וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע השתין בכוס בטיסה ליד נוסעות, ובטעות שפך חלק על הדיילת

נוסע בן 53 השתין בכוס בטיסה של אייר ניו זילנד, זאת לצד אם ובתה שניגשו לספר לדיילת. הנוסע קם בעקבותיהן, כנראה לשפוך את תכולת הכוס לאסלה, אך מעד ושפך "כמות גדולה" על הדיילת. הוא נקנס ב-1,470 שקלים

רופא מוצץ שתן מחולה במטוס/YouTube

גבר בן 53 נקנס על שהשתין בכוס בטיסה של אייר ניו זילנד, זאת לצד נערה מתבגרת שישבה לידו, לפני ששפך חלק מתכולת הכוס על דיילת לאחר שמעד במעבר.

התקרית אירעה בדצמבר 2023, אך רק עכשיו התגלתה לאחר שאמה של הילדה התראיינה לאתר Stuff בניו זילנד. האם ישבה במושב המעבר לצד בתה בת ה-15 במושב האמצעי במטוס, שנחת בשדה התעופה של סידני לאחר טיסה של שלוש שעות מאוקלנד.

לא היה גייט פנוי למטוס, ולכן הטייסים כיבו את המנועים בזמן שהם המתינו על המסלול בציפייה לגייט שיתפנה. כ-20 דקות חלפו, כאשר לפתע התברר לאם ובתה שהאיש שישב במושב החלון לידם משתין בכוס.

עוד על "שתינה בקבינה":
ושוב זה קורה: נוסע משתין בטיסה, הפעם על דלת המטוס
נוסע השתין על נוסעת בת 70 בטיסה. זה העונש השערורייתי שהוא קיבל
נוסע שסורב ללכת לשירותים לפני הנחיתה בנתב"ג, קם והשתין בקבינה
שתינה בקבינה? נוסעת ניסתה להתפנות באמצע המטוס. צפו
נוסע הציע להראות לדיילת את איבר מינו, השתין במטוס - וצפוי למאסר

מטוס אייר ניו זילנד. ShutterStock
החברה סירבה לספק פיצוי לאם ולבת. אייר ניו זילנד/ShutterStock

קול האיש המשתין בכוס היה ברור

כשמנועי המטוס כבויים, תא הנוסעים היה שקט וקול האיש המשתין בכוס היה ברור. "זה היה מאוד ברור מה קורה", אמרה האם. "לא היה קשה להבין מה היה הצליל בכוס, ופשוט הסתכלתי ישר על הבת שלי, והבת שלי הסתכלה ישר עליי".

האם והבת קמו ממושבן וניגשו לחלק האחורי של המטוס לספר לדיילת, אך בעקבותיהן קם גם האיש - ככל הנראה כדי שיוכל לשפוך את תכולת הכוס לאסלה. לרוע המזל, הנוסע מעד כשהתקרב למטבח בחלק האחורי של המטוס ובסופו של דבר שפך "כמות גדולה" על דיילת.

לאחר שסיים להיות בשירותים, האיש נקרא הצידה על ידי הדיילות, והוזעקה המשטרה. המשטרה הפדרלית האוסטרלית עצרה את האיש והוא הואשם מאוחר יותר בפעולה שפוגעת בבטיחות הטיסה, בניגוד לסעיף (4) 91.525 של תקנות הבטיחות בתעופה אזרחית 1998.

עוד בוואלה!

שתינה בקבינה? נוסעת ניסתה להתפנות באמצע המטוס. צפו

לכתבה המלאה
נוסע ודיילת אייר ניו זילנד. ShutterStock
הוא קם לשפוך את הכוס באסלה, ושפך חלק עליה. נוסע ודיילת אייר ניו זילנד (צילום אילוסטרציה)/ShutterStock

"התנהגות מתועבת" כזו תוביל להכנסת הנוסע ל"רשימה השחורה"

התיק נדון בסוף פברואר, והאיש נקנס בקנס של 600 דולר אוסטרלי (1,470 שקלים). עם זאת, האם עדיין לא מרוצה מהאופן שבו המשטרה הפדרלית האוסטרלית ואייר ניו זילנד טיפלו בתקרית, לאחר שהן נותרו מושפלות, כאשר רשויות אכיפת החוק ליוו אותן מהמטוס לעיני הנוסעים האחרים.

אייר ניו זילנד סירבה לספק פיצוי לאם ולבת, אך בעקבות שלוש תלונות נפרדות, חברת התעופה הציעה להן סל מתנה. חברת התעופה אומרת, שהיא לא יכולה להגיב על התקרית הספציפית הזו, אבל מנהל יושרה תפעולית ובטיחות ראשי באייר ניו זילנד, דיוויד מורגן, אמר ש"התנהגות מתועבת" כמו הטלת שתן בכוס תוביל להכנסת הנוסע ל"רשימה השחורה" של החברה.

"אם התנהגות כזו אכן קרתה במטוס שלנו, הנוהל הרגיל שלנו יהיה להתקשר לרשויות אכיפת החוק המקומיות ולבצע חקירות פנימיות משלנו. למעט נסיבות חריגות, התנהגות מתועבת כזו תוביל לאיסור טיסה של הנוסע", הסביר מורגן. "לא נתמוך בהתנהגות מתועבת שמשפיעה על נוסעים אחרים ועל הצוות שלנו. זה מתסכל עבורנו להתמודד עם התנהגות כזו של מספר קטן של נוסעים, כאשר רוב הנוסעים שלנו פנטסטיים", המשיך מורגן. "אנו מתנצלים בפני כל הלקוחות שחוו התנהגות לקויה של נוסע אחד, וברצוננו להרגיע אותם שאנו מתייחסים לנושאים כאלה ברצינות".

אייר ניו זילנד אומרת שהיא מכניסה בין חמישה לעשרה נוסעים מדי חודש לרשימה השחורה של איסור הטיסה שלה על התנהגות משבשת ובלתי מקובלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully