וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב זה קורה: נוסע משתין בטיסה, הפעם על דלת המטוס

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 8:59

חשבתם ש"תקרית ההשתנה" שאירעה לאחרונה היא עניין של פעם בחיים? תחשבו שוב. כעת מדובר בנוסע בחברת התעופה הפולנית, שאף אסרה עליו לטוס עמה למשך כל חייו

מטוס דרימליינר 787 של חברת לוט/צילום: זיו ריינשטיין, עורך: יותם

רק לפני כחודש דיווחנו בוואלה! תיירות על נוסע שיכור שהשתין על נוסעת בת 70 בטיסת אייר אינדיה מניו יורק לדלהי, והנה כבר מגיע לו משתין סדרתי נוסף - נוסע בטיסה של חברת התעופה הפולנית לוט (LOT) מניו יורק לוורשה, שפשוט הטיל את מימיו על אחת מדלתות המטוס. אין ספק: אנחנו בהחלט מתגעגעים לימים שבהם נוסעים סוררים הוענשו על ידי חברות התעופה סתם בשל אי חבישת מסיכה, ולא בגלל השתנה בפומבי, למשל.

התקרית אירעה בטיסת LO27 ב-26 בינואר. על פי הדיווחים בתקשורת האמריקנית, כשעה וחצי לפני הנחיתה קם ממושבו גבר בגיל העמידה, צעד אל עבר מטבח המטוס, הפשיל את מכנסיו ותחתוניו - והשתין על דלת היציאה של מטוס הדרימליינר (בואינג 787-8).

מטוס דרימליינר 787 לוט. ShutterStock
חברת התעופה החליטה לאסור על הנוסע לטוס עמה למשך כל חייו. לוט/ShutterStock

"לאחר שהקל על עצמו, הנוסע שיתף פעולה"

מאחר שלא נשקפה כל סכנה בטיחותית לשאר הנוסעים, החליט הקברניט שלא לסטות מהמסלול אלא להמשיך כמתוכנן אל ורשה. עוד דווח כי "לאחר שהקל על עצמו, הנוסע שיתף פעולה". עם זאת, חברת התעופה הפולנית מתייחסת בחומרה למקרה זה, והחליטה לאסור על הנוסע לטוס עמה למשך כל חייו. למעשה, זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה של חברת התעופה שהיא אוסרת על נוסע לעלות על טיסותיה באופן גורף לכל החיים. חלק מפרטי האירוע שפורסמו, אושרו על ידי דובר החברה בחשבון הטוויטר של לוט.

וכפי שכבר הזכרנו בהתחלה, זוהי אינה "תקרית ההשתנה" הראשונה שאירעה במטוס נוסעים. המקרה הקודם, שאירע במחלקת הביזנס של טיסת אייר אינדיה, הפך לסיפור בעל תהודה עולמית, מה שהוביל לפיטוריו של אותו נוסע מהחברה בה עבד - ולס פארגו, ענקית השירותים הפיננסיים האמריקנית. פחות משבועיים לאחר אותו מקרה, אירעה שוב תקרית מסוג זה במטוס של חברת אייר אינדיה.

עוד בוואלה!

נוסע השתין על נוסעת בת 70 בטיסה. זה העונש השערורייתי שהוא קיבל

לכתבה המלאה

"איבד את זה" אחרי דרינק או שניים?

נשאלת נשאלה מה גורם לאדם להשתין במטוס מחוץ לתא השירותים כ-90 דקות לפני הנחיתה. יש להניח כי לא מדובר בנוסע שעלה שיכור למטוס, מאחר שלאחר שעות טיסה כה רבות מניו יורק, הוא היה הופך להיות פיכח. האם אנשי הצוות הגישו לו יותר מדי אלכוהול? האם מדובר במי שיש לו בעיה אמיתית להתאפק? ואולי זה סתם אדם שנהנה לחשוף את עצמו ומספיק דרינק או שניים כדי לגרום לו "לאבד את זה"? כנראה שאת התשובה לא נדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully