וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע השתין על נוסעת בת 70 בטיסה. זה העונש השערורייתי שהוא קיבל

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 8:25

בטיסת אייר אינדיה מניו יורק לדלהי, נוסע שיכור הטיל את מימיו על נוסעת בשנות ה-70 לחייה. היא קיבלה מהצוות פיג'מה ונעלי בית. הוא קיבל - הרחקה מלטוס עם החברה במשך 30 יום בלבד

אייר אינדיה/AIR INDIA

נוסע שיכור שהטיל את מימיו על נוסעת אחרת במחלקת העסקים של טיסת אייר אינדיה, לא יוכל לטוס בחברת התעופה למשך 30 יום. למרות שהמקרה אירע כבר בחודש נובמבר, הטילה חברת התעופה ההודית את ה"עונש" על הנוסע בעקבות זעם שהתעורר לאחר המקרה. המנהל הכללי של רשות התעופה האזרחית בהודו, ביקש מאייר אינדיה הבהרות באשר לתקרית, שנחשפה לאחר שהנוסעת כתבה מכתב ליו"ר החברה. "ננקוט צעדים כנגד אלו שפעלו ברשלנות", ציין הרגולטור.

מטוס בואינג 787 דרימליינר אייר אינדיה. ShutterStock
"הטיסה הכי טראומטית שחוויתי אי פעם". אייר אינדיה/ShutterStock

חשף את עצמו עד שנוסע אחר התערב

אתר NDTV מדווח כי ב-26 בנובמבר, הנוסע השיכור פתח לכאורה את רוכסן מכנסיו והטיל את מימיו על נוסעת אחרת, בשנות ה-70 לחייה. המקרה אירע בטיסה מניו יורק לדלהי, לאחר שהאורות בתא הנוסעים עומעמו לאחר הארוחה. על פי החשד, לאחר מעשהו הוא המשיך לחשוף את עצמו ולא חדל ממעשיו עד שנוסע אחר ביקש ממנו לחזור למקומו.

האישה התלוננה בפני אנשי הצוות ואמרה להם שהבגדים, הנעליים והתיק שלה ספוגים בשתן. על פי הדיווח, אנשי הצוות נתנו לה סט פיג'מות ונעלי בית ואמרו לה לחזור למושבה, בטענה שאין מושב אחר פנוי.

לאחר שהטיסה נחתה בדלהי, הנוסע עזב את המטוס ואת שדה התעופה מבלי שתינקט נגדו כל פעולה בגין התנהגותו המחפירה. הנוסעת, שהתאכזבה מאופן הטיפול בתקרית, כתבה למחרת מכתב לנטרג'אן צ'אנדראסקאראן, מנכ"ל קבוצת התעופה שאליה שייכת אייר אינדיה, וציינה כי היתה זו "הטיסה הכי טראומטית שחוויתי אי פעם".

"אני כותבת כדי להביע את אכזבתי העמוקה בנוגע לתקרית המחרידה שהתרחשה במהלך טיסתי במחלקת עסקים בטיסה AI102. זו הייתה הטיסה הכי טראומטית שחוויתי אי פעם. במהלך הטיסה, זמן קצר לאחר שהוגשה ארוחת הצהריים וכיבוי האורות, התכוננתי לישון. נוסע אחר, שיכור לחלוטין, ניגש למושב שלי. הוא פתח את רוכסן מכנסיו, שחרר את עצמו והמשיך לחשוף אותי לאבריו האינטימיים. הנוסע שישב לידי ביקש ממנו לחזור למושב. הוא לא הגיב מיד, ורק לאחר מספר רגעים עזב את האזור". ציינה במכתבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הודעת הגינוי של אייר אינדיה

לצאת משדה התעופה בפיג'מה וגרביים

רק עתה, הגישה אייר אינדיה תלונה במשטרה נגד הנוסע, ואסרה עליו לטוס בטיסותיה ל-30 יום "כצעד ראשון". דובר החברה מסר כי איסור טיסה של 30 יום מהווה את המקסימום האפשרי שניתן לבצע באופן חד-צדדי. בנוסף, החברה דיווחה על העניין לרשות התעופה האזרחית במדינה. עם זאת, חברת התעופה לא מסרה פרטים באשר למועד איסור הטיסה. "הקמנו גם ועדה פנימית שנועדה לחקור ליקויים (בהתנהגות) חלק מאנשי הצוות של אייר אינדיה ולטפל בליקויים שעיכבו את התיקון המהיר של המצב", נכתב בהודעה. בנוסף, החברה מסרה כי היא מצויה בקשר שוטף עם הנוסעת ומשפחתה במהלך תהליך החקירה והדיווח.

על פי הדיווחים, האישה ציינה כי אינה רוצה לשבת על המושב המזוהם, ולכן קיבלה מושב צוות. לאחר שעה, נאמר לה לחזור למושבה, שהיה מכוסה בסדינים אך עדיין - מסריח משתן. כאשר סירבה בתוקף לשבת באותו מושב, היא קיבלה מושב צוות נוסף, שם העבירה את חמש השעות הנותרות של הטיסה.
"לאחר מכן נודע לי מנוסע אחר שיש כמה מושבים פנויים במחלקה הראשונה והוא הציע לצוות להעביר אותי לאחד מהם, במקום לאלץ אותי לשבת במושב מלוכלך. ברור שטיפול בנוסע במצוקה לא היה בראש סדר העדיפויות של צוות האוויר. בסיום הטיסה הצוות אמר לי שישיגו לי כיסא גלגלים כדי להבטיח שאעבור את תהליך עזיבת שדה התעופה במהירות האפשרית. עם זאת, נדרשתי לשהות עם כיסא הגלגלים במשך 30 דקות באזור המתנה, ואף אחד לא בא לקחת אותי. לבסוף נאלצתי לעבור את התהליך בעצמי ואספתי את המזוודות בעצמי - הכל בפיג'מות וגרביים של אייר אינדיה", כתבה האישה, וכינתה את צוות המטוס "מאוד לא מקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully