וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתינה בקבינה? נוסעת ניסתה להתפנות באמצע המטוס. צפו

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 10:31

נוסעת בחברת פרונטיר איירליינס האמריקנית ביקשה ללכת לשירותים, אך סורבה על ידי הדיילת. היא נעמדה באמצע הקבינה במטוס והפשילה מכנסיה במטרה להתפנות, וצעקה: "לכו ת....ו, אני חייבת ללכת להשתין!"

רופא מוצץ שתן מחולה במטוס/YouTube

נוסעי פרונטיר איירליינס (Frontier Airlines) האמריקנית היו די בשוק, כשאחת הנוסעות בטיסה הורידה את מכנסיה וכמעט הטילה את מימיה באמצע הקבינה, כך לפי הסרטון למטה, שעלה בפייסבוק של הנוסעת ג'ולי וושל הרטמן.

הנוסעת - ששמה לא פורסם - עמדה באמצע המעבר במטוס שהיה בדרכו מפלורידה לפילדלפיה ביום שני השבוע, ואמרה "סליחה, כולם", ואז הורידה את מכנסיה וכרעה במעבר. האישה ככל הנראה רצתה להקל על עצמה במעבר לאחר שדיילת אמרה לה שהיא לא יכולה להשתמש בשירותים באותו זמן, כך לפי הסרטון.

עוד על מעללי פרונטיר איירליינס:
"טסים כבר 20 שעות מז****": הזוג שגרם לכל הנוסעים לרדת מהמטוס
מחריד: הקרקפת של עובדת המטענים נתלשה במסוע בשדה התעופה
חברת תעופה מציעה: אמצו גור חתולים וקבלו טיסה חינם


אבל באופן לא מפתיע, הסצנה הפכה די מטרידה כאשר הנוסעי מסביבה מחו, מה שגרם לנוסעת לצעוק בחזרה, "אני לא שמה ז..", "לכו ת...." ו"אני חייבת ללכת להשתין!"

עם זאת, היא נכנעה ללחץ הנוסעים ומשכה את מכנסיה בחזרה למעלה, לפני שהמשיכה להתעקש שהדיילת תכניס אותה לחדר השירותים של המטוס.

"מסכן הילד שלידנו"

בשלב מסוים, ניתן לשמוע את הנוסע שמאחורי המצלמה שתיעד את העימות אומר "מסכן הילד שלידנו" - כשהוא מתכוון לילד צעיר שישב ליד המעבר וזכה למראה פחות נעים של הנוסעת החצי עירומה.

"מת'יו הרטמן ואני חווינו את החוויה הנוראה ביותר בטיסה הביתה מפלורידה אחר הצוהריים", כתבה וושל הרטמן בפייסבוק על מעלליה של האישה. "הנוסעת הייתה מוטרדת מכך שהיא נדרשה לשבת במושב שהוקצה לה והחליטה להוריד את מכנסיה במטוס ממש מול שני ילדים. זה היה ממש מולי, והיא איימה להרוג נוסע אחר", טענה. "היא איימה עליי אחרי שאמרתי לה לשבת. אני מקווה שהיא נעצרה ונאסר עליה לטוס שוב".

פרונטיר איירליינס לא הגיבה על התקרית עבור הניו יורק פוסט שפרסם את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully