וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע הציע להראות לדיילת את איבר מינו, השתין במטוס - וצפוי למאסר

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 8:54

נוסע בטיסת פנים בארה"ב שעמד מול תא השירותים, הכניס את ידיו למכנסיו ושאל את הדיילת האם היא מעוניינת לראות את איבר מינו והטיל את מימיו במטבח המטוס, וקילל את אנשי הצוות. הטייס נאלץ להנחית את המטוס בשל חששן של הדיילות לביטחון הנוסעים

נוסע הודבק למושב הטיסה כי השתכר ותקף הצוות/צילום: יוטיוב

תושב קליפורניה שבארצות הברית נעצר בידי המשטרה לאחר שהטיל את מימיו בזמן הטיסה, מחוץ לתא השירותים. המקרה אירע בשבוע שעבר, במהלך טיסה של חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס (Southwest Airlines), מדאלאס לברבנק שבקליפורניה. בשל המקרה, החליט הקברניט להסיט את המטוס ממסלול המקורי ולנחות באלבוקרקי, ניו מקסיקו.

האיש, סמסון הארדריג' בן ה-33, הופיע ביום רביעי בפני בית המשפט הפדרלי באשמת הפרעה לאנשי צוות הטיסה, כך נמסר ממשרד התובע של ארצות הברית למחוז ניו מקסיקו. אתר The Dallas Morning News מדווח כי על פי כתב האישום, בעת שהמתין האיש מול תא השירותים הוא הכניס את ידיו למכנסיו ושאל את הדיילת האם היא מעוניינת לראות את אבר המין שלו. הדיילת סירבה. לאחר מכן, המשיך האיש ונכנס למטבח האחורי של המטוס, שם החל להטיל את מימיו באחת הפינות. בשלב זה, פנו אליו אנשי הצוות בדרישה לחדול ממעשיו. מאותו רגע, הפך לאיש למה שכונה "עוין מאוד", החל לצעוק ולכנות את אנשי הצוות בשמות גנאי.

במסמכים שהוגשו לבית המשפט צוין כי בשלב זה, אחת הדיילות "חששה לחייהם של אנשי הצוות משום שהאמינה כי התנהגותו בלתי צפויה". דיילת נוספת אמרה לקברניט כי ישנו חשש לביטחון הנוסעים. מסיבה זו, הוסט נתיב הטיסה, ונחת כאמור בניו מקסיקו, במקום ביעדו המקורי, בדרום קליפורניה.

מטוס בואינג של חברת סאות'ווסט. AP
הדיילת אמרה לטייס שישנו חשש לביטחון הנוסעים, והטיסה הוסתה. סאות'ווסט/AP

"רשימה שחורה" של נוסעים סוררים?

לאחר התקרית, הארדריג' התבקש לנקות את השתן, אך הוא המשיך בהתנהגותו העוינת עד שהושב במקומו. על פי הדיווח, אם יורשע, צפוי האיש לעד 20 שנות מאסר. זאת על רקע העובדה כי בשנה שחלפה, קובעי המדיניות בתחום התעופה בארצות הברית הגדילו במידה רבה את גובה הקנסות על נוסעים סוררים בטיסות.

מאיגוד הדיילים והדיילות בארצות הברית נמסר כי התלונות ההולכות ומתרבות של נוסעים סוררים אינן עוסקות רק באי ציות לחובת חבישת מסכה, אלא גם בשל שכרות של נוסעים ששותים לפני העלייה למטוס. האיגוד קרא לממשל האמריקני ליצור "רשימה שחורה" של נוסעים סוררים, שתופץ בין כל חברות התעופה כדי לוודא שבמקרה ונוסע יסורב לטיסה בחברה אחרת, גם שאר חברות התעופה יסרבו להטיסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully