זה נחמד פחות. אבל רוית אומרת שבעתיד יבנו בחדרי הבריכה פרגולות שיעניקו יותר בידוד.

חיסרון אחר בבריכות האלו, שלא תלוי במלון, הוא רמת החימום בהן שעומדת על 29 מעלות לפי הוראת משרד הבריאות, וזאת כדי שלא יצטברו חיידקים. בגובה של כמעט 700 מטרים מעל פני הים, ועם רוחות הערב הקרירות (גם בקיץ), בריכה מחוממת היטב היתה משדרגת את החוויה. עם זאת, הבריכה הגדולה בגג מפצה על כך כי היא גם מחוממת במעלה-שתיים יותר וגם נותנת פתרון רטוב הולם לאלו שהזמינו חדר ללא בריכה.

מלון אלמונד בנווה אילן. זיו ריינשטיין
הגינון צבעוני ומשתלב בטבע המקומי. פינות ישיבה על גג המלון/זיו ריינשטיין
seperator

סך הכל הוואליו פור מאני של אלמונד, ויש פה לא מעט מאני, הוא יחסית משתלם. לילה לזוג ביוני בחדר אלמונד בריכה, יעלה בסופ"ש החל מ-2,750 שקל ללילה (מינימום שני לילות). בהחלט לא זול. יש גם חדרים מוזלים יותר, כמו אלמונד בלקוני נוף ב-2,200 שקל ללילה, ועדיין המחיר גבוה. אבל אם פורסים מה מקבל זוג במחיר הזה: ארוחת ערב ובוקר, סדנת יין, סיורים, טרקלין פתוח חופשי ליין ונשנושים - תקבלו מוצר איכותי, נכון ולא יותר מדי יקר ממקבילות בצפון, ובעיקר שלא צריך לנסוע לצפון - הוא הגיע למרכז.

הכותב היה אורח של מלון אלמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully